Jump to content

μωρακια platy! Βοήθεια


zero

Recommended Posts

Συγνώμη αν διαβάσετε πολλά άσχετα αλλα δυστυχώς είμαι αρχάριος. Πριν 5 μερες η μαμα platy γέννησε 20 μικρα σε γεννήστρα. 24 ωρες μετα την βγάλαμε απο τη γεννήστρα αφήνοντας τα μικρά μέσα. Δυστυχώς μια μερα αργότερα η μαμα πέθανε. Μέχρι τώρα τα μικρά βρίσκονται ακόμη μέσα.

Στο ενυδρείο έχω ακόμη ένα μολλυ 5 tetras 5 ροδόστομα 2 corydoras albino.

Ως άσχετος δεν χρησιμοποίησα ποτέ αλάτι. έπρεπε? Εχω σκληρότητα 20 dgh! Τι ρόλο παίζει γενικά? (ρωτώ γιατί είχα την εντύπωση ότι τέτοιες τιμές ειναι ανεκτές για ζωοτόκα)

Ο συνδιασμός των ψαριών ? (μάλλον χάλια τα εχω κάνει) :lmao:

Πρέπει να κρατήσω τα μικρά έτσι απομονωμένα? Τι άλλη φροντίδα χρειάζονται?

Με ρωτούν και δεν ξέρω τι να τους απαντήσω:

"Μπαμπά γιατί πέθανε η μαμά?"

(Ο μπαμπάς σε κατάθλιψη)

Η θερμοκρασία παίζει στους 29-30 τελευταία.

Αυτά! Ούφ!

Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά χρειάζομαι βοήθεια.

Ευχαριστώ πολύ. :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανες και έβγαλες τη μαμά!

Λυπάμαι πολύ που πέθανε!

Πόσες μέρες ήταν στη γεννήστρα;

Καλύτερα να την αφήνεις να γεννάει στο ενυδρείο και μετά να βάζεις τα μωρά στη γεννήστρα!

Για τα τέτρα μπορώ να σου πω ότι δεν ταιριάζουν με τα ζωοτόκα!

Οι ροδόστομοι δεν ξέρω πώς ονομάζονται επιστημονικά για να σου πω περισσότερα!

Τα γατόψαρα είναι οκ!

Για το αλάτι δεν ξέρω κάτι μια και δεν το χρησιμοποιώ!

Η σκληρότητα νομίζω ότι είναι σχετικά μεγάλη ακόμα και για τα ζωοτόκα!

Τα μικρά θα μείνουν μέσα στη γεννήστρα μέχρι να μεγαλώσουν αρκετά (2 cm) ώστε να μην γίνουν μεζές!

Θα τα ταΐζεις 3 φορές τη μέρα (πολύ λίγο) ειδική τροφή για μωρά (σε σκόνη) ή τριμμένη σε σακούλα τροφή flaces (το ίδιο αποτέλεσμα και περισσότερη οικονομία)!

Θα κάνεις καθημερινά μικρές αλλαγές νερού (10 %) για να μην επιβαρύνεται καθόλου το νερό σου!

Τι τιμές έχεις τώρα και με τι τεστ (υγρό ή στικ);

Η θερμοκρασία σου είναι οριακή και πρέπει να κάνεις κάτι!

Δεν υπάρχει κλιματισμός στο δωμάτιο του ενυδρείου;