Jump to content

Χελωνακια Νερου


Recommended Posts

Γεια σας. Είμαι ο Νίκος κ είμαι αρχάριος με τα ενυδρεία. Έφτιαξα ένα ενυδρείο για χελώνες κ πήρα κ 2 χελωνάκια, αυτά με τα κόκκινα μάγουλα.

Έχω διαβασει τα πάντα στο forum σας, πριν παρω τις χελώνες ώστε να είμαι σωστός.

Διαστάσεις ενυδρείου 80χ50 κ ύψος 40εκ.

Έχω φτιάξει μια αρκετά μεγαλη εξέδρα.

έχω φιλτρο με ροή 700L/H

Λάμπα uva-uvb κ μια πυρακτώσεως

Θερμοστάτη

Ασβέστιο μεσα στο νερό.

Η θερμοκρασία νερου είναι 25-26 βαθμούς κ της ξηράς το ίδιο.

Τα χελωνάκια τα πήρα εχτές.

Είναι αρκετα τρομοκρατημένα, όλη την ώρα πανε σε σημεία τις εξέδρας μεσα στο νερό κ βρίσκουν τρύπες κ κρύβονται.

Με ανησυχεί λιγο το γεγονός οτι δεν έχουν φάει καθόλου,

Σήμερα που πήγα να ταΐσω τη μια (η άλλη ήταν κρυμμένη κ δεν ήθελα να την ενοχλήσω) φοβόταν αλλα όταν έπαιρνα το χέρι μου έκανε κίνηση να πάει προς την γαριδούλα, αλλά την έπαιρνε η ροή του νερού κ δ την προλάβαινε.

Θα ήθελα αν μπορείτε να μου δώσετε καμια συμβουλή, όπως κ για το τάισμα τι μπορώ να κάνω για να φάνε.

Με έχουν αγχώσει λίγο.

Υ.Γ. Αργότερα, ή το βράδυ θα ανεβάσω και φωτογραφίες, για να μου πείτε την γνώμη σας!!!

Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφη χελωνιερα.

εχεις σκεφτει να εχεις λιγο λιγοτερο νερο τωρα που ειναι μικρες για να μπορουν να σκαρφαλωνουν πιο ανετα...?

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πολύ! Δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα, μιας και οι πέτρες στον πάτο είναι αρκετά μεγάλες και στηρίζονται εκεί! Δεν έχει δηλαδή και πολύ μεγάλο βάθος όσο φαίνεται!

Link to comment
Share on other sites

τι υλικα εχεις μεσα στο φιλτρο?

σε ρωταω καθως οι χελωνες εχουν πολλα αποβλητα και ιδιαιτερα ουρα,αρα χρειαζεσαι καποιο προιον που και να αφαιρει την αμμωνια και να απορροφει τις βλαβερες ουσιες κανοντας το νερο κρυσταλλινο.

πχ συνδιασμος ενεργου ανθρακα με ζεολιθο ειναι μια απο αυτες τις μεθοδους....

Link to comment
Share on other sites