Jump to content

Στήσιμο Νέου Ενυδρείου 125Λτ - Συμβουλές & Γνώμες


Lambretta

Recommended Posts

Το Rio125 είναι ήδη στη θέση του.

περιμένω και το Fluval105 να έρθει στα χέρια μου για να ξεκινήσει το στήσιμο

Η μέχρι τώρα εμπειρία μου είναι μικρή και πριν μερικά χρόνια η τελευταία ενασχόλησή μου, οπότε θεωρήστε καλύτερα πως είμαι παντελώς άσχετος!

Ωστε να το πάρουμε από την αρχή, να μην βασιστώ πάνω σε πιθανως λανθασμένες εντυπώσεις και ημιμάθεια που είχαν σχηματιστεί πριν.

από το λίγο που έχω διαβάσει το φόρουμ μέχρι τώρα βλεπω πως απαρτιζεται ως επι τω πλείστον από άτομα μεγάλης εμπειρίας που θα διακρίνει η αγαπη & η σοβαρότητα σ αυτή τους την ενασχόληση.

είμαι σίγουρος πως θα με βοηθήσετε να πατήσω γερά στα πόδια μου, να αποφύγω όσο το δυνατόν τα λάθη του αρχάριου και να φτάσω σ ένα σημείο που θα είμαι περήφανος για το δημιούργημά μου (που θα είναι σε μεγάλο μέρος και δικό σας άλλωστε) ;)

Σκοπεύω να μιλάω λιγότερο και να σας "ακούω" περισσότερο στη συνέχεια :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 85
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλή αρχή να έχεις ! Με διάβασμα , υπομονή και προγραμματισμό θα χαρείς το χόμπι με σιγουριά ! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες φίλε μου και καλή χρονιά!Μην φοβάσαι, με επιμονή και υπομονή όλα θα γίνουν και μην ξεχνάς ότι όλοι κάνουμε λάθη και γινόμαστε καλύτεροι από αυτά!

Αρχικά πες μας που θελεις να σε βοηθήσουμε, πως θέλεις να το κάνεις, τι σκέφτεσαι να βάλεις μέσα, εξοπλισμό και μετρήσεις....

Link to comment
Share on other sites

Από την ενασχόλησή μου στο παρελθό, έχω καταλήξει σε 2 επιλογές σχετικά με το νέο ενυδρείο, με τη μία απ αυτές να είναι αρκετά επικρατέστερη από την άλλη.

η μία επιλογή θα ήταν οι αφρικάνικες κιχλίδες οι οποίες μ αρέσουν τόσο πολύ.

το γεγονός όμως πως δεν μου αφήνουν επιλογές για άλλα ψάρια να συνυπάρξουν μαζί τους, όπως και για αρκετά φυτά... μάλλον με οδηγεί στο να ξεχάσω αυτήν την επιλογή.