Jump to content

Ζητείται Συμβουλή


Recommended Posts

Γειά σας. Όπως σας είπα στην παρουσίαση μου έχω πάρει ένα ενυδρείο 54 λίτρων και βρίσκομαι στο στάδιο

στρωσίματος πρίν προχωρήσω στην επιλογή των ψαριών. Είμαι αρχάρια στον χώρο και δε γνωρίζω και πολλά

πράγματα αν και βοηθήθηκα πολύ μέσα απο το forum. Θα ήθελα να μου προτείνετε τι ψάρια θα

μπορούσα να βάλω. Απο ότι κατάλαβα τα λίτρα δεν είναι και ότι καλύτερο αλλα ελπίζω να τα καταφέρω. Επίσης

σκέφτομαι να βάλω στο ενυδρείο άμμο. Απο ότι διάβασα όταν τοποθετείτε άμμος δε χρειάζεται να βάλουμε υπόστρωμα.

Ισχύει ? Τέλος ήθελα να ρωτήσω για το φίλτο που έχω προμηθευτεί : εσωτερικό φίλτρο Eheim 2008. Το

συγκεκριμένο περιέχει μέσα μόνο σφουγγαράκι. Πέραν του βιολογικού υλικού που θα χρειαστεί να βάλω

πριν το θέσω σε λειτουργία , ξέρει κανείς αν θα χρειαστώ κάλτσα με άνθρακα και ζωόλιθο και ίσως υαλοβάμβακα ?

Απο ότι διάβασα πολλά φίλτρα έχουν και αυτά μέσα για καλύτερη λειτουργία του ενυδρείου. Ευχαριστώ ...

Link to comment
Share on other sites

Υποστρωμα οχι με αμμο διοτι με τον καιρο θα ερθει πανω το υποστρωμα και θα γινει τρικολορε.

Το φιλτρο σου ειναι μικρο και δεν μπορει να παρει πολλα πραγματα μεσα,ισως αν κοψεις το μισο σφουγγαρι και το κενο το αναπληρωσεις με μινι σιποραξ να ηταν καλυτερα.

Ζεολιθους,ανθρακες,ενυδρειακο βαμβακι δεν ειναι απαραιτητα...

Καλη αρχη

Link to comment
Share on other sites

THANKSSSSSSS !!! :bigemo_harabe_net-117:

Link to comment
Share on other sites