Jump to content

Fantail Με Άσχετη Ιδιοκτήτρια...


Recommended Posts

καλησπέρα

καλώς σας βρήκα!

σήμερασήμεραarrow-10x10.png το απόγευμα πήγα με μία φίλη μου να πάρει χρυσόψαρα που της πέθαναν δυστυχώς εχθές

ήθελα καιρό να πάρω κι εγώ, αλλά το αμελούσα

ε είπα να το κάνω το βήμα

δεν είχα όμως ιδέα από χρυσόψαρα (κι ακόμα δεν έχω, μη λέω ψέμματα :P )

άρχισα λοιπόν να ψάχνω απ το απόγευμα στο internet

βρήκα σε μερικά site ότι δεν πρέπει να είναι σε γυάλα αλλά σε ενυδρείο

είδα επίσης ότι απ τις ακαθαρσίες του βλέπεις αν είναι υγιές ή όχι

και διάφορα άλλα

θα ήθελα αν γίνεται να με βοηθήσετε

η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν έχω ερωτήσεις να κάνω, γιατί είμαι άσχετη... το είπα αυτό ε?

ααα το ψάρι μου είναι fantail λευκό με κόκκινο κεφαλάκι

έχει πολύ όμορφη ουρά!

αυτά νομίζω!

αν έχετε κέφι να με ενημερώσετε-βοηθήσετε-συμβουλέψετε....

ευχαριστώ πολύ!!

επισυνάπτω και μία φωτό του νέου μου συγκάτοικου!!!

Γενική κατηγορία ενυδρείου
δυστυχώς μάλλον έχω γυάλα

Γενικές Πληροφορίες
Διαστάσεις Ενυδρείου (ΜxΠxΥ): 25cm γυάλα
Συνολικά Λίτρα: πρέπει να παίρνει γύρω στα 6 λίτρα
Sump (λίτρα):

Οργανισμοί
Φυτά: όχι
Ψάρια: 1 fantail λευκό με κόκκινο
Άλλα είδη: όχι

Διακοσμητικά υλικά
Φόντο: όχι
Πέτρες: ναι βότσαλα
Ξύλα: όχι
Άλλα διακοσμητικά : όχι
Υπόστρωμα: όχι
Βυθός: όχι

Φωτισμός
Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος):
Διάρκεια φωτισμού:

Υποστήριξη οργανισμών
Φίλτρανση: μου έδωσαν απ το pet shop σταγόνες για το χλώριο (nano-biotopol, water conditioner for fighting fish)
Θέρμανση/ Ψύξη:
Λίπανση:
Παροχή CO2:
Άλλες τεχνικές ευκολίες ή/και παρεμβάσεις:
Διατροφή: επίσης απ το pet shop μου το έδωσαν (novo red)


Παράμετροι
pH:
Γενική σκληρότητα (GH):
Ανθρακική σκληρότητα (ΚΗ):
Αμμωνία (ΝΗ3):
Νιτρώδη (ΝΟ2):
Νιτρικά (ΝΟ3):
Φωσφορικά (PΟ4):
Μέση Θερμοκρασία (°C):

Συντήρηση
Αλλαγές νερού: μου είπαν κάθε 3 μέρες να πετάω το 50% του νερού και να βάζω το υπόλοιπο 50% καθαρό και 2 σταγόνες ανά λίτρο, και κάθε 10 μέρες να βγάζω το ψάρι με το 50% του νερού απ τη γυάλα και να την καθαρίζω