Jump to content

Αλλαγή ενυδρείου


Νίκος Ρούσσος

Recommended Posts

Είμαι αρχάριος. Έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με ενυδρείο αλλά χωρίς μετρήσεις του νερού και κυρίως για τα λεγόμενα ανθεκτικά ψάρια. Τα πράγματα δεν πήγαν καλά και μετά από 6-7 μήνες και αλεπάλληλους θανάτους τα παράτησα. Τελευταία, από τον Σεπτέμβριο άρχισα ξανά με στρώσημο του νερού αρχικά σε ένα ενυδρείο των 15 λίτρων. Έβαλα 1 γλύφτη, 2 γατόψαρα, 2 platies, 4 gabbies, 2 barbus και 5 νέον. Μετά από κάποιες αλλαγές νερού (1-2 λίτρα ανά εβδομάδα) και αφού πέρασαν περίπου 2 μήνες ξαφνικά μία μέρα είδα το ένα barbus να κάνει ανεξέλεγκτες κινήσεις για πολύ ώρα. Την άλλη μέρα έχασα τα δύο platies, μετά το barbus, σε μιά ακόμα μέρα τα 4 νέον και έχασα και 2 gabies. Πανικός στο ενυδρείο. Άρχισα να κάνω μετρήσεις και διαπίστωσα ότι το NO3 ήταν στο 100 ενώ το test μου δίνει φυσιολογικό μέχρι 40. Προσθέτω βακτήρια αλλά δεν βλέπω μεγάλη διαφορά. Άπό τις 18/12/06 που είχα τον τελευταίο θάνατο τα πράγματα φαίνονται σταθεροποιημένα. Σίγουρα είχα πολλά ψάρια και ίσως να έφταιγε και το συχνό άλλαγμα του νερού. Σκέφτομαι να περάσω σε ένα μεγαλύτερο ενυδρείο γύρω στα 60 λίτρα. Θα βοηθούσε αυτό; Λένε ότι το μεγαλύτερο ενυδρείο συγχωρεί περισσότερα λάθη. Είναι αλήθεια αυτό; Αν κάποιοσ θέλει και μπορεί να με καθοδηγήσει θα ήμουν υπόχρεος.

Link to comment
Share on other sites