Jump to content

Το Νόμισμα Έχει Πάντα 2 Όψεις !


Recommended Posts

Καλησπέρα φίλοι και φίλες γράφω αυτό το θέμα γιατί δεν μου αρέσουν οι αδικίες και το τσουβάλιασμα .

Λοιπόν εδώ και κάποιους μήνες εργάζομαι σε ένα κατάστημα για κατοικίδια στο τμήμα των ενυδρείων .

Επειδή πολύ συχνά ακούω την φράση (ο τάδε που σου έδωσε αυτό το ψάρι ήθελε μόνο να πουλήσει ) ή (πήγα στο τάδε μαγαζί και μου φόρτωσαν ένα σορό πράγματα ) ήθελα να δούμε το θέμα και από την άλλη πλευρά και συγκεκριμένα την δική μου μέσα από κάποια περιστατικά που έχω δει αυτούς τους μήνες .

Θα αρχίσω με τα δικά μου πρώτα είμαι υπάλληλος άρα δεν μπορώ να αρνηθώ την πώληση αλλά οφείλω πάντα να ενημερώνω όμως για τις συνθήκες που θέλει το κάθε ζωντανό για την καλύτερη διαβίωση του ακόμα και αν αυτό αποτρέψει τον πελάτη συνχομπύστα από μια αγορά , αν κάτι δεν το γνωρίζω δεν το παίζω έξυπνος αλλά ρωτάω άτομα που ξέρω ότι έχουν την γνώση για το συγκεκριμένο θέμα .

Και τώρα περιστατικά που θέλω να μοιραστώ μαζί σας .

όπου π =πελάτης

όπου α=εγώ

1)π:καλησπέρα έχω ένα ενυδρείο 20 λίτρων με 2 χρυσόψαρα τι άλλο μπορώ να βάλω ?

α: στο ενυδρείο που έχετε δεν θα έπρεπε να υπάρχουν χρυσόψαρα γιατι είναι πολύ μικρό για τα συγκεκριμένα ψάρια

π: μα τα έχω 3 μήνες και είναι μια χαρά

α:μια χαρά? απο που το διαπιστώσατε επειδή ζούνε ?

π: ναι

α: λυπάμαι αλλά είναι λάθος το σκεπτικό σας και επιμένω ότι δεν πρέπει τα χρυσόψαρα να τα έχετε σε τόσο μικρό ενυδρείο .
π : καλά τέλος πάντων βάλε μου άλλα 2 και βλέπουμε !

Οι συζητήσεις είναι κατα λέξη γραμμένες όπως ειπώθηκαν.

Τι κάνω εγώ και ποια η θέση μου ?

Και αν αυτός ο κύριος αύριο ανοίξει τα μάτια του μέσο ενός γνωστού και μάθει 5 πράγματα ή γραφτεί σε κάποιο φόρουμ θα τολμήσει να πει ότι είχε ενημερωθεί και παρόλα ταύτα επέμενε να κάνει το δικό του ή θα πει ο μ@@@@ς ο πετσοπας ήθελε να πουλήσει?

Δεν είμαι παντογνώστης ούτε τέλειος αλλά το παλεύω και εννοείται ότι σε ότι κλάδο και να ψάξεις θα βρεις καλούς και κακούς !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 147
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου! Ποτε ενα νομισμα δεν εχει μια οψη! Υπαρχουν και αυτοι οι πελατες αλλα οντως υπαρχουν και αυτοι οι πετσοπαδες! Εννοειται δεν τους βαζουμε ολους σε ενα τσουβαλι! Οπως ολοι γνωριζουμε υπαρχουν εξαιρετα μαγαζια με εξαιρετους υπαλληλους αλλα υπαρχουν και τα αντιθετα!

Έγινε επεξεργασία - Sturm
Link to comment
Share on other sites

Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου! Ποτε ενα νομισμα δεν εχει μια οψη! Υπαρχουν και αυτοι οι πελατες αλλα οντως υπαρχουν και αυτοι οι πετσοπαδες! Εννοειται δεν τους βαζουμε ολους σε ενα τσουβαλι! Οπως ολοι γνωριζουμε υπαρχουν εξαιρετα μαγαζια με εξαιρετους υπαλληλους αλλα υπαρχουν και τα αντιθετα!

Το οποίο τονίζεται όποτε το εντοπίζουμε. :)

Link to comment
Share on other sites

Απλά έπρεπε κάποιος να το γράψει και αυτό .

Και κάτι ακόμα προ λίγων ημερών μία κυρία που δεν έπαιρνε από λόγια έτσι απλά αγόρασε ένα oscar περίπου 20 πόντων για να το πάει δώρο στο εγγονάκι της σε ΓΥΑΛΑ , την επομένη η κόρη της με κατηγόρησε ότι ήθελα να κλέψω την μαμά της δίνοντας της κάτι ακριβό .

Τι να της πεις ? Και μάλιστα η γιαγιά έλεγε ευθαρσώς μπροστά μου ότι εγώ της το πρότεινα :bigemo_harabe_net-86:

Link to comment
Share on other sites

Ανέκαθεν ο άνθρωπος για τα λεφτά έκαμνε πολλά που δεν έπρεπε να κάνει, τώρα που πουλήσαμε την πατρίδα μας δεν θα πουλήσουμε 5 ψάρια για μια γυάλα!!!

Ποιος υπάλληλος είναι αυτός που θα πει <<όχι δεν σας τα πουλάω>> και την άλλη μέρα δεν θα είναι στο σπίτι του; Προκειμένου να χάσω την δουλειά μου και σε σαρδελοκούτι να ήθελε να τα βάλει θα τα πουλούσα.

Ίσος κάποιοι να πείτε <<μα πως μιλάς έτσι για τα ζωντανά>> όσοι το λένε αυτό δεν έχουν πεινάσει πραγματικά στη ζωή τους και δεν θα καταλάβουν ποτέ τη θα πει να έχεις μια δουλειά και να βγάζεις το ψωμί σου όχι τον αστακό, τον άρτον ημών τον επιούσιων.

Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια

όσο για να επιρρίπτουμε ευθύνες στους άλλους όταν κάνουμε εμείς βλακείες ήμαστε μάνα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο χειρισμός ενός πελάτη δεν είναι απλό και εύκολο όπως μπορεί να νομίζουν πολλοί. Πόσο μάλλον όταν είσαι υπάλληλος, ή λογοδοτείς σε κάποιον ανώτερο.

Ναι, υπάρχουν κακοί πωλητές και κακοί υπάλληλοι, όπως υπάρχουν και κακοί πελάτες. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και είναι καλό να μαθαίνουμε από αυτά. Είναι συνετό να ακούμε τι μας λένε αλλά να το φιλτράρουμε και να το διασταυρώνουμε.

Όταν αγόρασα δύο χρυσόψαρα σε μία γυάλα ένα μέρος της ευθύνης το είχε ο πωλητής, αλλά το μεγαλύτερο εγώ και η άγνοιά μου. Ευτυχώς γρήγορα ανακάλυψα το aquazone :)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνισω και γω με την σειρα μου οτι δεν πρεπει να γενικευουμε καταστασεις... αλλα στην επαρχια οπου μενω σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις ο πετσοπας ευθυνεται για πολλα κακα.... εγω σαν αρχαριος προτου γραφτω εδω στο φορουμ ακουγα τον ''επιστημονα'' πετσοπα να μου μιλαει για τα ψαρια και για τις τοτε ασθενειες που αντιμετωπιζα και ελεγα σαν πελατης... για να το λεει αυτος ετσι θα ειναι! στην πορεια ομως και μετα απο πολυ διαβασμα του φορουμ συνηδειτοποιησα οτι ο ανθρωπος ειναι ανιδεος και για κλωτσες... και το λεω αυτο γτ ακομα και τωρα κατοπιν καθοδηγησης απο ατομα του φορουμ του ζηταω καποια πραγματα και επιμενει οτι δεν ειναι ετσι και οτι δεν θα κανω τιποτα για το ενα και το αλλο..... οπως και το αποκορυφωμα οταν πηγα να παρω τον μονομαχο για το 40αρι μου λεει ενα ολοκληρο 40αρι για ενα ψαρακι...? και του λεω νταξει ισα ισα θα ειναι βασιλιας και μου λεει βαλε τον μονομαχο σε μια γυαλα δεν εχει αναγκη και γω στα ποτηρακια τους εχω... και βαλε 5-5 τιγρακια η κανα 4αρι γκουραμι να το χαρεις το ενυδρειο...... τωρα δεν ξερω αν ειναι εμπορικο ολο αυτο η απλα δεν ξερει τι του γινεται...... αλλα αν δεν ειχα γραφτει εδω θα αντιμετωπιζα χιλια δυο προβληματα και δεν ξερω και γω ποσους θανατους......

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι τον petshοπα τον διαλέγεις όπως και τον φίλο .. υπάρχουν καλοί και κακοί πωλητές, σίγουρα όλοι θέλουν να πουλήσουν το εμπόρευμα τους άλλοι πιο πολύ γιατί αν δεν το κάνουν μπορεί να κλείσει η επίχριση του και να μην έχουν να ταΐσουν το παιδί τους και άλλοι πιο ελεγμένα γιατί απλά κάνοντας κάποιες πωλήσεις δείχνουν το πρόσωπο τους στο αφεντικό η έχουν αποκτήσει τόσο καλό όνομα που πλέον δεν τους νοιάζει αν θα διώξουν ένα πελάτη γιατί δεν θα του πουν αυτό που θέλει να ακούσει, από εκεί φαίνεται και ο χαρακτήρας του κάθε καταστήματος .. αν κάποιος δεν έχει πολλές γνώσεις μπορεί απλά να κάνει μια βόλτα σε μερικά pet shop και να ακούσει διαφορετικές ιδέες και αφού θα του δημιουργηθούν απορίες μπορεί πολύ εύκολα να τις λύσει σε κάποιο φόρουμ αφού θα ξέρει τι να ψάξει … και ας κάνει την αγορά του την επομένη μέρα..

Αντιθέτως όπως πολύ σωστά είπε και ο karatasis στην επαρχεία που υπάρχουν λίγες επιλογές καταστημάτων πρώτα πρέπει να ψαχτείς και να διαβάσεις πολύ καλά και μετά να τα επισκεφτείς.

Έγινε επεξεργασία - ilfot81
Link to comment
Share on other sites

Ο χειρισμός ενός πελάτη δεν είναι απλό και εύκολο όπως μπορεί να νομίζουν πολλοί. Πόσο μάλλον όταν είσαι υπάλληλος, ή λογοδοτείς σε κάποιον ανώτερο.

Ναι, υπάρχουν κακοί πωλητές και κακοί υπάλληλοι, όπως υπάρχουν και κακοί πελάτες. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και είναι καλό να μαθαίνουμε από αυτά. Είναι συνετό να ακούμε τι μας λένε αλλά να το φιλτράρουμε και να το διασταυρώνουμε.

Όταν αγόρασα δύο χρυσόψαρα σε μία γυάλα ένα μέρος της ευθύνης το είχε ο πωλητής, αλλά το μεγαλύτερο εγώ και η άγνοιά μου. Ευτυχώς γρήγορα ανακάλυψα το aquazone :)

Φαντασου εναν αρχαριο σαν ενα παιδακι που μπαινει σε ενα μαγαζι με καραμελες με το ελευθερο να παρει οτι θελει! Θα του πει ο πωλητης "μην φας πολλες γιατι θα πονεσει η κοιλια σου" ; Οχι γιατι δεν του παει στο μυαλο. Δεν φταει ο πωλητης ομως! Αλλα σιγουρα δεν φταιει και το παιδακι γιατι δεν ξερει.

Αν το παιδακι ρωτησει "Κυριε αν φαω πολλα μηπως θα πονεσει η κοιλια μου; " Τοτε ο πωλητης εχει ευθυνη αν του πει "Οχι δεν θα πονεσει, φαε οσες θες!"

Α εγω παω σε πετ και ζητησω οτι να ναι, που ξερει ο ιδιοκτητης τι ενυδρειο ή τι ενυδρεια εχω και τι θελω να κανω με τα ψαρια που πηρα! Εγω δεν φταιω γιατι δεν ξερω αλλα ουτε εκεινος! Δεν ισχυει εδω το "δεν ηξερες δεν ρωταγες"! Αν ρωτησω ομως και μου δωσει αυτος το οτι να ναι ε ναι τοτε φταει και αυτο ειναι που καταδικαζουμε!

Στα καλα και σοβαρα μαγαζια πασης φυσεως ο ιδιοκτητης σεβεται τους πελατες του γιατι αν τους εξυπηρετησει σωστα θα του ξαναρθουν και θα του φερουν κι αλλη πελατεια!

Πιστεύω ότι τον petshοπα τον διαλέγεις όπως και τον φίλο .. υπάρχουν καλοί και κακοί πωλητές, σίγουρα όλοι θέλουν να πουλήσουν το εμπόρευμα τους άλλοι πιο πολύ γιατί αν δεν το κάνουν μπορεί να κλείσει η επίχριση του και να μην έχουν να ταΐσουν το παιδί τους και άλλοι πιο ελεγμένα γιατί απλά κάνοντας κάποιες πωλήσεις δείχνουν το πρόσωπο τους στο αφεντικό η έχουν αποκτήσει τόσο καλό όνομα που πλέον δεν τους νοιάζει αν θα διώξουν ένα πελάτη γιατί δεν θα του πουν αυτό που θέλει να ακούσει, από εκεί φαίνεται και ο χαρακτήρας του κάθε καταστήματος .. αν κάποιος δεν έχει πολλές γνώσεις μπορεί απλά να κάνει μια βόλτα σε μερικά pet shop και να ακούσει διαφορετικές ιδέες και αφού θα του δημιουργηθούν απορίες μπορεί πολύ εύκολα να τις λύσει σε κάποιο φόρουμ αφού θα ξέρει τι να ψάξει … και ας κάνει την αγορά του την επομένη μέρα..

Αντιθέτως όπως πολύ σωστά είπε και ο karatasis στην επαρχεία που υπάρχουν λίγες επιλογές καταστημάτων πρώτα πρέπει να ψαχτείς και να διαβάσεις πολύ καλά και μετά να τα επισκεφτείς.

Συμφωνω απολυτα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι αλλα εγω θα ρίξω το βάρος της ευθύνης δε ποσοστό 99% στον πετσοπά. Ο πελάτης καλώς ή κακώς διακατέχεται απο άγνοια, αδιαφορία για τα ζωντανά και τα λοιπά. Ο υποτιθέμενος γνωστής των ενυδρειακών (αφου εκει μέσα εργάζεται) ειναι εκείνος που θα πρέπει να εξηγήσει στον αδαή πελάτη ότι κάνει λάθος, τις συνέπειες αυτών των λαθών και τι ειναι εκείνο που πρέπει κανονικά να κάνει για να το διορθώσει. Ναι, υπάρχει και ο φόβος της απόλυσης απο το αφεντικό αν αποτρέψει τον πελάτη να ψωνίσει, δεν αλλάζει κάτι, αυτός ειναι ο πετσοπάς στην ουσία; Οταν εσυ πας για σέρβις το αμάξι σου και σου κάνουν χίλιες δυο βλακείες πανω χωρις να σε ρωτήσουν επειδη πατάνε στην άγνοιά σου και εσύ πληρώνεις νταβατζιλόκια ή σου βρίσκουν άλλες 2-3 παραπάνω βλάβες και αργότερα μαθαίνεις ότι σε δούλεψαν, με ποιον τα βάζεις, με την άγνοιά σου ή με τον μάστορα; Δε λέω ότι ο πελάτης δε φταίει ποτε, φυσικά υπάρχουν και οι επίμονοι στο να κάνουν λάθη αλλα η μαγκία σου σαν επαγγελματίας ΕΚΕΙ ειναι φιλαράκο, να τον βάλεις στο σωστό δρόμο, να του δείξεις τι ακριβώς πρέπει να κάνει για να το κάνει σωστά και αν θέλεις τότε, άδειασέ του το πορτοφόλι. Εμένα μου πούλησαν πλέκο που υποτίθεται γινόταν 5 εκατοστά......25 γινόταν, είχα όμως άγνοια και την εκμεταλλεύτηκαν. Ήθελα αρσενικο γκουράμι και μου πρότειναν να πάρω 4 μιας και θα δώσουν χρωμα στο ενυδρειο μου, ευτυχώς γνώριζα τις συνέπειες. Ο πετσοπάς δεν ήξερε τι ειναι η αντίστροφη όσμωση. Οταν του ζήτησα θηλυκα γκουράμι έβαζε την αποχή στο ενυδρειο και μου έλεγε "αυτο πως το βλέπεις, ειναι θυληκό;" ρωτούσε τη δική μου γνώμη! Να είσαι σωστός επαγγελματίας γιατι τότε δείχνεις ότι αγαπάς αυτο που κάνεις και οταν αγαπάς αυτο που κάνεις τότε κερδίζεις περισσότερη πελατεία άρα και περισσότερα χρήματα άρα το αφεντικό σου θα ειναι ικανοποιημένο και δε θα σε διώξει. Πελατεία κερδίζεις οταν σέβεσαι τον πελάτη και τον προστατεύεις. Αν εξηγουσες στον πελάτη σου ότι τα χρυσόψαρα που έχει θα του ψοφησουν σύντομα και τα αλλα δυο που ήθελε θα επέφεραν το αποτέλεσμα λίγο νωρίτερα, θα το εκτιμούσε. ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ..... ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ. ΕΣΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΒΓΑΊΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ. Με συγχωρείτε για τον τόνο και το ύφος αλλα έχω δει και εχω ζήσει τόσα περιστατικά που μου έχει σηκωθεί η τρίχα!

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα φίλε Αργύρη . Διάβασα το ανωτέρω παράδειγμα που ανέφερες και αυτό που έχω να πώ εγώ είναι οτι εσύ σαν Αργύρης , κάτοχος ενυδρείου με συγκεκριμένο είδος ψαριού , μέλος αυτού του χώρου , γνώστης του αντικειμένου αλλά και πωλητής σε μαγαζί , έπραξες ορθά λέγοντας του πελάτη ότι τα χρυσόψαρα του είναι πολλά για τα λίτρα που έχει και δεν θα έπρεπε να τα έχει καν εκεί .

Εσύ λοιπόν σαν επαγγελματίας ήσουν σωστός . Ενημέρωσες και απέτρεψες ή τουλάχιστον προσπάθησες να αποτρέψεις μια λανθασμένη κίνηση - αγορά .

Απο κει και πέρα φίλε μου , ο κάθε ένας όπως πολύ καλά γνωρίζεις όταν του συμβεί κάτι , προσπαθεί να δικαιολογηθεί κατηγορώντας άλλους και ποτέ μα ποτέ τον εαυτό του .

Δεν έχει το θάρρος αλλά και την ειλικρίνεια να παραδεχτεί το λάθος του ! ! !

Η κακοήθεια και το ψέμα , υπήρχαν , υπάρχουν και θα υπάρχουν . Μη δίνεις σημασία λοιπόν . Εσύ στην συνείδηση σου είσαι καθαρός , είσαι εντάξει , έκανες αυτό που έπρεπε . :)

Link to comment
Share on other sites

Και αν εγώ πάω να αγοράσω ενα σκύλο για να τον χρησιμοποιώ σε κυνομαχίες και αφου ο πετσοπάς προσπαθήσει με πείσει ότι αυτο ειναι λάθος αλλα εγω επιμένω και εκείνος τελικά μου πουλήσει το σκύλο, πάλι θα πρέπει να έχει καθαρή συνείδηση Βαγγέλη επειδη έκανε το σωστό δηλαδη μου επισήμανε το λάθος μου; Το αποτέλεσμα ποιο ήταν; Το απέτρεψε;

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη , λάβε υπόψιν σου ότι ο άνθρωπος εκεί είναι υπάλληλος και όχι αφεντικό .

Εσύ σαν πελάτης θα πείς τι θές να αγοράσεις . Ο Αργύρης όμως ούτε θα κάτσει να τσακωθεί μαζί σου , ούτε να σε διώξει με την απάντηση φύγε δεν πουλάω .

Εννοώ ότι είναι λεπτή η θέση του , είναι εργαζόμενος εκεί .

Link to comment
Share on other sites

Να στο πώ και διαφορετικά ; Τουλάχιστον αυτός ενημέρωσε , είπε το λάθος !

Εμένα κάποτε ένας μου πούλησε ramirezi χωρίς να μου πει κάν ότι είναι οκ για τα λίτρα μου , αλλά ΔΕΝ κάνει με αυτά που έχω μέσα .

Είμαστε μεγάλοι άνθρωποι νομίζω Παναγιώτη , δεν θα κάτσει λοιπόν ο άλλος να σου ανοίξει το κεφάλι και να στα βάλει μέσα ώστε να καταλάβεις το πως και το γιατί δεν πρέπει να αγοράσεις pangasius για παράδειγμα .

Μην τα θέλουμε όλα δικά μας και μην βγάζουμε την ουρά μας απέξω και πάντα μας φταίνε οι άλλοι .

Έχεις βούληση , έχεις κρίση . Εγώ θα σου πώ , όχι ! Φίλε θα σου πώ αυτό που λές είναι λάθος . Δεν μπαίνει , δεν ταιριάζει , δεν, δεν, δεν !

Από κει και πέρα λοιπόν είναι στην δική σου κρίση το τι θα κάνεις

Όχι εσύ προσωπικά Παναγιώτη , μη παρεξηγηθώ . Αλλά λέω εσύ αφού μιλάμε εμείς οι δύο :)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα μεταφέρθηκε στα "γενικού ενδιαφέροντος"

Link to comment
Share on other sites

Και αν εγώ πάω να αγοράσω ενα σκύλο για να τον χρησιμοποιώ σε κυνομαχίες και αφου ο πετσοπάς προσπαθήσει με πείσει ότι αυτο ειναι λάθος αλλα εγω επιμένω και εκείνος τελικά μου πουλήσει το σκύλο, πάλι θα πρέπει να έχει καθαρή συνείδηση Βαγγέλη επειδη έκανε το σωστό δηλαδη μου επισήμανε το λάθος μου; Το αποτέλεσμα ποιο ήταν; Το απέτρεψε;

Αδερφε εδω εισαι λαθος. Δεν ειναι υπευθηνος ο πετσοπας για το τι θα κανει ο καθενας μας το ζωο αφου το αγορασαμε. Δεν ειναι αυτη η δουλεια του. Δουλεια του ειναι στην καλυτερη περιπτωση να μας εξηγησει τι συνθηκες θελει ενα ζωο για να ζησει καλα. Αν δλδ ενας εχει πιρανχας κ θελει να τα ταιζει γκαπακια κ χαμστερ ο πετσοπας θα του το αρνηθει? Δεν νομιζω. Επαγγελμα ειναι ο πετσοπας οχι λειτουργημα. Με αυτην τι λογικη δεν θα επρεπε να ειπαρχουν σπορ αυτοκινητα γιατι ολοι τα παιρνουν για να τρεξουν κ οχι μεσα στα νομιμα ορια. Αρα την ευθηνη την φερνει η αντιπρωσοπεια-κατασκευαστης κ οχι ο πελατης. Αρα δεν πρεπει να τα πουλανε. Παλι δεν νομιζω... Καλο ειναι να σκεφτομαστε λιγο οτι κ αλλος κανει μια δουλεια κ ξαναλεω οχι λειτουργημα....

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον ανωτέρω και αυτό λέω και εγώ . Στα καθήκοντα του προβλέπεται η ενημέρωση , η σωστή ενημέρωση . Τίποτα παραπάνω :)

Link to comment
Share on other sites

Με το ζώο σου κανε ότι θέλεις και δε μπορει να το ξέρει κανείς λογικά. Οταν όμως γνωστοποιησεις στον πετσοπά για ποιο λόγο το θέλεις και εκείνος στο πουλήσει, τότε φέρει ευθύνη, ναι.....και δε μιλάω για ζωντανές τροφές για να μη παρεξηγηθώ.

Έγινε επεξεργασία - Safarpn
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω με τον φιλο Safarpn,κατα 99% εμεις ειμαστε λαθος.Καθε μαγαζι θελει κερδος,και λεει και κανει οτι θελει,αν εμεις την σημερον ημερα,με τοση γνωση γυρο μας,συνεχιζουμε να ψωνιζουμε,ειδικα οταν ημαστε αρχαριοι σαν προβατα,καλα μας κανουν.

Οσο για τα μαγαζια στην επαρχια,ετσι οπως τα λετε ειναι,αλλα αυτα τα κακα μαγαζια,το καλοκαιρη με τις μεγαλες διακοπες ρευματος που ειχαμε εδω,μου εσωσαν απο βεβαιη καταστροφη,γιατι σε αυτα τα κακα μαγαζια,βρηκα αεραντλια μπαταριας,και εσωσα τα ψαρακια μου.

Γιαυτο πρεπει εμεις να ενημερωνομαστε σωστα,πριν ασχοληθουμε με οποιοδηποτε χομπι,κυριος οταν αφορα ζωντανα. :)

Link to comment
Share on other sites

Πιάνω την εξής φράση σου και απαντώ σε αυτήν : ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ. ΕΣΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΒΓΑΊΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ .

Αν εσύ πάς και αγοράσεις μια Enzo ( Ferrari ) και στην πρώτη κολόνα στουκάρεις . Ο έμπορος θα φταίει μετά ;

Link to comment
Share on other sites

ας μην ξεχνάμε και έναν άλλον παράγοντα...

...το πόσο λανθασμένη άποψη μπορεί να έχει ο πελάτης, όταν ο πωλητής του πει ότι το ΧΧ ψάρι δεν κάνει για το ενυδρείο σου και χρειάζεται μεγαλύτερο λειτουργικό χώρο (άρα νέο ενυδρείο). Αμέσως αμέσως ο πελάτης το πρώτο που θα περάσει από το μυαλό του, είναι ότι θέλουν να του πουλήσουν καινούργιο εξοπλισμό.

Τα πάντα είναι θέμα σωστού χειρισμού και πως θα μεταδόσεις στον πελάτη αυτά που πρέπει να προσέξει.

Στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με το χόμπι, έχω γνωρίσει και καταστηματάρχες που εκτός από την ενημέρωση/ υποστήριξη που δίνουν στους πελάτες τους, έχουν αρνηθεί να πουλήσουν κάποιο ζωντανό όταν έκριναν ότι ήταν ακατάλληλες οι συνθήκες διαβίωσης του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συνονόματε είπες αυτό : Στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με το χόμπι, έχω γνωρίσει και καταστηματάρχες που εκτός από την ενημέρωση/ υποστήριξη που δίνουν στους πελάτες τους, έχουν αρνηθεί να πουλήσουν κάποιο ζωντανό όταν έκριναν ότι ήταν ακατάλληλες οι συνθήκες διαβίωσης του.

Εγώ λοιπόν θα ρωτήσω το εξής : Ποιός είναι αυτός σήμερα , με τα σημερινά δεδομένα ( οικονομικά ) που θα αρνηθεί σε σένα , σε μένα την πώληση κάποιου είδους ;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως λοιπόν συντρέχουν και άλλοι παράγοντες ;

Μήπως λοιπόν θα πρέπει να είμαστε λίγο επιεικείς με τις ταμπέλες του στύλ , ο άσχετος , ο κακός κτλ ;

Μήπως έχουμε και εμείς κάποια , λέω κάποια ευθύνη στις επιλογές - αγορές μας ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συνονόματε είπες αυτό : Στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με το χόμπι, έχω γνωρίσει και καταστηματάρχες που εκτός από την ενημέρωση/ υποστήριξη που δίνουν στους πελάτες τους, έχουν αρνηθεί να πουλήσουν κάποιο ζωντανό όταν έκριναν ότι ήταν ακατάλληλες οι συνθήκες διαβίωσης του.

Εγώ λοιπόν θα ρωτήσω το εξής : Ποιός είναι αυτός σήμερα , με τα σημερινά δεδομένα ( οικονομικά ) που θα αρνηθεί σε σένα , σε μένα την πώληση κάποιου είδους ;

Το κέρδος θα είναι πολύ μεγαλύτερο, που αν με σωστό χειρισμό (όπως είπα) δώσει στον πελάτη να καταλάβει το λάθος που πρόκειται να κάνει.

Κανείς δεν θα λύσει το πρόβλημα του πουλώντας 10-20 "λάθος" ψαράκια

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...