Jump to content

Τι Ψάρια Να Βάλω Στο Ενυδρείο Μου;


Recommended Posts

Καλησπέρα. 18η μέρα σήμερα που στρώνει το πρώτο μου ενυδρείο και ανυπομονώ να βάλω τους πρώτους κατοίκους όταν με το καλό έρθει η ώρα. Δεν έχω αποφασίσει τι ψάρια θα βάλω γιατί είναι μια διαδικασία που μου φαίνεται βουνό μετα τόσα είδη κτλ και εδώ θέλω να ακούσω τις προτάσεις σας. Το ενυδρείο είναι 100 καθαρά λίτρα γλυκού νερού. Θα μπουν ζωντανά φυτά, εύκολα, χωρίς πολλές απαιτήσεις (ήδη έχουν μπει κάποια). Υπάρχει μια ρίζα και διακοσμητικές πέτρες (από pet shop όλα αγορασμένα). Απλά δε ξέρω ποια ψάρια ταιριάζουν με ποιά και δυσκολεύομαι στην επιλογή. Μου αρέσουν τα nano gourami αλλά δε ξέρω αν και πόσα κάνουν για τα λίτρα μου, αλλιώς αλλάζω κατηγορία και πάω σε terta και ψάρια που ταιριάζουν με αυτά. Τι προτείνετε; είμαι άσχετος με το σπόρ αλλά έτοιμος να σας ακούσω και να μάθω απο εσας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. 18η μέρα σήμερα που στρώνει το πρώτο μου ενυδρείο και ανυπομονώ να βάλω τους πρώτους κατοίκους όταν με το καλό έρθει η ώρα. Δεν έχω αποφασίσει τι ψάρια θα βάλω γιατί είναι μια διαδικασία που μου φαίνεται βουνό μετα τόσα είδη κτλ και εδώ θέλω να ακούσω τις προτάσεις σας. Το ενυδρείο είναι 100 καθαρά λίτρα γλυκού νερού. Θα μπουν ζωντανά φυτά, εύκολα, χωρίς πολλές απαιτήσεις (ήδη έχουν μπει κάποια). Υπάρχει μια ρίζα και διακοσμητικές πέτρες (από pet shop όλα αγορασμένα). Απλά δε ξέρω ποια ψάρια ταιριάζουν με ποιά και δυσκολεύομαι στην επιλογή. Μου αρέσουν τα nano gourami αλλά δε ξέρω αν και πόσα κάνουν για τα λίτρα μου, αλλιώς αλλάζω κατηγορία και πάω σε terta και ψάρια που ταιριάζουν με αυτά. Τι προτείνετε; είμαι άσχετος με το σπόρ αλλά έτοιμος να σας ακούσω και να μάθω απο εσας.

Καλησπέρα και καλή αρχή!

Με ποιόν τρόπο στρώνεις το ενυδρείο σου?

Όσο αφορά τα ψαράκια είναι καθαρά υποκειμενική απάντηση και πρίν σου απαντήσω θα πρέπει να σε ρωτήσω άν έχεις δεί κάποιο ψάρι που σου αρέσει πάρα πολύ και που 100% θέλεις να το βάλεις στο ενυδρείο?