Jump to content

Δίσκοι


a02-5085

Recommended Posts

Φίλοι γεια χαρά...

Ετοιμάζω ενυδρείο 200lt και σκέφτομαι να βάλω δίσκους. Θα ήθελα πληροφορίες. Είναι γενικά δύσκολο ψάρι;Μήπως να το αφήσω μιας και είμαι αρχάριος; ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβασεις αρκετα εδω στο forum παρεις και γνωμες ειδικων δεν πιστευω οτι θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα.Εγω δεν ηξερα τιποτα απο δισκους μου ελεγαν ολοι στα μαγαζια οτι ειναι δυσκολο ψαρι οτι θελει τεραστια ενυδρεια κ.τ.λ.Διαβασα 2 μηνες σε πολλες σελιδες στο inτernet και αρκετα στο site αυτο εκανα δειλα βηματα εβαλα 2 δισκους μετα απο 3 μηνες λειτουργιας ενυδρειου (πληρως στρωμενο με σταθερες συνθηκες) και εχω τωρα αισιως 8 δισκους ενα χρονο και φαρμακο δεν ξερω τι σημαινει (φτου φτου ;) ).Αμα εχεις θεληση και διαβασεις αρκετα και με τις συμβουλες των παιδιων εδω με αρχηγο στους δισκους τον nidal και τον νικο τον ψαλτη δεν νομιζω οτι θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα.

Keep going :blush:

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβασεις αρκετα εδω στο forum παρεις και γνωμες ειδικων δεν πιστευω οτι θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα.Εγω δεν ηξερα τιποτα απο δισκους μου ελεγαν ολοι στα μαγαζια οτι ειναι δυσκολο ψαρι οτι θελει τεραστια ενυδρεια κ.τ.λ.Διαβασα 2 μηνες σε πολλες σελιδες στο inτernet και αρκετα στο site αυτο εκανα δειλα βηματα εβαλα 2 δισκους μετα απο 3 μηνες λειτουργιας ενυδρειου (πληρως στρωμενο με σταθερες συνθηκες) και εχω τωρα αισιως 8 δισκους ενα χρονο και φαρμακο δεν ξερω τι σημαινει (φτου φτου ;) ).Αμα εχεις θεληση και διαβασεις αρκετα και με τις συμβουλες των παιδιων εδω με αρχηγο στους δισκους τον nidal και τον νικο τον ψαλτη δεν νομιζω οτι θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα.

Keep going :blush:

προσθεσε σε αυτους και τον ISTELLA.Πιστευω οτι αυτοι ειναι οι ποιο καταρτησμενοι για να σου πουν για αυτο το υπεροχο ψαρι.

Link to comment
Share on other sites