Jump to content
Sign in to follow this  
fantazio77

Ζητώ Τη Βοήθειά Σας Για Εργασία Του Πανεπιστημίου

Recommended Posts

Ανοίγω αυτό το θέμα ζητώντας τη βοήθειά σας για μια εργασία που έχω στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Όποιος έχει το χρόνο και τη διάθεση θα το εκτιμούσα αν μπορούσε να βοηθήσει. Αν οι συντονιστές πιστεύουν ότι δεν είναι σωστό μπορούν να το διαγράψουν το θέμα.

Αγαπητοί φίλοι,

Στο πλαίσιο του μαθήματος Τεχνολογία Λογισμικού, που παρακολουθώ στο ΕΑΠ, θα χρειαστώ τη βοήθειά σας για την ολοκλήρωση ενός θέματος της εργασίας μου. Ζητούμενο είναι η αξιολόγηση του δικτυακού τόπου http://www.gsis.gr/, με χρήση της μεθόδου SUS (System Usability Scale).

Εκτιμώ ότι όλη η διαδικασία δεν πρέπει να σας πάρει πάνω από 10 λεπτά. Αρχικά περιηγηθείτε στο παραπάνω site της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων. Έπειτα προσπαθήστε (χωρίς να χρειαστεί να κάνετε οριστική υποβολή) να συμπληρώσετε την αίτηση για τη χορήγηση επιδόματος κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης, ή να κάνετε χρήση κάποιας απο τις λειτουργίες που παρέχονται απο τον ιστότοπο ως μη εγγεγραμμένοι χρήστες, π.χ. Έντυπα Τελών Κυκλοφορίας, Ενημέρωση εκκαθάρισης.

Αφού ολοκληρώσετε τα παραπάνω, συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.

Θα το εκτιμούσα αν μπορείτε να το ολοκληρώσετε μέχρι τις 18/4/2013.

https://docs.google.com/forms/d/1rHeE0HI1yVsidE7UxH9Goy_4OAHDdDnKUIN7bpAKnpM/viewform

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθειά σας.

Edited by Mr_Zoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok :)

μπαίνω κάθε μέρα στη σελίδα λόγω δουλείας, καλή επιτυχία με την εργασία σου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×