Jump to content

Είμαι Αρχάρια Και Χρειάζομαι Λίγη Βοήθεια!


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα εδώ.

Το χόμπι αυτό για μένα είναι εντελώς καινούριο και δεν έχω την παραμικρή ιδέα για τίποτα.

Πρίν από 9 μήνες αγοράσαμε με το αγόρι μου ένα ψαράκι (που προσφάτως έμαθα ότι είναι κονγκολέζος) από ένα πανηγύρι.Το είχα σε μια γυάλα της οποία της άλλαζα (ολόκληρο!) το νερό κάθε 2-3 μέρες.Ο Αχιλλέας (έτσι τον ονόμασα) έτρωγε διπλάσια ποσότητα από ότι μου είχαν πει στο πανηγύρι να του δίνω και πραγματικά 9 μήνες ΔΕΝ παρουσίασε κανένα πρόβλημα. Όλοι μας οι φίλοι απορούσαν πως ζει ακόμα αυτό το ψάρι!!

Πρίν από 3 βδομάδες αγοράσαμε ένα μικρό 15λιτρο ενυδρείο για να τον βάλουμε μέσα.Του αγόρασα και 2 αληθινά φυτά,το διακόσμησα με πετραδάκια και κοχύλια και του πήρα και αυτό το μηχάνημα που δίνει οξυγόνο( αυτό με τις μπουρμπουλήθρες...είμαι αρχάρια όπως είπαμε και δεν έχω ιδέα πώς λέγεται..είστε ελεύθεροι να γελάσετε!!!) Η κοπελιά στο petshop απόρησε κι εκείνη πώς έχει αντέξει τόσο το ψάρι.

Το λοιπόν την ρώτησα μέχρι πόσα ψάρια μπορώ να βάλω μέσα σε αυτό το ενυδρείο και μου είπε το πολύ μέχρι 4.Εμείς αποφασίσαμε να βάλουμε άλλο ένα σε τέτοιο μέγεθος και ένα γλύφτη. Το ψάρι που πείρα μου είπε ότι είναι σαράσα.Η πρώτη τους επαφή ήταν τρομαχτική..νόμιζα ότι ο Αχιλλέας θα πάθει έμφραγμα από τον φόβο του.Εκτός από το 10λεπτο τρόμου ην πρώτη μέρα δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα.Την δεύτερη όμως παρατήρησα ότι η Δανάη (το ψαράκι σαράσα..ναι κι αυτό το ονόμασα!!) κυνηγούσε το Αχιλλέα και τον δάγκωνε στην ουρά.Μου είπαν να ρίξω αντιστρές,το έκανα.Μου είπαν να ρίξω και λίγες σταγόνες βιταμίνη στο φαγητό τους,το έκανα.

Πριν από 2 μέρες παρατήρησα και στα 2 άσπρες μικρές κηλίδες στο σώμα και στην ουρά τους. Αρρώστια "ικ" μου είπαν.Κάνω την θεραπεία και αποδίδει.