Jump to content

ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΙΧΛΙΔΕΣ ΣΕ 80Lt. ???


ninou

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι όσο αρχάριος μπορεί να είναι κάποιος και κάτοχος ενός ενυδρείου 80Lt. Είμαι στην διαδικασία στρωσίματος. Πιο συγκεκριμένα, περιμένω τα Νο2 να πέσουν (2-3). Τουλάχιστον έχω 0 Αμμωνία. Τέλοσπάντων, το θέμα μου είναι άλλο. Ψάχνωντας να δω τι ψαρια θα βάλω, κατέληξα στις κιχλίδες. Τις σηκώνουν το ενυδρείο μου?? Δεν θέλω να είναι επίφοβο.

Και κάτι άλλο - άσχετο : Πώς μπορώ να φτιάξω μόνος μου ένα ενυδρείο???

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι όσο αρχάριος μπορεί να είναι κάποιος και κάτοχος ενός ενυδρείου 80Lt. Είμαι στην διαδικασία στρωσίματος. Πιο συγκεκριμένα, περιμένω τα Νο2 να πέσουν (2-3). Τουλάχιστον έχω 0 Αμμωνία. Τέλοσπάντων, το θέμα μου είναι άλλο. Ψάχνωντας να δω τι ψαρια θα βάλω, κατέληξα στις κιχλίδες. Τις σηκώνουν το ενυδρείο μου?? Δεν θέλω να είναι επίφοβο.

Και κάτι άλλο - άσχετο : Πώς μπορώ να φτιάξω μόνος μου ένα ενυδρείο???

Ευχαριστώ

ριξε μια ματια στο παρακατω post. ειναι αρκετα καλο για να κατατοπιστεις...

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=6526

και για οποιες αλλες ερωτησεις εδω ειμαστε...

α, ναι και καλησπερα και καλη αρχη :)

Link to comment
Share on other sites

:blink: Ευχαριστω πολύ και sorry για την ερώτηση. Φαντάζομαι οι ερωτήσεις τέτοιου τύπου θα κουράζουν πια... Μάλλον έπρεπε να τσεκάρω το forum πρωτα. Αν και έχω πολλές ερωτήσεις ακόμα που προορίζονται για post... :)
Link to comment
Share on other sites

:blush: Ευχαριστω πολύ και sorry για την ερώτηση. Φαντάζομαι οι ερωτήσεις τέτοιου τύπου θα κουράζουν πια... Μάλλον έπρεπε να τσεκάρω το forum πρωτα. Αν και έχω πολλές ερωτήσεις ακόμα που προορίζονται για post... :)