Jump to content

Υδρόκοσμος


Recommended Posts

Το γράφω εδώ μόνο και μόνο επειδή το εν λόγω κατάστημα ΔΕΝ μετέχει στο Aquazone. Θέλω να πω δυο κουβέντες για να ξέρουμε (ως χομπίστες και ως καταναλωτές) τι γίνεται γύρω μας. Προσωπικά η πρώτη μου επίσκεψη στον Υδρόκοσμο του κου Καμαρινού ήταν πριν 2 περίπου χρόνια, ίσως και περισσότερο. Οι εντυπώσεις δεν ήταν καλές. Σήμερα, προκειμένου να προμηθευτώ έναν πλεκόστομο που τόσο ήθελα, πραγματοποίησα τη δεύτερη επίσκεψη με αρκετές επιφυλάξεις μπορώ να πω. :thumbup: Το αποτέλεσμα αγαπητοί φίλοι ήταν το εντελώς αντίθετο!!! Το μαγαζί έχει τιμές που τα "μεγάλα" (με εισαγωγικά και χωρίς) ούτε έχουν φανταστεί! :thumbup: Πήρα νέον με σχεδόν τα μισά χρήματα από ότι βρίσκεις στα άλλα μαγαζιά και ποικιλία ψαριών αφάνταστη! :angry2:

Κάνω αυτό το ποστ για να ταρακουνήσω και μερικούς που απλά νομίζουν... :D

Προτείνω σε όλους ανεπιφύλακτα να κάνετε μια βόλτα!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι που ειμαι και γειτονακι τον εχω επισκευτει 4 με 5 φορες και στο παλιο μαγαζι και στο καινουργιο που εχει τωρα εδω και 2 χρονια ολες τις φορες επειδη χρειαζομουνα κατι επειγον και παντα εφευγα απογοητευμενος. εχει απιστευτη ποικιλια σε δισκους που δεν εχω βρει πουθενα αλλου στην αττικη αλλα απο τιμες και απο εξηπηρετηση ειμαι απιστευτα απογοητευμενος παρολου που εχει φοβερες γνωσεις πανω στο χομπι δεν βοηθαει τον πελατη και απο τιμες (φαρμακειο).Τον θεωρω απο το ακριβα μαγαζια στο χωρο.

Χωρις να εχω τσακωθει με τον ανθρωπο ουτε να εχω κατι προσωπικο με αυτον, αυτη ειναι η γνωμη μου τωρα εσενα και σε πολυ αλλο κοσμο μπορει να ειναι εξυπηρετικοτατος και σωστος και να φερεται διαφορετικα

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με διώχνει από το συγκεκριμένο κατάστημα φίλε george hmmy δεν είναι οι τιμές. Είναι η "ξινίλα" των υπαλλήλων και συγκεκριμένα της κυρίας που εργάζεται εκεί. Μου θυμίζει κάποια lfs που συνήθιζα να επισκέπτομαι πριν μια πενταετία όπου οι πωλητές (ένας Θεός να τους κάνει) μιλούσαν λιγότερο από τα ψάρια που πουλούσαν σα να έκρυβαν κάποιο πολύτιμο μυστικό. Κρίμα για ένα τόσο πρωτοποριακό και προχωρημένο κατάστημα όπως ο υδρόκοσμος να έχει τέτοιους υπαλλήλους που τους βγάζεις τη λέξη με το τσιγκέλι και σε κοιτάνε με μισό μάτι.

Για να είμαι αντικειμενικός θα ήθελα να πω οτι ο κος.Καμαρινός είναι άψογος όπως οι υπόλοιποι υπάλληλοι (πλην της κυρίας) και τα προϊόντα του καταστήματος είναι από τα καλύτερα. Η κατάσταση των ψαριών που φιλοξενούνται είναι υποδειγματική.

Link to comment
Share on other sites

Admin Note

Λόγω ότι το κατάστημα που αναφέρεται στο θέμα δεν μετέχει στο Aquazone θα παρακαλούσα να μην γίνονται σχόλια. Σκοπός και στόχος του Aquazone είναι ο διάλογος και η κατάθεση απόψεων και από τις δύο μεριές, από την στιγμή που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την άποψη του καταστήματος «Υδρόκοσμος» καλό θα ήταν να μην σχολιάζουμε καταστάσεις.

Ευχαριστώ για την κατανόηση

Link to comment
Share on other sites

Admin NoteΛόγω ότι το κατάστημα που αναφέρεται στο θέμα δεν μετέχει στο Aquazone θα παρακαλούσα να μην γίνονται σχόλια.

Αυτό τον όρο πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω. Εδώ συζητάμε τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα. Ποιος ο λόγος να απαντήσει σε κάτι το κατάστημα? Αν συζητούσαμε τι μας αρέσει και τι όχι σε ένα φίλτρο της eheim, θα περιμέναμε από την eheim να γίνει μέλος του aquazone και να απαντήσει? Δεν γίνεται κάποια καταγγελία αλλά μια απλή συζήτηση για τα θετικά και αρνητικά.

Έγινε επεξεργασία - liquid
Link to comment
Share on other sites

Αυτό τον όρο πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω. Εδώ συζητάμε τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα. Ποιος ο λόγος να απαντήσει σε κάτι το κατάστημα? Αν συζητούσαμε τι μας αρέσει και τι όχι σε ένα φίλτρο της eheim, θα περιμέναμε από την eheim να γίνει μέλος του aquazone και να απαντήσει? Δεν γίνεται κάποια καταγγελία αλλά μια απλή συζήτηση για τα θετικά και αρνητικά.

Δεν πρέπει να μας διαφεύγει, όμως, ότι γίνεται προσωπική κριτική και μάλιστα δημόσια, σε κάποιον, που δε του παρέχεται το βήμα για να υποστηρίξει τις θέσεις του.

Στην δεύτερη περίπτωση της Eheim, γίνεται κριτική στην λειτουργία ενός συγκεκριμένου προϊόντος, το οποίο μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες κάποιου χρήστη ενώ κάποιων άλλων πιθανά όχι.

Με αυτήν την κριτική μία καταξιωμένη εταιρεία σαν την συγκεκριμένη, σε καμία περίπτωση δεν θίγεται αλλά αντίθετα λαμβάνει υπ'όψιν της τις απόψεις των πελατών της ώστε να βελτιώσει ή και να αποσύρει το προϊόν της.

Πάντως οι περισσότερες, για να μην πω όλες, ενυδρειακές εταιρείες, αντιπροσωπεύονται στο forum μας, είτε απ' ευθείας, είτε μέσω των dealers τους, οι οποίοι μπορούν να μεταφέρουν τις εκτιμήσεις των πελατών, πράγμα που κατά τη γνώμη μου θα το εκτιμήσουν δεόντως.

Φιλικά

Νίκος

Link to comment
Share on other sites

Στην επίσημη ιστοσελίδα του καταστήματος, στην περιοχή των Links, υπάρχει link για το aquazone αλλά και για το MCH. Αυτό σημαίνει οτι γνωρίζει την ύπαρξη του forum μας αλλά για τους δικούς του λόγους δεν συμμετέχει αλλά και οτι οι γνώμες μας μπορούν να μεταφερθούν μέσω του MCH που είναι μέλος του forum.

Ακόμη, παρέχεται το βήμα στο συγκεκριμένο κατάστημα οποιαδήποτε στιγμή να δημιουργήσει ένα λογαριασμό και να πάρει θέση.

Ο λόγος που επιμένω να συνεχιστεί η συγκεκριμένη συζήτηση είναι οτι εκτιμώ πολύ το συγκεκριμένο κατάστημα και λυπάμαι πραγματικά που λόγοι όπως αυτοί που προαναφέρθηκαν με κρατάνε μακριά τόσο καιρό. Ας κάνουμε μια αρχή προσέγγισης έτσι ώστε όταν το κατάστημα γίνει μέλος να μπορέσει να διορθώσει κάποια πράγματα.

Επειδή δεν σκοπεύω να δώσω συνέχεια, να κλείσω το post κάνοντας αναφορά στην πλειοψηφία των forums που υπάρχουν στο ελληνικό διαδίκτυο όπου γίνεται κριτική για το service, το τηλεφωνικό κέντρο και την εξυπηρέτηση εταιριών χωρίς αυτές να φιλοξενούνται στα forums και χωρίς να υπάρχει ένσταση από τους διαχειριστές. Για παράδειγμα δείτε τι κριτική γίνεται στους τεχνικούς του ΟTE στο www.adslgr.com χωρίς ο οργανισμός να έχει πάρει ποτέ θέση. Αλλά οτι και να λέω εγώ... you write the rules.

Επίσημη ιστοσελίδα υδρόκοσμου: http://www.hydrocosmos.gr/links.asp

Link to comment
Share on other sites

Για να μη δημιουργηθούν παρεξηγήσεις, να ξεκαθαρίσω ότι το τόπικ αυτό το κλείδωσε ο δημιουργός του γιατί είναι πάγια θέση του aquazone να μη γίνονται συζητήσεις που αφορούν προβλήματα με μαγαζιά που δε μετέχουν σε αυτό και κατ’ επέκταση δεν μπορούν να υπερασπιστούν τις θέσεις/απόψεις τους.

Πήγα στον Υδρόκοσμο, έκανα μια βόλτα, θεωρώ ότι αξίζει να κάνετε το ίδιο. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...