Jump to content

Κιχλίδες Malawi


In the pond

Recommended Posts

Γειά!

Είμαι σχετικά άσχετος και δεν ντρέπομαι να το πώ. Εξ'άλλου όλοι από αυτό το στάδιο ξεκινήσαμε. Εδώ και δύο χρόνια όμως είναι αλήθεια ότι ΘΕΛΩ ενυδρείο. Οργανώθηκα και είμαι έτοιμος για ενυδρείο malawi - κιχλίδες φυσικά!

Έχω εντοπίσει ένα ενυδρείο με πρόσβαση στις δύο πλευρές. Η δε μια άκρια με στρογγυλεμένες γωνιές.

Χωρητικότητα 300λίτρα και προσανατολίζομαι για κιχλίδες malawi.

Άμμο και πέτρες.

Κάποιος μου έχει πεί ότι:

PH 7-8

GH 7>

KH 10-12

25-27 oC

Είναι αυτές οι παράμετροι σωστοί?

Θα παρακαλούσα αν γινόταν να μου πείτε περισσότερες πληροφορίες γύρω από το θέμα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 51
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολύ καλά τα έχεις καταλάβεις για τα όμορφα malawi. Άμμο πολλές πέτρες να δημιουργηθούν σπηλιές και οι παράμετροι του νερού που είπες με τη διαφορά ότι θέλουν ph 7.8-8.6 με καλύτερο κάτι μεταξύ 8.0-8.4

Επειδή τους αρέσει να σκάβουν καλό είναι όταν στήνουμε το ενυδρείο πρώτον να βάζουμε στον πάτο ένα λεπτό φυλλο από φελιζόλ και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πέτρες καλό θα ήταν να είναι κολλημένες μεταξύ τους για να μην υπάρξει κίνδυνος για το ενυδρείο σε περίπτωση μετακίνησης.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Ως άσχετος όμως, στο κατάστημα υπάρχει ένα είδος Ζεπρα, αν δεν απατούμαι! Σε αναλογία με τα 300 λίτρα, μπορώ να βάλω ζεβρας, labidochromis kai demassoni σύνολο 10-15 ψάρια?

Τώρα από φυτά, έλεγξα και μπορώ να τοποθετήσω valisherei, anubia και κερατόφυλλο. Θα είναι εντάξει ή θα έχω πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Α! και κάτι τρελλό που δεν αντέχω, θα το ρωτήσω! Στην περίπτωση διακοπής του ηλεκτρισμού πέραν των 8 ωρών, τί γίνεται με το ενυδρείο? ΤΕΛΟΣ?

Link to comment
Share on other sites