Jump to content

1Η Φορά Με Ενυδρείο Και Χρυσόψαρο Οράντα


Larys

Recommended Posts

Χαίρετε, καταρχήν να σας πω, ότι είμαι εντελώς αρχάριος... είναι η πρώτη μου φορά που έχω ψάρι.

 

Το ενυδρείο μου είναι: HAQUOSS EVOLUTION 60 BLACK 70lt

Το ψάρι μου είναι: Χρυσόψαρο Οράντα

 

Από ότι καταλάβατε έχω ένα χρυσόψαρο σε ενυδρείο 70lt. Μερικές πληροφορίες για το ενυδρείο και το ψάρι:

Και τα 2 τα πήρα από το ίδιο κατάστημα πριν 3 μέρες, πρώτα το ενυδρείο και την επομένη μέρα το ψάρι.

Όπως μου είπε και ο υπεύθυνος έπρεπε να περάσουν 18 ώρες λειτουργίας του ενυδρείου το λιγότερο και έπειτα να βάλω το χρυσόψαρο μέσα και έτσι έκανα, έστησα το ενυδρείο, το γεμίσα νερό από την βρύση, έβαλα σε λειτουργία το φίλτρο, έβαλα την 1η μέρα 2,5καπάκια αντιχλωριακό, και ξεκίνησα το 1 καπάκι για 10 μέρες του αντιβακτηριακού(σήμερα είναι η 4η μέρα).

Μετά από τις πρώτες 20 ώρες λειτουργίας του ενυδρείου έβαλα και το χρυσόψαρο.

Επίσης την 1η μέρα που του έριξα τις 10 μπίλιες να φάει, δεν έφαγε(τις έβγαλα μετά από 5 λεπτά όπως μου είπαν)... σήμερα είναι η 2η μέρα που θα το ταίσω.

 

Ξέχασα να πω ότι το ενυδρείο εμπεριέχει 1 φυσικό ξύλο, 1 φυσικό φυτό μέσα σε τρύπα του ξύλου, πέτρα στον πάτο και κάτι πλαστικά φυτά για ομορφιά.

 

 

Το πρόβλημά μου είναι ότι το χρυσοψάρο οράντα όταν δεν κολυμπάει κάθεται πάντα ανάποδα ή κατακόρυφα...

Δεν γνωρίζω αν για αυτό φταίει το μέγεθός του ή ο όγκος του κεφαλιού του επειδή όταν αφήνεται δηλάδη σταματάει να κολυμπάει το κεφάλι του γέρνει προς τα κάτω και έτσι μένει κατακόρυφα ή γυρνάει ανάποδα. 

Ά και όση ώρα το έβλεπα με τα άλλα ψάρια στο μεγάλο ενυδρείο του καταστήματος δεν ήταν ποτέ ανάποδα ή κατακόρυφα!

 

Θα εκτιμούσα οποιαδίποτε πληροφορία και βοήθεια σχετικά με το χρυσόψαρο οράντα!

 

Δείτε παρακάτω και τις φωτογραφίες:

 

dead links removed

Έγινε επεξεργασία - rastaman
Link to comment
Share on other sites