Jump to content
Sign in to follow this  
george hmmy

Χρονισμός μηχανής

Recommended Posts

Ξέρει κανένας φίλος πώς γίνεται ο χρονισμός στη μηχανή του αυτοκινήτου? Έχω δει στον εκκεντροφόρο το σημάδι που έχει στην τροχαλία και στο καπάκι της μηχανής, ο στρόφαλος (στην τροχαλια που δίνει κίνηση στο δυναμό) έχει άλλη μια εγκοπή αλλά δε βρίσκω ανάλογο σημείο στον κορμό. Ξέρει κανείς φίλος? Πρόκειται για το seicento ενός φίλου....

Ευχαριστώ πολύ! :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ξέρει κανένας φίλος πώς γίνεται ο χρονισμός στη μηχανή του αυτοκινήτου? Έχω δει στον εκκεντροφόρο το σημάδι που έχει στην τροχαλία και στο καπάκι της μηχανής, ο στρόφαλος (στην τροχαλια που δίνει κίνηση στο δυναμό) έχει άλλη μια εγκοπή αλλά δε βρίσκω ανάλογο σημείο στον κορμό. Ξέρει κανείς φίλος? Πρόκειται για το seicento ενός φίλου....

Ευχαριστώ πολύ! :lmao:

29978[/snapback]

GEORGE

ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΠΛΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΓΙΖΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΚΕΦΑΛΗ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ)

ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε george hmmy

Σε πολλές μηχανές η μετάδοση της κίνησης από τον στροφαλοφόρο άξονα στον εκκεντροφόρο άξονα γίνεται με καδένα ή οδοντωτό ιμάντα, το λεγόμενο λουρί.

Για να γίνει λοιπόν ο χρονισμός σωστά φέρνουμε τα γρανάζια του στροφαλοφόρου και του εκκεντροφόρου άξονα σε θέση που τα σημάδια να είναι το ένα απέναντι ακριβώς στο άλλο. Στο σημείο αυτό βάζουμε ή την καδένα ή το λουρί.

Όταν ο εκκεντροφόρος είναι επικεφαλής δηλαδή πάνω απο τις βαλβίδες έχει χαραγμένα σημάδια στην βάση στιρίξεως του εκκεντροφόρου στο γρανάζι. Εάν δεν υπάρχουν σημάδια τότε κάνεις το εξής :

Τοποθετούμε 2 ωστικές ράβδους στον τελευταίο κύλινδρο και γυρίζουμε την μηχανή εώς ότου παλαντζάρουν τα ωστήρια και τα πιέζουμε συνεχώς μέχρι να διαπιστώσουμε το ανεβοκατέσμα των ωστηρίων.

Μόλις το κάνεις αυτό μπλέκεις τα γρανάζια και ξεμπέρδεψες.

Ελπίζω να κατάλαβες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε NMANCER, προς το παρόν δούλεψε με βάση τη θεωρεία, ο πρώτος κύλινδρος στο άνω νεκρό σημείο, αλλά δεν ακούγεται να δουλεύει καλά ζητώ τη γνώμη κάποιου πιο ενημερωμένου φίλου! :lmao: Τους κινδύνους τους ξέρω καλά :lmao: Ευχαριστώ και πάλι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε SW1IXC, ομολογώ ότι αυτό με τις ωστικές ράβδους δεν το κατάλαβα.... Η διάταξη όπως βλέπεις τον κινητήρα από το πλάι είναι αυτή στη φώτο. Για τον εκκεντροφόρο έχω δει την εγκοπή που έχει και είναι σίγουρο ότι εκεί πρέπει να είναι, το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω κάτι ανάλογο και στο στρόφαλο.(τυχαία θέση εκεί που το έβαλα) Αν ήξερες κάτι επ αυτού και μπορούσες να μου πεις ότι πρέπει να μπει "έτσι" θα σου ήμουν υπόχρεος....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε SW1IXC, ομολογώ ότι αυτό με τις ωστικές ράβδους δεν το κατάλαβα.... Η διάταξη όπως βλέπεις τον κινητήρα από το πλάι είναι αυτή στη φώτο. Για τον εκκεντροφόρο έχω δει την εγκοπή που έχει και είναι σίγουρο ότι εκεί πρέπει να είναι, το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω κάτι ανάλογο και στο στρόφαλο.(τυχαία θέση εκεί που το έβαλα) Αν ήξερες κάτι επ αυτού και μπορούσες να μου πεις ότι πρέπει να μπει "έτσι" θα σου ήμουν υπόχρεος....

29988[/snapback]

Φίλε george hmmy όπως είπε και ο NMANCER καλό είναι αυτά αν δεν ξέρεις πολλά να μην τα πειράζεις γιατι μπορεί να βρείς το διάολο σου που λέει και ο λαός μας. :lmao:

Αν ταιριάξεις τα σημάδια του εκκεντροφόρου με τα σημάδια του στροφαλοφόρου άξονα είσαι εντάξει.

Δες και το παρακάτω σχέδιο. Βέβαια αυτό αλλάζει απο κινητήρα σε κινητήρα και απο εταιρία κατασκευής.

Αν δεν μπορέσεις να το πετύχεις θα σου πρότεινα να το δεί κάποιος ειδικός για να μην συμβεί τίποτα χειρότερο.

post-249-1153475549_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και δεν έχω ιδέα από μηχανικά μήπως παραθέτω τα 2 παρακάτω link βοηθήσουν

Link 1

Link 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, τελικά κατέληξε το αυτοκίνητο σε μηχανικό, μη χτυπήσουμε και τίποτα βαλβίδες και μετά τραβάμε τα μαλλιά μας! Μας εξήγησε ο άνθρωπος, και για την ιστορία έπρεπε το σημάδι στον στρόφαλο να κοιτάζει προς το πάτωμα....

Ευχαριστώ όλους και πάλι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιό πάτωμα ;;;; :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως σίγουρα είδες φίλε SW1IXC στον στρόφαλο είχε μια εγκοπή η οποία δεν ήξερα πού πρέπει να είναι, δεν είχε κάτι ανάλογο και στον κορμό της μηχανής. Ο μάστορας λοιπόν που χρόνισε τη μηχανή έβαλε τον εκκεντροφόρο όπως στο σχήμα και τον στρόφαλο στο πάτωμα. Τις εγκοπές εννοώ πάντα, έτσι? :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

Πολιτική απορρήτου και Όροι χρήσης