Jump to content

Καλώς σας βρήκα!


pkatsab

Recommended Posts

Καλώς σας βρήκα!

Εντυπωσιασμένος από το φόρουμ, κάνετε όλοι φοβερή δουλειά! :excl:

Βρέθηκα εδώ τυχαία, ψάχνοντας ενημέρωση για το θέμα ενυδρείο, είμαι όσο πιο αρχάριος μπορείτε να φανταστείτε, γιατί ακόμα δεν έχω καν ενυδρείο! Μου αρέσει πολύ η προοπτική να αποκτήσω, θέλω όμως πρώτα να δω αν μπορεί να μπει στη ζωή μου (κι εγω στη δική του) γιατί έχω μεταξύ άλλων αλλο ένα χόμπυ: Τις εκδρομές! (και τους παπαγάλους μου, αλλά αυτούς τους βολεύω! :) ). Θέλω λοιπόν να μάθω άν είναι συμβατό με την ασφάλεια των πιθανών νεων μας συγκατοίκων, το γεγονός ότι συχνά λείπω από την πόλη...

Ευχαριστώ για το χρόνο σας, Παναγιώτης.

Link to comment
Share on other sites

Το βασικό σου πρόβλημα είναι το τάισμα των ψαριών σου. Αυτό μπορεί να λυθεί αγοράζοντας μια ταΐστρα. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές νερού στην ώρα τους αλλά και αυτό είναι σχετικό. Ξεκίνησε να διαβάσεις τα άρθρα για αρχάριους και θα πάρεις πάρα πολλές πληροφορίες που θα σου λύσουν πραγματικά τα χέρια.

Link to comment
Share on other sites

WELCOME to AQUAZONE φιλε pkatsab ... :)

Καλη διαμονη ... :excl:

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες στο Aquazone!

Εγώ θα σου πρότεινα να έχεις απαραίτητα άτομο να τους ρίχνει μια ματιά όσο θα λείπεις γιατι δεν είναι το φαγητό το μεγάλο σου πρόβλημα αλλά όλα τα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την συντήρηση και τον εξοπλισμό!

Οπότε καλό είναι μέρα παρα μέρα (στη χειρότερη) να ελέγχει κάποιος τα φίλτρα, τις θερμοκρασίες, ακόμα και την ταίστρα που μπορεί να παρουσιάσουν δυσλειτουργίες!

Δες εδώ για να πάρεις μια γενική εικόνα:

Τα πρώτα μου βήματα…, Ξεκινώντας και προχωρώντας σωστά

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=5266

Η Συντήρηση του ενυδρείου

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=4649

Καλή συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο φόρουμ και καλώ διάβασμα. :)

Link to comment
Share on other sites