Jump to content

Αγωρα Δισκων (Βοηθεια)


mitsakos_12345

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά έχοντας ασχοληθεί με αρκετές κατηγορίες ψαριων, πιστεω πως είμαι έτοιμος (εμπειρικά)να αποκτήσω αυτά τα πολυπόθητα Αμαζονίας ψαράκια.

Ας συντομεύω λίγο, εδώ και 1 εβδομάδα στρώνω το ενυδρείο που θα φιλοξενήσει για 1 με 2 μήνες τους δίσκους έχοντας σχεδόν καταφέρει να φτιάξω την ποιότητα νερού που χρειάζεται, το θέμα είναι πως είμαι άσχετος σχετικά με τι δίσκους θα βάλω έτσι ώστε μελλοντικά να βγάλω και ζευγάρι

Ερωτηση: ολοι οι δίσκοι ασχέτως κατηγορία ζευγαρώνουν???και αν ναι η γόνοι τι θα είναι? εχει κανείς να μου προτείνει μαγαζί με καλούς δίσκους και σε φυσιολογικές τιμές?

Link to comment
Share on other sites

Κατ΄αρχήν καλώς ήρθες στον Αμαζόνιο. Οι δίσκοι είναι πραγματικά απίστευτα όμορφα ψάρια με ιδιαίτερες συμπεριφορές και κατα την γνώμη μου αξίζουν τον κόπο για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Στο μήνυμα σου γράφεις πως θα φιλοξενήσεις στο ενυδρείο που στρώνεις τα ψάρια για 1 με 2 μήνες. Τι εννοείς? Θα αλλάξεις αυτό που έχεις? Θα πάρεις μεγαλύτερο ? Πόσα λίτρα είναι αυτό που έχεις?

Έχεις σκεφτεί καθόλου το θέμα της φίλτρανσης? Τι φίλτρο θα χρησιμοποιήσεις?

Όσον αφορά τα ψάρια και την δημιουργία ζευγαριού, θα πρέπει να ξέρεις πως έτσι και αλλιώς χρειάζεσαι μια ομάδα 6 ατόμων τουλάχιστον. Σε τόσα ψάρια σίγουρα (στατιστικά) θα υπάρξουν και απο ένα του αντίθετου φύλου και όταν φτάσουν στην κατάλληλη ηλικία και έχεις τις κατάλληλες συνθήκες είναι πολύ πιθανόν να δημιουργηθεί και ένα ζευγάρι.

Πάντως αυτό είναι πολύ μακρυά ακόμη.

Όσον αφορά το θέμα της διασταύρωσης, ναι όλοι οι δίσκοι ζευγαρώνουν μεταξύ τους και τα νεογνά ακολουθούν το patern άλλα τού ενός και άλλα του άλλου γονέα.

Καταστήματα για να προμηθευτείς τα ψάρια υπάρχουν πολλά, θα δεις και εδω μέσα κάποια σχόλια για μερικά. Υπάρχει πάντα και η επιλογή να πάρεις κάποια απο κάποιον συγχομπίστα μέσα απο το AZ. (αν θέλεις την γνώμη μου σου στέλνω ένα πμ).

Καλή συνέχεια και κράτα μας ενήμερους πως πάει.

Κ