Jump to content

Για Μονομάχο-είμαι αρχάρια


Μαρίζα

Recommended Posts

γεια χαρά! πριν απο 3 μήνες μου έκαναν δώρο μια μικρη τετράγωνη γυάλα με έναν πανέμορφο μονομάχο. απο αυτά που διάβασα στο site σας, μάλλον είναι αρσενικός.(πως μπορώ να είμαι σίγουρη?) τι πρέπει να κάνω για να περνάει καλύτερα το ψαράκι μου? είναι πολύ ανθεκτικός (ντρέπομαι που το λέω αλλά όταν έφυγα για διακοπές, τον αφησα ατάιστο για μια εβδομάδα περίπου και δεν έπαθε τίποτα- φυσικά δεν την ξαναπατάω!!!). μέσα στην γυάλα έχω 2 πλαστικά φυτά και 2 κοχύλια. δεν του έχω οξυγόνο αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας αφήνω ανοιχτό το καπάκι. μόνο το βράδυ το κλείνω για να μην πηδήξει έξω(δεν ξέρω βέβαια αν μπορεί να κανει κατί τέτοιο αλλά απο ότι έχω ακούσει, ορισμένα αυτοκτονούν). του αλλάζω το νερό -από την βρύση- κάθε 3-4 ημέρες.για να έχει παρέα τι ψάρι μπορώ να βάλω μαζί του και να μην το φαεί?οποιαδήποτε πληροφορία θα βοηθούσε.

Link to comment
Share on other sites

θα σου ελεγα να τον αφησεις μονο του.να ξερεις οτι το ψαρακι αυτο ειναι τροπικο και σαν τετοιο πρεπει να το αντιμετωπισεις.χρειαζεσαι ενα φιλτρο το νερο απο την βρυση χωρις τα υγρα που σπανε το χλωριο δεν ειναι καλη ιδεα ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά καλωσόρισες στην παρέα μας Μαρίζα!

Το ψαράκι σου αν έχει μακριές ουρές είναι αγοράκι!

Δες το προφίλ εδώ για να πάρεις μια ιδέα:

http://www.aquazone.gr/index.php?ind=fishp...y_view&iden=627

Επίσης, δες αυτό το πολύ καλό άρθρο και για ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε!

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=914

Link to comment
Share on other sites

Οι αρσενικοί έχουν μεγαλύτερα πτερύγια και δημιουργούν φωλιά με φυσαλίδες στην επιφάνεια του νερού (μόνο εάν το ψάρι είναι υγιές και νοιώθει καλά λόγω συνθηκών...)