Jump to content
Sign in to follow this  
aka68

Κινηματογράφησαν Για Πρώτη Φορά Το Θρυλικό «Ψάρι-Κουπί»

Recommended Posts

Φωτογραφίες και βίντεο από τον Κόλπο του Μεξικού

Το γιγάντιο ψάρι-κουπί, που ξεπερνά σε μήκος τα 15 μέτρα και ζει σε βάθος ενός χιλιομέτρου κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας «αιχμαλώτισε» για πρώτη φορά η κάμερα στο φυσικό του περιβάλλον.

Οι θαλάσσιοι βιολόγοι του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα κατέγραψαν στο μυστηριώδες ψάρι σε συνεργασία με μία εταιρεία που κάνει γεωτρήσεις στον Κόλπο του Μεξικού.

Οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν τα τηλεχειριζόμενα υποβρύχια της εταιρείας και παρατήρησαν το θρυλικό ψάρι πέντε φορές το διάστημα 2008-2011.

Το ψάρι-κουπί στο βίντεο εκτιμάται πως έχει μήκος περίπου 2,4 μέτρα ενώ το μεγαλύτερο τέτοιου είδους ψάρι που έχει καταγραφεί έφτανε σχεδόν τα 8 μέτρα.

Ωστόσο πιστεύεται πως το ψάρι-κουπί μπορεί να φτάσει τα 15 μέτρα μήκος και τα 272 κιλά.

Όπως και το εξίσου μυστηριώδες γιγάντιο καλαμάρι, το ψάρι-κουπί γοήτευσε τους ψαράδες και τους ναυτικούς και ενέπνευσε ιστορίες με θαλάσσια τέρατα.

Ο λόγος για τον οποίο δεν είχε επιτευχθεί ξανά η καταγραφή του θρυλικού ψαριού είναι το γεγονός πως ζει σε πολύ μεγάλα βάθη, ακόμα κι ενός χιλιομέτρου.

http://www.newsbeast.gr/environment/arthro/543015/kinimatografisan-gia-proti-fora-to-thruliko-psari-koupi-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί ο κάθε δημοσιογράφος πάει και βάζει ένα όνομα όπως του κατέβει, δεν μπορώ να το καταλάβω....

Ο όρος "ψάρι-κουπί" δεν υπάρχει.... στα Ελληνικά το Regalecus Glesne ονομάζετε Βασιλιάς Ρεγγών.

Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί την εγκυρότητα του http://www.fishbase.org

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×