Jump to content
Sign in to follow this  
aka68

Τα Ω-3 Λιπαρά Οξέα Μακραίνουν Τη Ζωή

Recommended Posts

http://www.tovima.gr/science/medicine-biology/article/?aid=505691

Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι οι συμμετέχοντες που είχαν υψηλά επίπεδα οποιουδήποτε εκ των τριών τύπων ω-3 λιπαρών οξέων στο αίμα τους (είτε έναν τύπο είτε περισσότερους ταυτόχρονα) αντιμετώπιζαν μειωμένες πιθανότητες να πεθάνουν πρόωρα. Σύμφωνα με τα ευρήματα, από τους τρεις τύπους ω-3 λιπαρών οξέων, το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA) μειώνει κατά 40% τον κίνδυνο θανάτου από στεφανιαία νόσο και αρρυθμίες. Το δοκοσαπεντανοϊκό οξύ (DPA) μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικών ενώ το εικοσιπεντανοϊκό οξύ (ΕΡΑ) μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης θανατηφόρων καρδιακών επεισοδίων.

Οσοι πάλι έχουν υψηλά επίπεδα και των τριών τύπων ω-3 λιπαρών οξέων στο αίμα τους αντιμετωπίζουν 27% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν πρόωρα από οποιαδήποτε αιτία.

Σύμφωνα μάλιστα με τους ερευνητές δεν είναι απαραίτητο να λαμβάνει κάποιος μεγάλες ποσότητες ω-3 λιπαρών οξέων. Η κατανάλωση δύο φορές την εβδομάδα ψαριών πλούσιων σε ω-3 λιπαρά οξέα (οι σαρδέλες, ο γαύρος, ο σολομός, το σκουμπρί) αρκεί για να υπάρχει ευεργετική επίδραση στον οργανισμό. Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Annals of Internal Medicine»α από οποιαδήποτε αιτία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαρδέλα και γαύρο λοιπόν!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαρδέλα και γαύρο λοιπόν!!!

Και μετά 1.5 πακέτο τσιγάρα

Χαχαχαχαχα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα EPA και DHA (εκ του Docohexahenoic acid, και όχι docopentaenoic -DPA όπως λανθασμένα αναφέρεται) εκτός από την υγεία της καρδιάς και του κυκλοφορικού (μείωση εμφραγμάτων και καρδιοπαθειών, ισχαιμιών κλπ.) και του εγκεφάλου έχουν συσχετισθεί με:

-μείωση πιθανοτήτων νόσου Alzheimer

-μειωμένη πιθανότητα κάποιον μορφών καρκίνου (κυρίως στο πεπτικό σύστημα αλλά και τον προστάτη

- αυξημένη εγκεφαλική ανάπτυξη του εμβρύου (όταν τα τρώει η έγκυος και θηλάζουσα μητέρα).

Επιπλέον, μία διόρθωση ο γάυρος δεν θεωρείται λιπαρό ψάρι (τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν, ναι).

Επιτρέψτε μου αυτή την παρέμβαση λόγω ειδικότητας και σχετικής γνώσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×