Jump to content

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΕΝΥΔΡΕΙΟΟΟΟ!!!!!


Recommended Posts

Καλησπέρα και πάλι....

Λοιπόν πήγα ένα βήμα παρακάτω!!! Πήρα ψαράκια.. (για το juwel koral 60--54λίτρα)

5 αρσενικα guppies

1 αρσενικό molly

3 αρσενικα platy

(δεν ήθελα γέννες)

τέλος το παιδί στο pet shop μου είπε να πάρω και ένα "γλείφτη"

Σας παραθέτω τις φωτογραφίες ...μπορεί να μου πει κάποιος πιο ακριβώς ψάρι είναι αυτός ο γλείφτης?

Επίσης μου είπε επειδή το ph ήταν 8 να πάρω ένα ph minus να το ρίξω γύρω στο 7.

Για τροφή μου έδωσε για τα μικρά ψαράκια το jbl premium food me 10% krill (mini granulat)

Για τον γλείφτη το sera viformo. Mου είπε να βάζω 2 ταμπλέτες την ημέρα..πολλές δεν είναι για ένα ψάρι?

Θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας για το καινούργιο μου ενυδρειάκι...

(Μη με μαλώσετε είμαι αρχάρια..... ;) )

post-31845-1290877893_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι....

Λοιπόν πήγα ένα βήμα παρακάτω!!! Πήρα ψαράκια.. (για το juwel koral 60--54λίτρα)

5 αρσενικα guppies

1 αρσενικό molly

3 αρσενικα platy

(δεν ήθελα γέννες)

τέλος το παιδί στο pet shop μου είπε να πάρω και ένα "γλείφτη"

Σας παραθέτω τις φωτογραφίες ...μπορεί να μου πει κάποιος πιο ακριβώς ψάρι είναι αυτός ο γλείφτης?

Επίσης μου είπε επειδή το ph ήταν 8 να πάρω ένα ph minus να το ρίξω γύρω στο 7.

Για τροφή μου έδωσε για τα μικρά ψαράκια το jbl premium food me 10% krill (mini granulat)

Για τον γλείφτη το sera viformo. Mου είπε να βάζω 2 ταμπλέτες την ημέρα..πολλές δεν είναι για ένα ψάρι?

Θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας για το καινούργιο μου ενυδρειάκι...

(Μη με μαλώσετε είμαι αρχάρια..... ;) )

post-31845-1290877893_thumb.jpg

καλόβρεχτο !

ο γλείφτης λέγετε pleco και μεγαλώνει αρκετά.(μία ταμπλέτα αρκεί )

οσο αφορά τα άλλα ψαράκια νομίζω οτι με ph 8 είναι μια χαρά. μπορεις να δεις το προφιλ τους.

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showforum=272

για μενα μην χρησιμοποιείς χημικά για να ρίξεις το ph.