Jump to content

ΝΕΑ ADSL ΣΥΝΔΕΣΗ


Recommended Posts

Το αποφάσισα! Την επόμενη εβδομάδα αγοράζω ADSL γιατί τα νεύρα μου δεν αντέχουν άλλο..!

Επειδή λοιπόν είμαι άσχετος με το αντικείμενο, θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει σχετικά να με συμβουλέψει, ώστε να μην πετάξω λεφτά αλλά και να κάνω δουλειά.

Σκέφτομαι - και μάλλον πάω - για το 4μηνο πακέτο προσφορά της ΟΤΕΝΕΤ - 82,00 ευρώ/384 γιατί δεν θέλω δέσμευση αλλά και γιατί νομίζω είναι το φθηνότερο(?).

- Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω?

- Γίνεται να "σπρώξω" τον χρόνο σύνδεσης? (μου είπαν για κάμποσες μέρες "περίμενε"...)

- Υπάρχει κάποιο σχετικό πρόβλημα που δεν ξέρω?

Δουλεύω με Windows 98 B' English και με ISDN γραμμή, που το μόντεμ θα μπει σε ένα από τα 2 MSN της...

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω να παρω ορκο ως προς το κατα ποσο θα ειναι συμβατα τα καινουρια adsl modems με τα windows 98 ...

επισης εχει προσφορα η οτενετ 1024mb 23 ευρωπουλα το μηνα!

δεν υπαρχει τροπος να το σπρωξεις οπως λες.. εκτος και αν στην περιοχη σου δεν υπαρχουν πολλοι χρηστες οποτε θα σου βρουν γρηγορα port για να σε βολεψουν.

επισης καλες τιμες εχει η telas και η vivodi. ψαξου λιγο ακομα

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, με ενδιαφέρει πιο πολύ απ' όλα να δώσω όσο γίνεται λιγότερα λεφτά μαζεμένα στην αρχή και το πάγιο να είναι το μικρότερο.

Απ όσο έψαξα - αν και μπερδεύομαι απ' αυτά που γράφουν... - νομίζω δεν βρήκα κάτι καλύτερο.

Αν ξέρετε εσείς, πείτε μου...

Υ.Σ.: Αλήθεια, μπαίνει θέμα συμβατότητας??? :lmao:

Έγινε επεξεργασία - filoxenos
Link to comment
Share on other sites

Και αν μπει (τουλάχιστον στα crypto modem που δίνει η forthnet δε μπαίνει) τσιμπάς ένα ρούτερ και είσαι μια χαρά. Εκτός και αν κάνεις μια παλικαριά και έρθεις από τα μέρη μου φίλε Ντίνο και πάρεις το μοντεμάκι όπως είναι, ISDN έχω και εγώ. :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, με ενδιαφέρει πιο πολύ απ' όλα να δώσω όσο γίνεται λιγότερα λεφτά μαζεμένα στην αρχή και το πάγιο να είναι το μικρότερο.