Jump to content

ΒΙΟΤΟΠΙΚΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ


chrisbouzinis

Recommended Posts

Καλημέρα θα ηθελα να μου πείτε που μπορώ να πάρω ιδέες για το βιότοπο που ζούν oscar και τι άλλο μπορω να ταιριάξω μαζί τους σε ένα ενυδρείο 300 λίτρων. Έχω είδη βάλει 3 oscar ( 1 tiger, 1 red, 1 albino). Με ενδιαφέρει να βάλω και μερικά φυτά αν είναι εφικτό. Όσον αφορά τα φυτά προτιμώ να είναι εύκολα και χαμηλών απαιτήσεων διότι δεν έχω βάλει ούτε υπόστρωμα και είμαι αρχάριος.

Προκαταβολικά ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις βλεψεις να πας σε μεγαλυτερο ;;; γιατι τα 300 λιτρα ειναι κατω του οριου για ενα ζευγαρι ,οχι και για 3 ...

διαβασε εδω -->Προφιλ Οσκαρ

Ειμαι στην ιδια φαση αλλα εγω θα τα βαλω σε μεγλαυτερο το καλοκαιρακι...720 λιτρα .

Απο φυτα μπορεις να βαλεις εχινοδορους μεγαλους , ξυλα και ισως καποια μη ασβεστολιθικη πετρα αυτα για οσο ειναι μικρα μεγαλωνοντας και αν δεν αλλαξεις την ιχθυοφορτοση ή το ενυδρειο τοτε πρεπει να βγαλεις οτι ξυλα εχεις μεσα και πετρες !!!

Συμβουλη: Αν ειναι μικρα ακομα δωσε τα πισω και παρε κατι αλλο που να μην σου "κλεινει" το ενυδρειο τοσο οσο τα οσκαρ !

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά το γεγονός του μεγέθους και μάλλον θα μείνουν μόνα τους (δεν θα προστεθούν άλλα εννοώ) θα ήθελα όμως να δω μερικές φωτογραφίες ενυδρείων με oscar για να πάρω μια γεύση.

Έγινε επεξεργασία - chrisbouzinis
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά το γεγονός του μεγέθους και μάλλον θα μείνουν μόνα τους (δεν θα προστεθούν άλλα εννοώ) θα ήθελα όμως να δω μερικές φωτογραφίες ενυδρείων με oscar για να πάρω μια γεύση.

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=44154

Link to comment
Share on other sites

ωραία ψαρια αλλα ζητάνε πολλά λύτρα ρε γαμώτο για ένα ζευγάρι..k αν δεν σου κάτσει ζευγάρι τι κανεις??

με αυτό το σκοπό ξεκίνησα και εγώ αλλα παίζει να το γυρίσω στους δίσκους. ένα ωραίο φυτεμένο με ξυλα και δίσκους πιστεύω θα δείχνει πιο ωραίο το σύνολο..