Jump to content
Sign in to follow this  
Binational

Kona Kai – (Ξενοδ. Ledra Marriott)

Recommended Posts

Χτες βράδυ πήγαμε για φαγητό στο KonaKai – (Ξενοδ. Ledra Marriott).

Στην υποδοχή φιλοξενούν ένα ενυδρείο γύρο στα 1.000 λίτρα ως διαχωριστικό με το Bar.

Χωρίς υπερβολές σπάραξε η καρδιά μου.

Πέρα από τα παπαγάλοψαρα, την ασυμβατότητα τον ψαριών και την κακή συντήρηση …

μέχρι κι’ ο άνδρας μου που είναι άσχετος διαπίστωσε με την πρώτη μάτια πως 4 ψαριά ήταν άρρωστα με διαφορετικά συμπτώματα …

Περιμένοντας να αδειάσει τραπέζι κάτσαμε στο bar δίπλα στο ενυδρείο … είδα μέσα σε ένα πήλινο δοχείο ένα ψάρι να ψυχορραγεί … ήταν ένας clown loach που είχε κρυφτεί εκεί για να πεθάνει …

Πιάσαμε τον υπεύθυνο και του είπαμε το τι έπεσε στην αντίληψη μας . Ο άνθρωπος μας είπε πως το ενυδρείο το φροντίσει εξωτερικώς συνεργάτης ο οποίος αμείβεται γι’ αυτό αδρά.

Όσο μας επέτρεπε το περιβάλλον το συζητήσαμε και μας υποσχέθηκε να κάνει μια σοβαρή κουβέντα με τον εν λόγο εξωτερικό συνεργάτη – «επαγγελματία» ...

;) SΗΑΜΕ ΟΝ ΗΙΜ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο όπως και διάφορα άλλα τραγικά γεγονότα παρατηρούντε γενικά σε καταστήματα που προβάλονται μέσω της ωραίας εικόνας που δημιουργεί στο χώρο ένα ενυδρείο.

Επειδή βλέπω ότι υπάρχει μια ευαισθησία, ακόμα και σε εμάς που ξέρουμε πολύ λίγα σχετικά με το χόμπι,

νομίζω ότι θα βοηθούσε να δημιουργηθει μια κατηγορία στο φόρουμ όπου θα μπορούσαμε να πούμε όλοι

τα παραπονά μας ή τέτοιου είδους γεγονότα, χωρίς να αναφέρουμε ονόματα και να πούμε ίσως και κάποιες λύσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα αν δεν λεμε ονοματα, νομιζω οτι δεν εχει και νοημα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ονόματα να λέμε και διευθύνσεις και τηλέφωνα και όλα!

Και όπου βλέπουμε τέτοια να τους "κράζουμε" όσο μπορούμε πιο δυνατά, γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς, ποιός θα το κάνει???

Μπας και αλλάξει έστω και λίγο κάποτε κάτι... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μα αν δεν λεμε ονοματα, νομιζω οτι δεν εχει και νοημα...

Δεν διαφωνώ στο ότι πρέπει να λέγονται ονόματα γιατί έτσι θα υπάρχουν ουσιαστικότερα αποτελέσματα,

αλλά σίγουρα και πολλοί πιστεύουν οτί έτσι θα μπορούσε σε ένα τέτοιο θέμα να γίνει εύκολα δυσφήμιση κάποιου (εστω και με αποδείξεις) μαγαζιου και αυτό δεν είναι πρέπον.

Επειδή και οι δύο απόψεις θα έχουν δίκιο πιστεύω ότι

πάντα μπορείς να ''φωτογραφίσεις'' κάποιον χωρίς να χρειαστεί να δώσεις καμμιά λεπτομέρια. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

...έτσι θα μπορούσε σε ένα τέτοιο θέμα να γίνει εύκολα δυσφήμιση κάποιου (εστω και με αποδείξεις) μαγαζιου και αυτό δεν είναι πρέπον....

Γιατί δεν είναι πρέπον?

Αν τεκμηριωμένα κάποιος είναι λάθος, πρέπει να μην μιλάει κανείς γιατί δεν είναι πρέπον ή επειδή είναι επαγγελματίας?

Ισα-ίσα! Αυτούς τους κακούς επαγγελματίες όλων των ειδών πρέπει να κυνηγάμε, για να σταματήσουν να είναι κακοί ή να σταματήσουν να είναι επαγγελματίες..!

Δεν χρειαζόμαστε τέτοιους... Σε κανένα τομέα.

Αν κάποιος δεν μπορεί να είναι σωστός σε μία δουλειά, να σταματήσει να την κάνει. Να ασχοληθεί με κάτι άλλο και να μείνουν μόνο οι σωστοί στο αντικείμενο.

Κάποτε θα πρέπει να κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε τα στραβά γύρω μας (και μέσα μας...).

Έγινε επεξεργασία - filoxenos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τον «επαγγελματία» τα έχω … :blush:

μέσα στο εστιατόριο της αλυσίδας ξενοδοχείων ποιος θα νοιαστεί…

ο μετρ, οι σερβιτόροι, ο μπάρμαν, ο μάγειρας η οι καθαρίστριες?

Γι’ αυτό πληρώνουν τον υποτιθέμενο ειδικό …

τρομάρα του … ;)

και μάλιστα αδρά!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί δεν είναι πρέπον?

Αν τεκμηριωμένα κάποιος είναι λάθος, πρέπει να μην μιλάει κανείς γιατί δεν είναι πρέπον ή επειδή είναι επαγγελματίας?

Ισα-ίσα! Αυτούς τους κακούς επαγγελματίες όλων των ειδών πρέπει να κυνηγάμε, για να σταματήσουν να είναι κακοί ή να σταματήσουν να είναι επαγγελματίες..!

Δεν χρειαζόμαστε τέτοιους... Σε κανένα τομέα.

Αν κάποιος δεν μπορεί να είναι σωστός σε μία δουλειά, να σταματήσει να την κάνει. Να ασχοληθεί με κάτι άλλο και να μείνουν μόνο οι σωστοί στο αντικείμενο.

Κάποτε θα πρέπει να κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε τα στραβά γύρω μας (και μέσα μας...).

Εδώ και και γενικώς στο διαδύκτιο ουσιαστικά είμαστε ανώνυμοι.(ακόμη και να σου πω ότι με λένε Βρασιδα Παπαρούπα δεν μπορείς να το διασταυρώσεις ).

Έτσι πολύ εύκολα εγώ που έχω ένα κατάστημα θα μπορώ εύκολα να δυσφημήσω τον ανταγωνιστή μου.

Και σου λέω ότι εγώ είμαι ο δυσφημιζόμενος,που θα βρω τα στοιχεία για να κάνω μύνηση;

Έτσι λοιπόν δεν είναι πρέπον να αναφέρονται ονόματα γιατί τίποτα δεν μπορεί να αποδειχθεί.

Και δεν αναφέρομε στο αρχικό post της Binational γιατί και ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού έπειτα από συζητηση κατάλαβε το σωστό.

Μπορούμε να βγάλουμε όμως απλά από παράθεση ενός τέτοιου γεγονότος το συμπέρασμα ότι πρέπει να γίνομαστε πιο ενεργοί σε τέτοιες περιπτώσεις.

Και στο κάτω κάτω καλό θα ήταν πιστεύω να υπάρχει μια ενότητα όπου θα μπορώ να τα ''χώνω'' σε κάποιους πάντα ευπρεπώς έτσι για να τα πώ απλά σε κάποιους με τα ίδια ενδιαφέροντα. :blush:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει αυτή η ενότητα...

Εκεί που θα μεταφερθεί και αυτό το ποστ, μόλις το δούνε οι μοντς (Κυριακή γαρ...).

Στο Aquazone cafe. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και φυσικά είμαστε εκτός θεματος και φυσικά θα μεταφερθεί,αλλά στο cafe θα ''χαθει'' σαν θέμα.Γι' αυτό είπα ότι αν είναι κάτι που ενδιαφέρει πολλούς θα μπορούσε να γίνει κάποια υποκατηγορία του στύλ ''Παράπονα'' ακόμα και μέσα στο καφέ.

Ευχαριστώ για την παρέα αλλά πρέπει να βγώ και καμμιά βόλτα,μην παραπονιέται το ''προσωπο'' ότι ασχολούμε μόνο με τα ενυδρεία μου.

Καληνύχτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

Πολιτική απορρήτου και Όροι χρήσης