Jump to content

προβλημα με ενυδρειο


Recommended Posts

Λοιπόν καταρχάς είμαι αρχάρια. Πριν πολύ καιρό στα καλά καθούμενα άρχισε το νερό του ενυδρείου να γίνεται πράσινο σε σιμίο να γίνεται βάλτος. Με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι να βγάζω όλο το νερό και να βάζω καινούριο. αλλά και πάλι την δεύτερη μέρα αρχίζει να πρασινίζει και τέλος μέσα σε μια εβδομάδα να μην φαίνεται τίποτα μέσα. Πήγα στο pet shop και μου έδωσε ένα φάρμακο και είπε ότι αυτό θα κάνει δουλεία αλλά το μόνο που έκανε ήταν να μου ψοφήσουν 3 ψαριά. Plz χρειάζομαι βοήθεια

Link to comment
Share on other sites

Ποσο καιρο τρεχει το ενυδρειο;Τι φωτισμο εχεις,και ποση διαρκεια;Εχουν αλλαχτει οι λαμπες;

Το ενυδρειο το βλεπει ηλιος;

Link to comment
Share on other sites

Ποσο καιρο τρεχει το ενυδρειο;Τι φωτισμο εχεις,και ποση διαρκεια;Εχουν αλλαχτει οι λαμπες;

Το ενυδρειο το βλεπει ηλιος;

Συμπληρωματικά στις παραπάνω ερωτήσεις, θα ήθελα να μας πεις τι ψάρια έχεις, τι φιλτράρισμα έχει το σύστημά σου και για πόσα λίτρα ενυδρείο μιλάμε...

Link to comment
Share on other sites

Καπου διαβασα οτι το πρασινο νερο οφειλεται σε μια αιωρουμενη αλγη που βγαινει σε ενυδρεια που δεν εχουν στρωσει και ειναι αποτελεσμα αμμωνιας,υψηλων νιτρικων και φωσφορικων.Αν θελετε μπορω να βαλω το site που το βρικα μηπως σας βοηθησει..

Link to comment
Share on other sites

Το site ειναι αυτο αλλα ειναι ξενο οπωτε θα το διαβασετε στ αγγλικα :D

http://www.aquariumalgae.blogspot.com/

Ελπιζω να σας βοηθισει.. :ninja:

Link to comment
Share on other sites