Jump to content

Recommended Posts

Γειά σας.

Παρατήρησα ότι μια από τις 2 frontosa που έχω, έχει καλυμένο το αριστερό μάτι με μια ημιδιαφανή μεμβράνη και στην μέση της(στην θέση της κόρης του ματιού) έχει ένα λευκό στίγμα. Το μάτι στο βάθος (κάτω από την μεμβράνη) φαίνεται να είναι οκ, ενώ φαίνεται ότι κινείται. Στο σημερινό ταϊσμα δεν ήταν ορεξάτη και δεν έφαγε, ενώ έχω την εντύπωση ότι εμφανίστηκε η θολούρα εντελώς ξαφνικά

Επισυνάπτω και 3 φωτογραφίες

Μπορείτε να βοηθήσετε;

Ευχαριστώ

post-55359-0-79459300-1371147427_thumb.jpg

post-55359-0-53604200-1371147447_thumb.jpg

post-55359-0-56285400-1371147458_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου σε αυτή την περίπτωση 2 επιλογές έχεις...η θεραπεία με ενυδρειακό αλάτι η ρίχνεις API Melafix το οποίο δεν επηρεάζει κ την βιολογία του φίλτρου σου!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς ήρθες! Συμπλήρωσε σε παρακαλώ τη φόρμα εδώ για να έχουμε πληρέστερη εικόνα. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bigemo_harabe_net-64:

Καλησπέρα και καλώς ήρθες! Συμπλήρωσε σε παρακαλώ τη φόρμα εδώ για να έχουμε πληρέστερη εικόνα. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ : frontosa με καλυμένο το αριστερό μάτι με μια ημιδιαφανή μεμβράνη και στην μέση της(στην θέση της κόρης του ματιού) έχει ένα λευκό στίγμα. Το μάτι στο βάθος (κάτω από την μεμβράνη) φαίνεται να είναι οκ, ενώ φαίνεται ότι κινείται. Στο σημερινό ταϊσμα δεν ήταν ορεξάτη και δεν έφαγε, ενώ έχω την εντύπωση ότι εμφανίστηκε η θολούρα εντελώς ξαφνικά

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΝΥΔΡΕΙΟΥ
- Λίτρα:350, χαλαζιακή άμμος, διάφορες πέτρες ποταμίσιες, chiller Resun cl-280
- Φίλτρανση (όγκος κάδου και υλικά):1x Ferplast Bluextreme 1500 lt/h (3 sponges + 1 can sera siporax), 1x Fluval 306 1150lt/h(1 sponge, 2 cans Eiheim substrat pro, 1 can sera siporax)
- Ιστορικό (χρόνος λειτουργίας κλπ):2 χρόνια
- Ψάρια (είδη και αριθμός):12 Αφρικάνικες κιχλίδες κυρίως malawi
- Ρουτίνες (Τάϊσμα, προετοιμασία νερού αλλαγής, αλλαγές νερού κλπ): Ταϊσμα 1 φορά ημερησίως, μερική αλλαγή(80 lt) νερού κάθε 3 εβδομάδες αναλόγως μετρήσεων( η μέχρι τώρα στατιστική μετρήσεων έχει δείξει ότι αυτό είναι το διάστημα που χαλάνε λίγάκι οι μετρήσεις σε ΝΟ2-ΝΟ3), προετοιμασία (αποχλωρίωση-προθέρμανση νερού σε βαρέλι 80lt), στην διάρκεια της αλλαγής γίνεται και σχετικό σιφονάρισμα στην άμμο (όσο είναι δυνατόν λόγω των πετρών που υπάρχουν)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΝΥΔΡΕΙΟΥ
- PH:δυστυχώς 6,8 στην τελευταία μέτρηση(εδώ κα 1,5 χρόνο το νερό του δικτύου είχε συστηματικά γύρω στο 8-8,1 και έτσι δεν είχα ασχοληθεί ξανά). Αγόρασα Api Buffer 8,2 για να ξεκινήσω διαδικασία ανεβάσματος pH.
- KH: Για τις μετ΄ρησεις αυτές δεν έχω ακριβή άποψη σε νούμερα (βλ. παρακατω στην παράγραφο Μετράω Με:)
- GH:
- ΝΗ3/NH4 (αμμωνία):
- ΝΟ2 (νιτρώδη):
- ΝΟ3 (νιτρικά):
- Θερμοκρασία: 26C
ΜΕΤΡΑΩ ΜΕ: Για την μείωση του κόστους λειτουργίας, με βοηθάει γνωστός που έχει τεστ σε χονδρική, οπότε κάθε 2η εβδομάδα του πηγαίνω λίγο νερό και με καθοδηγεί για αλλαγές
-Υγρά Τεστ:ΝΗ3/NH4, ΝΟ2, ΝΟ3
-Strips:PH, KH, GH
-Ηλεκτρονικά:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ
- Είδος Ψαριού: Frontosa
- Ιστορικό Ψαριού: κανένεα πρόβλημα έως τώρα, συνήθως αράζει κοντά στον πάτο του ενυδρείου κοντά σε συγκεκριμένες πέτρες
- Συμπτώματα που παρουσιάζει (Περιττώματα, χρωματισμός ψαριού, όρεξη, αναπνοή, κινητικότητα κλπ): παρατηρήθηκε ανορεξία 1 μέρα και σχετική νευρικότητα πιθανώς γιατί δεν βλέπει σωστα από την αριστερή πλευρά οπότε εκτιμώ ότι είναι σε αυξημένη επιφυλακή
- Ιστορικό πιθανών ασθενειών του ίδιου ψαριού ή ενυδρείου: δεν έχω διαγνώσει κάποια ως τώρα

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ( Πιθανή θεραπεία που έχει ακολουθηθεί έως τώρα)
-Φάρμακο που χρησιμοποιήθηκε:
-Δοσολογία:
-Χρόνος Χρήσης:
-Αναλυτική περιγραφή:

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:
(Το σημαντικότερο-απαραίτητο στοιχείο σε μια διάγνωση είναι οι φωτογραφίες)
Έχουν επισυναφθεί στο πιο πάνω post

Edited by zafod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την παράθεση των σχετικών πληροφοριών που ζητήθηκαν, ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια προσπάθεια βοήθειας :bigemo_harabe_net-64:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου μαλλον οι μαλαβιανοι στην χτυπισαν.Αλλα και τα λιτρα σου, και η συνθεση σου ειναι λαθος,οσο περναει ο καιρος,θα σου αυξηθουν και τα προβληματα πλεον.Ετσι οπως το βλεπω το ψαρι,μαλον εχασε το ματακι του.

Πες μας αναλυτκα τι ψαρια εχεις μεσα,να κανεις συχνοτερες αλλαγες νερου ,και να περνεις μετρησης

Edited by kixlidatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

μου ειχε εμφανιστει και εμενα σε μια φροντοζιτσα μου..το αφησα ομως και εφυγε σιγα σιγα..στη θεση σου θα εκανα μια πολυ καλη αλλαγη για αρχη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου μαλλον οι μαλαβιανοι στην χτυπισαν.Αλλα και τα λιτρα σου, και η συνθεση σου ειναι λαθος,οσο περναει ο καιρος,θα σου αυξηθουν και τα προβληματα πλεον.Ετσι οπως το βλεπω το ψαρι,μαλον εχασε το ματακι του.

Πες μας αναλυτκα τι ψαρια εχεις μεσα,να κανεις συχνοτερες αλλαγες νερου ,και να περνεις μετρησης

Να υποθέσω ότι το λάθος έγκειται στο μπέρδεμα των 2 frontosa από τανγκανίκα με τους μαλαβιανούς και ότι αν θυμάμαι καλά σε κάποιο άλλο post σου έιχες υποστηρίξει για frontosa τα 500lt και άνω; Πάντως μέχρι και σήμερα δεν είχα διαπιστώσει "πέσιμο" στα frontosa από τους υπόλοιπους, υπήρχε σεβασμός :-)

Θα ανεβασω φωτογραφία με τους υπόλοιπους κατοίκους γιατί με τα ονόματα δεν τα πάω καλά :whistling:

Είμαι τόσο "χάλιας" στο ενυδρίο μου ρε γμτ; γιατί είχα καλή εντύπωση για την προσπάθεια μετρήσεων και συντήρησης;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψυχανεμίζομαι ότι σας μυρίζει περισσότερο κάποιο χτύπημα ή και τσαμπουκάς παρά μικρόβιο-βακτήριο σωστά;;;

Ευχαριστώ για την μέχρι στιγμής συμμετοχή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα φίλε μου.

Οι μετρήσεις όταν μιλάμε για ψάρια εκτροφής μπαίνουν σε 2η μοίρα(όσο αφορά το ΡΗ, ΚΗ, GH). Εμείς πρέπει να φροντίσουμε να δώσουμε τα κατάλληλα λίτρα, με την κατάλληλη διακόσμηση και ψαροσύνθεση.

Είτε έγινε από χτύπημα είτε είναι κάποιο μικρόβιο, προσωπικά πιστεύω οτι οι φροντόζες καλό θα ήταν να φύγουν από το ενυδρείο γιατί πάντα θα έχεις προβλήματα.

Αναμένουμε τις φωτογραφίες από τους υπόλοιπους κατοίκους. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ορίστε λοιπόν και οι υπόλοιποι κάτοικοι του ενυδρείου...Τα ψαράκια στις 3 πρώτες φωτογραφίες Χ1 (καθώς τα ταίρια τους δυστυχώς απεβίωσαν στο διάστημα που λειτουργεί το ενυδρείο...χωρίς κανένα ορατό σημάδι ασθένειας :rip_1: ) και τα υπόλοιπα Χ2 συν τα 2 Frontosa...Είχαν όλα αγοραστεί σε μέγεθος 3-4 cm :)

post-55359-0-01823500-1371220774_thumb.jpg

post-55359-0-96358100-1371220780_thumb.jpg

post-55359-0-56912900-1371220787_thumb.jpg

post-55359-0-70409500-1371220795_thumb.jpg

post-55359-0-64474300-1371220807_thumb.jpg

post-55359-0-62907400-1371220815_thumb.jpg

post-55359-0-23878200-1371220822_thumb.jpg

post-55359-0-69376700-1371220829_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως βρε παιδιά μπορείτε να με καθοδηγήσετε και για την αύξηση του pH από 6,8 σε αποδεκτά επίπεδα ξανά;; Αγόρασα Api Buffer 8,2 αλλά φοβήθηκα να το βάλω ακόμα γιατί στις οδηγίες λέει κάτι περιεργα του στύλ " το Api Buffer 8,2 δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείται χωρίς πρίν να προστεθεί κάποιο αλάτι για αφρικάνικες κιχλίδες που θα σιγου΄ρεψει το σωστό pH" :help:

Πίσω Γιάννη τα καράβια λοιπόν και κράτει τις μηχανές καθώς μπερδεύτηκε το σύστημα....

Καμμιά καλή συμβουλή;;;είτε με χρήση του προϊόντος ή κάτι άλλο (κάτι έχω ακούσει για μαγειρική σόδα, σπασμένα κοχύλια, ασβεστολιθικές πέτρες αλλά δεν βρήκα κάπου τίποτα σαφείς οδηγίες και έχω μπλεχτεί :waaa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ομορφα ψαρια μπερδεμενο setup ομως ..εχεις μεσα κιχλιδες ταγκανικα μαλαουι που εχουνε διαφορετικα ph gh kh κλπ κλπ..για το καλο των ψαριων σου πρεπει να το αλλαξεις..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να ξέρεις τα ψαράκια σου όσο μπορώ να διακρίνω είναι:

1η φωτο επάνω αριστερά Metriaclima lombardoi αρσενικό

2η επάνω Nimbochromis venustus

3η Labidochromis caeruleus (το βλέπω για υβρίδιο) αρσενικό(?)

4η Melanochromis auratus (θηλυκό)

5η Metriaclima estherae

6η κάποιο Pseudotropheus(?) albino

7η Aulonocara stuartgranti (μάλλον) αρσενικό

όλα απο Malawi και η φροντόζα φυσικά που είναι απο Τανγκανίκα.

Πρέπει να διορθώσεις την ψαροσύνθεση σου για να μην έχεις προβλήματα.

Όσο για τίς παραμέτρους, το νερό του δικτύου στην Αθήνα δεν θέλει και πολλές παρεμβάσεις

(οι απότομες αλλαγές μπορεί να προκαλέσουν άλλα ζητήματα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να υποθέσω ότι το λάθος έγκειται στο μπέρδεμα των 2 frontosa από τανγκανίκα με τους μαλαβιανούς και ότι αν θυμάμαι καλά σε κάποιο άλλο post σου έιχες υποστηρίξει για frontosa τα 500lt και άνω; Πάντως μέχρι και σήμερα δεν είχα διαπιστώσει "πέσιμο" στα frontosa από τους υπόλοιπους, υπήρχε σεβασμός :-)

Θα ανεβασω φωτογραφία με τους υπόλοιπους κατοίκους γιατί με τα ονόματα δεν τα πάω καλά :whistling:

Είμαι τόσο "χάλιας" στο ενυδρίο μου ρε γμτ; γιατί είχα καλή εντύπωση για την προσπάθεια μετρήσεων και συντήρησης;

Εγω να δεις ποσο χαλιας ειμαι :P ,γιατι και εγω ακομα κραταω φροντοζες με μαλαβιανους μαζι.Οποτε μην στεναχωριεσαι,δεν εισαι μονος,απλα εμενα μα σωζουν τα λιτρα ,αλλα δεν το βλεπω για πολυ ακομα.

Απλα σε σενα μα τα 350 λιτρα λιτρα,με λαθος συνθεση ψαριων(χορτοφαγα,πανφαγα,σαρκοφαγα)και οχι σε σωστους συνδιασμους( πχ φροντοζα σε κοπαδι,αλονοκαρα,σε χαρεμι) Θα εχεις συνεχεια προβληματα και θανατους.Αλλα και μια ενταση στο ενυδρειο σου,που δεν θα ειναι και καλο για το ματι.

Το ΡΗ μην σε αποσχολει τωρα,γιατι ητε το θελεις,ητε οχι,θα ανγκαστεις να αλλαξεις την συνθεση,και τοτε βαζεις αραγωνιτη,η αμμο θαλασσης και θα σου ανεβασει το ΡΗ.Μην βαζεις ζουμια μεσα.Η σοδα πραγματι το ανεβαζει,αλλα σε 2 με 3 μερες πεφτει,οποτε ειναι χειροτερο.

Αν θελεις,μπορουμε να σου προτεινουμε μια νεα συνθεση,που θα την απολαυσεις εσυ και τα ψαρακια σου.

ΥΓ,εγω παντος ,κατα 90% βλεπω να ειναι χτυπιμα,ας ελπισουμε να ηταν ελαφρυ,για να ξαναδει το ψαρι,αλλιως θα εχεις ενα μονιμο φοβικο ψαρι,δυστυχως

Για να ξέρεις τα ψαράκια σου όσο μπορώ να διακρίνω είναι:

1η φωτο επάνω αριστερά Metriaclima lombardoi αρσενικό

2η επάνω Nimbochromis venustus

3η Labidochromis caeruleus (το βλέπω για υβρίδιο) αρσενικό(?)

4η Melanochromis auratus (θηλυκό)

5η Metriaclima estherae

6η κάποιο Pseudotropheus(?) albino

7η Aulonocara stuartgranti (μάλλον) αρσενικό

όλα απο Malawi και η φροντόζα φυσικά που είναι απο Τανγκανίκα.

Πρέπει να διορθώσεις την ψαροσύνθεση σου για να μην έχεις προβλήματα.

Όσο για τίς παραμέτρους, το νερό του δικτύου στην Αθήνα δεν θέλει και πολλές παρεμβάσεις

(οι απότομες αλλαγές μπορεί να προκαλέσουν άλλα ζητήματα).

Δασκαλε μεχρι και τα τσουτσουνια τους βλεπεις, :D respect :bowdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

7η Aulonocara stuartgranti (μάλλον) αρσενικό

που το ξαναβλέπω μάλλον είναι A.baenschi :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις παρεμβάσεις ;-)

Αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον τα frontosακια είναι τα πιο ξένα στο ενυδρείο...και ότι είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα αλλά να ρε παιδιά πείτε με συναισθηματικό τα έχω σχεδόν δυό χρόνια και είμαι και ψιλοδεμένος μαζί τους :sarcasm: .

Αν βέβαια είναι να σωθούν κα να μην πάθουν κάτι, να ακούσω φυσικά και την όπια συμβουλή σε σύνθεση...(κανένα ψαράκι σε λογική τιμή γιατί η Τρόϊκα μου έχει πιεί το αίμα με το μπουρί της σόμπας...)

Κάποια στιγμή είχα πάρει και ένα πλεκόστομο για καθαρισμό αλλά τον λυπήθηκε τόσο η ψυχή μου από το κυνήγι που έφαγε που τον χάρισα αλλόυ για να επιζήσει ο καημένος.

Συνοψίζω για να δώ αν έχω καταλάβει καλά : πρός το παρόν όχι επέμβαση με πρόσθετα, αφήνω το νερό του δικτύου και αυξάνω τις αλλαγές νερού κάθε 2 εβδομάδες (80 lt).

Ένα κερασματάκι(όχι φαρμακευτική δόση αλλά συντήρησης) Malawi Lake salt για την τόνωση του συστήματος θα χαλάσει την κατάσταση;;

Τέλος μέτρησα το νερό του δικτύου και το βρήκα pH7,5!! Μήπως μου οξινίζει το περιβάλλον το γεγονός ότι έχω 2-3 μήνες να καθαρίσω τα 2 φίλτρα;;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να ξέρεις τα ψαράκια σου όσο μπορώ να διακρίνω είναι:

1η φωτο επάνω αριστερά Metriaclima lombardoi αρσενικό

2η επάνω Nimbochromis venustus

3η Labidochromis caeruleus (το βλέπω για υβρίδιο) αρσενικό(?)

4η Melanochromis auratus (θηλυκό)

5η Metriaclima estherae

6η κάποιο Pseudotropheus(?) albino

7η Aulonocara stuartgranti (μάλλον) αρσενικό

όλα απο Malawi και η φροντόζα φυσικά που είναι απο Τανγκανίκα.

Πρέπει να διορθώσεις την ψαροσύνθεση σου για να μην έχεις προβλήματα.

Όσο για τίς παραμέτρους, το νερό του δικτύου στην Αθήνα δεν θέλει και πολλές παρεμβάσεις

(οι απότομες αλλαγές μπορεί να προκαλέσουν άλλα ζητήματα).

:thaman: Τι μάτι τηλεσκοπικό είναι αυτό!!!!! Ιδίως τo albino φέρει το όνομα της γυναίκας καθώς είναι και εκείνη ασπριδερή με κόκκινα γυαλιά.... :lol:

Edited by zafod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσον αφορά το θέμα της επιθετικότητας πάντως μέχρι στιγμής έχω παρατηρήσει επιθετικότητα μόνο μεταξύ των ψαριών που ανήκουν στο ιδιο είδος-ζευγάρι...Συγκεκριμένα τα ψάρια στις παρακάτω φωτό έχουν φάει το πτερύγιο της ουράς του δέυτερου ομοίου τους

4η φωτό Melanochromis auratus (σύμφωνα με meister Kleovoulos)

5η φωτό Metriaclima estherae (σύμφωνα με meister Kleovoulos)

7η φωτό(εδώ ο μάστερ εμφανίζεται διχασμένος) αυτα τα 2 παίζουν μάχες στόμα με στόμα που και που

To μεγαλύτερο από τα 2 albino είναι μακράν το πιο τρελλαμένο ψάρι του ενυδρείου το οποίο πραγματικά μόνο του έχει μετακινήσει την άμμο από όλο το ενυδρείο :lol: Φοβήθηκα ότι θα βγεί στο απο κάτω όροφο το άτιμο σκέτο caterpillar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μονο σιγουρο ειναι οτι ,η φροντοζες και τα βενουστους πρεπει να φυγουν.Απο εκει και μετα,κρατας την μπαενζι,και περνεις 2 θηλυκα του,Και καθε εβδομαδα να κανεις αλλαγες ,θα σε ευχαριστησουν ιδιετερως :D Οσο γιατι πεφτει τοσο πολυ το ΡΗ,κατι στραβα παει,αλλα δεν ξερω να σου πω.Παντος δεν εξαρτατε απο τον καθαρισμο του φιλτρου.μην βαζεις ζουμια μεσα,αλλα κακο δεν κανουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εφοσον πηρε μερος ο Κλεοβουλος δεν με περνει να πω πολλα εκτος απτο να συμφωνησω και να τονισω επισης, (γιατι ειχα κι εγω παρομοιο προβληματακι με ματι saulosi)

πιο συχνες αλλαγες νερου, λιγο χοντρο αλατι οχι ιωδιουχο, και αλλαγη στην ψαροσυνθεση φυσικα!!!

ααα το δικο μου θεραπευτηκε σε 2-3 μερες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα!!Ειχα το ιδιο προβλημα με red zebra που τελικα απο οτι εμαθα(αν στεκει)παιζει μεγαλο ρολο η φιλτρανση(το βασικοτερο) και σε πιο μικρο βαθμο η ιχθιοφορτωση μπορει και το στρες!!!!!Εγω εκανα θεραπεια με fungistop 2-3 μερες!!Με το που τελειωσε η θεραπεια εβαλα ανθρακα σε συνδυασμο με μια γενναια αλλαγη νερου και ολα καλα!!!!Απο τοτε μεχρι που το εδωσα το ψαρακι δεν το ξαναπαρουσιασε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Update για την κατάσταση...

Το frontosακι μάλλον το έχασε το μάτι του :-( όπως φοβήθηκαν κάποιοι.

¨οσον αφορά τις μετρήσεις του νερού επειδή με ρωτήσατε σας ενημερώνω ότι έχουν ως εξής:

ΝΟ2: 0

ΝΟ3: 50-60mg/l

NH3 : 0

kh :10 dKH

GH: 16 dGH

pH: 8- 8,2

Εκτιμώ ότι καλούτσικος είμαι σωστά;;; :-)

Ακόμα δεν έκανα αλλαγές στην ψαροσύνθεση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

κριμα για το ματι...κοιτα να αλλαξεις ψαροσυνθεση..το ΝΟ3 πρεπει να κατεβει...κανε και αλλη αλλαγη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By kimonask
      Γεια σας έχω ένα juwel 240 με αφρικανικές κιχλίδες και σήμερα βρήκα ένα από αυτά στον πάτο του ενυδρείου με ροζ σημάδια στις δυο του πλευρές και στη βάση της ουράς. Το ψαράκι χαροπαλεύει και το έχω μεταφέρει σε μπολ με λιγο νερό του ενυδρείου όπου πρόσθεσα λίγο αλάτι και τροφή. Ξέρει κάποιος τι μπορεί να το προκάλεσε αυτό και τι μπορώ να κάνω για να το σώσω? Ευχαριστώ  
    • By argy1
      Γενική κατηγορία ενυδρείου Αφρική Λίμνη malawi

      Γενικές Πληροφορίες
      Διαστάσεις Ενυδρείου (ΜxΠxΥ):120x41x55
      Συνολικά Λίτρα:240
      Sump (λίτρα):

      Οργανισμοί
      Φυτά:anubia barteri,anubia nana
      Ψάρια:Pseudotropheus saulosi
      Άλλα είδη:Melanoides turbeculata,zebra snail

      Διακοσμητικά υλικά
      Φόντο:Αυτοκολητο
      Πέτρες:Βοτσαλο τερακοτα
      Ξύλα:
      Άλλα διακοσμητικά :
      Υπόστρωμα:
      Βυθός:Αμμος χαλαζιακη

      Φωτισμός
      Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος):2 λαμπες Τ5 39w,μια ροζ και μια ασπρο-μπλε ενυδρειακες
      Διάρκεια φωτισμού:8 ωρες

      Υποστήριξη οργανισμών
      Φίλτρανση:Astro 2212 με σφουγγαρι-βαμβακι-σιποραξ
      Θέρμανση/ Ψύξη:Jager 300w και 6 ανεμηστηρες ελεγχομενοι απο stc-1000
      Λίπανση:
      Παροχή CO2:
      Άλλες τεχνικές ευκολίες ή/και παρεμβάσεις:Κυκλοφορητης fluval cp1
      Διατροφή:Ocean nutrition vegi flakes,vegi pellets,spirulina.Nls cichlid formula pellet,tropical malawi flakes


      Παράμετροι
      pH:8
      Γενική σκληρότητα (GH):8
      Ανθρακική σκληρότητα (ΚΗ):7
      Αμμωνία (ΝΗ3):0
      Νιτρώδη (ΝΟ2):0
      Νιτρικά (ΝΟ3):0-40
      Φωσφορικά (PΟ4):
      Μέση Θερμοκρασία (°C):23 (χειμωνα) 28 (καλοκαιρι)

      Συντήρηση
      Αλλαγές νερού:30% καθε εβδομαδα
      Προετοιμασία νερού/πρόσθετα:Νερο απο φιλτρο παροχης προετοιμασια σε βαρελι και προσθηκη seachem cichlid lake salt (σε δοσολογια πολυ μικροτερη απο την προτεινομενη)
      Άλλες ρουτίνες συντήρησης:Καθαρισμα τζαμια και σκουπα οταν χρειαζεται

      Φωτογραφίες:














      Ακολουθουν λιγες ακομη φωτο και βιντεο
    • By george78
      καλησπερα,εχω ενα ενυδρειο κ θα ηθελα να βαλω φροντοζες . Αυτη την στιγμη εχω  οσκαρ. Μηπως μπορειτε να μου δωσετε μερικες πληροφοριες για αυτο το ειδος ψαριου?Ευχαριστω.
    • By Δίας
      Δεν εχει μονο η Tanganyika τη συγκεκριμενη κατηγορια ψαριων.

      Κατοικους των κοχυλιων εχει και η Malawi........


       
    • By Δίας
      Τemp 23-27
      ph 7,5-8
      Gh 12-16


      Family - Cichlidae
      Origin-Lake Malawi
      Length-9cm
      Min.length aquarium-100cm
      English name-Dinghani



      Επειδη ειναι ψαρι πολυ επιθετικο προς ψαρια του ειδους του,ειναι καλυτερο να κραταμε μονο ενα αρσενικο ανα ενυδρειο,με τουλαχιστον 2 με 3 θηλυκες.
      Θελουν αμμο και πολλες πετρες για να διαμορφωσουν αναλογα τις σπηλιες και τις φωλιες τους.
      Δεχονται μεγαλη ποικιλια τροφων,απο ζωντανη κατεψυγμενη,και ξηρα τροφη.

      Η αναπαραγωγη ειναι αρκετα ευκολη.Η θηλυκια εναποθετει πανω απο 30 αυγα,που μετα τη γονιμοποιηση απο τον αρσενικο τα παιρνει για φυλαξη και επωαση μεσα στο στομα της.



       
    • By ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
      Αγαπητοί φίλοι σας παρουσίαζω το γατόψαρο θηρευτής Bagrus meridionalis ή Kampango, ενδημικό είδος της λίμνης malawi.Φτάνει σε μέγεθος περίπου 150 cm .Είναι θηρευτής ,κυνηγά την νύκτα και τρώει μικρές κιχλίδες.Τα νεαρά ψαράκια τρώνε ασπόνδυλα.Υπάρχει μια περίεργη σχέση μεταξύ του Kampango και τις κιχλίδας Pseudotropheus crabo.Η κιχλίδα αυτή λειτουργεί ως καθαριστής του Kampango αλλά είναι και κλέφτης αυγών,έτσι αλλάζοντας το χρώμα της, για κάποια στιγμή μπαίνει στο χώρο που κράτα τα αυγά του το γατόψαρο και κλέβει αυγά.Μετά επιστρέφει πίσω στα καθήκοντα της ως καθαριστής του γατόψαρου.Ομολογουμένως περίεργη σχέση.Ο Kampango είναι πηγή τροφής για τον πληθυσμό αφού φτάνει περίπου τα 9.5 κιλά.

      Για όλα αυτά : http://www.scotcat.com/factsheets/bagrus_meridionalis.htm


      Ψάχνοντας το δίκτυο θα βρείτε και άλλες πηροφορίες.


      :)
    • By ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
      Αγαπητοί φίλοι πάντα μιλάμε για τις κιχλίδες των λιμνών του μεγάλου ρήγματος της Αν.αφρικής.
      Για να μην αδικούμε κάποια άλλα ψάρια απόψε σας παραθέτω ενα πολύ ενδιαφέρον λινκ με τα ψάρια της λίμνης Malawi που ΔΕΝ είναι κιχλίδες.Κάποια είναι ενδημικά κάποια όχι.
      Δείτε τα: http://malawicichlids.com/mw11000.htm#prot

      Σωκράτης
    • By ΚΩΣΤΗΣ
      Μάχες μεταξύ Κιχλίδων

      Όταν οι Κιχλίδες τσακώνονται αυτό συνήθως έχει να κάνει με την διεκδίκηση κάποιας περιοχής ή με την αναπαραγωγική διαδικασία. Στην πρώτη περίπτωση, η μάχη συμβαίνει όταν δυο περιοχές που έχουν καταληφθεί συναντιόνται ή επικαλύπτονται, ενώ δύο στοματοεπωάζοντα αρσενικά συχνά γίνονται αντίπαλοι όταν διεκδικούν το ίδιο θηλυκό για αναπαραγωγή. Μάχες ανάμεσα σε μια ομάδα επίσης γίνονται για ιεραρχική κυριαρχία.

      Το πιο αδύναμο ψάρι μπορεί να τερματίσει μια μάχη με το πιο ισχυρό, παίρνοντας μια υποτακτική στάση. Για να γίνει αυτό χαμηλώνει τα πτερύγια του για να φανεί όσο πιο μικρό γίνεται και τρέμει καθώς περνάει δίπλα από το επιτιθέμενο ψάρι και απομακρύνεται. Αν κάποιο από τα μαχόμενα ψάρια είναι φανερά ισχυρότερο, η αψιμαχία είναι συνήθως σύντομη. Αν όμως το ενυδρείο δεν προσφέρει πολλές κρυψώνες για να μπορεί το αδύναμο να ξεφύγει και να κρυφτεί, η κατάσταση μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα επικίνδυνη. Αν το ισχυρό συνεχίζει να βλέπει το αδύναμο, το εκλαμβάνει ως πρόκληση για να συνεχιστεί η μάχη. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να επέμβουμε άμεσα για να απομακρύνουμε το αδύναμο ψάρι από το ενυδρείο.

      Οι φάσεις της μάχης
      Κάθε μάχη ξεκινάει με μια απειλή. Στην πιο αβλαβή του μορφή αυτό περιλαμβάνει απότομο και γρήγορο κολύμπι προς την κατεύθυνση του αντιπάλου και απομάκρυνση την τελευταία στιγμή. Αν αυτή η μανούβρα δεν τρέψει τον αντίπαλο σε φυγή, η επόμενη κίνηση είναι η λήψη μιας επιβλητικής θέσης μάχης. Κάθε ψάρι προσπαθεί να φανεί όσο μεγαλύτερο γίνεται, επεκτείνοντας τα πτερύγια και δείχνοντας την πλευρά του στον αντίπαλο. Αυτή η φάση κορυφώνεται με ένα ισχυρό τίναγμα της ουράς με το οποίο στέλνεται ένα κύμα νερού προς τον αντίπαλο. Αν κανένας από τους δύο αντιπάλους δεν κάνει πίσω, τότε μια μάχη στόμα με στόμα ακολουθεί. Οι κιχλίδες πιάνονται από τα χείλη (βλ. βίντεο) και αυτή η ενέργεια μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά. Στην χειρότερη περίπτωση καταλήγει στον θάνατο του νικημένου. Πρέπει να έχουμε πάντοτε στο μυαλό μας την τεράστια διαφορά που υπάρχει μεταξύ των συνθηκών στην φύση, με αυτές που τα ψάρια που φιλοξενούμε συναντούν στο ενυδρείο μας. Όσο πιο κοντά οι Κιχλίδες αναγκάζονται να ζήσουν μεταξύ τους, τόσο συχνότερα θα συμβαίνουν αψιμαχίες. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγουμε έντονες διαμάχες είναι να δώσουμε στις Κιχλίδες μας αρκετό χώρο για να ζήσουν.

      "The Tanganyika Cichlid Aquarium" Georg Zurlo, p.50




×