Jump to content

kwstasb

Mέλη με δικαίωμα ψήφου
  • Δημοσιευσεις

    78
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

Community Reputation

1 Neutral

4 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος kwstasb

  • Γενέθλια 28/09/1978

Profile Information

  • Φύλο
    'Ανδρας
  • Τα Ενυδρεία μου
    300 lt Malawi
    450 lt Reef
  • Τοποθεσία
    Καστέλλα

Previous Fields

  • Νομός
    Αττικής
  • Χώρα
    Hellas

Πρόσφατοι επισκέπτες

182 εμφανίσεις προφίλ
  1. kwstasb

    Ηλεκτρονικος Ελεγχος Νερου

    Έχεις δίκιο στα παραπάνω.. Με το Conductivity = Salinity ήθελα να πώς οτι οποιος μετρά Αγωγιμότητα με αισθητηριο εύρους 0-60.000+ μS/cm (0-60+ mS/cm ή EC) και Θερμοκρασία έχει αυτόματα την τιμή της Αλατότητας. Το αποτέλεσμα είναι ακριβές και γραμμικότατο... Χοντρικά 53750μS/cm σε 25°C = 35.5 ppt=1.026 sg. Τα American Marine monitors των link είναι ίδια με μόνη διαφορά οτι της Αγωγιμοτητας εχει αισθητήρα Κ.0 ή Κ.1 (0-20000μS/cm Max) δηλαδή καθαρό νερό ενω της Αλατοτητας αισθητήρα Κ.10 (0-200000μS/cm). Η διάφορα φαίνεται και απο τα υγρά βαθμονομησης...
  2. kwstasb

    Ηλεκτρονικος Ελεγχος Νερου

    Conductivity = Salinity Αν δεν τα θέλεις για μόνιμη παρακολούθηση, με σωστή αποθήκευση οι αισθητήρες (Ph, Conductivity,κλπ) θα σε βγάλουν για 2 χρόνια άνετα..
  3. kwstasb

    Συνδυασμος Διαφορετικων Εταιριων Leds

    Αν δουλευεις τα Luxeon με 700mA Driver δεν υπάρχει πρόβλημα.. ..
  4. kwstasb

    Kwstasb:βουτιά Στα "βαθιά"...

    Στην πραγματικότητα είναι υβριδικό. Οπως απάντησα και στον fmnstr, οπτικά,σαν χρώμα είναι κοντά σε αυτό που θέλω και ίσως προσθέσω στα led καποια Actinic Violet και UV. Επειδή το ενυδρείο δεν είχε ποτέ, πάνω απο 35-40 ημέρες, το ίδιο φάσμα με τα led λόγω δοκιμών όλο και κάποια καράλλια ήταν στρεσαρισμένα. Ίσως να ήμουν υπερβολικός ως προς την ένταση. Τώρα όλα τα κοράλλια έχουν ανοιχτούς πολυποδες σε όλη την διάρκεια του φωτισμού και τις τελευταίες 20 ημέρες έχω αυξημένη κατανάλωση Kh, Ca, Mg το οποίο το μεταφράζω σε αλλαγή του ρυθμού ανάπτυξης. Επίσης μειώθηκε ο ρυθμός εμφάνισης της άλγης στο τζάμι.. ..... Τώρα αν για τα παραπάνω ευθύνονται μόνο οι Τ-5 θα μπορώ να το πω σε δύο-τρεις μήνες..
  5. kwstasb

    Kwstasb:βουτιά Στα "βαθιά"...

    Ευχαριστώ, αλλά έχει δρόμο ακόμη για να γίνει... Σαν χρώμα είναι κοντά σε αυτό που θέλω. Ίσως προσθέσω στα led καποια Actinic Violet και UV. Επειδή το ενυδρείο δεν είχε ποτέ, πάνω απο 35-40 ημέρες, το ίδιο φάσμα λόγω δοκιμών όλο και κάποια ήταν στρεσαρισμένα. Τώρα έχουν ανοιχτούς πολυποδες σε όλη την διάρκεια του φωτισμού και τις τελευταίες 20 ημέρες έχω αυξημένη κατανάλωση Kh, Ca, Mg... Ευχαριστώ πολύ κ. Δημήτρη. Έχω πάντα στο μυαλό μου τις συμβουλές σας... Η μεγάλη πράσινη montipora και η duncanopsammia, μεταξύ άλλων (furcata,curvata,digitata,euphyllies) ειναι δικά σας "παιδιά ".......
  6. kwstasb

    Kwstasb:βουτιά Στα "βαθιά"...

    Την ακουμπάνε λίγο στο εσωτερικό και ψιλοάσπρισε.. .Πρέπει να βρω τρόπο να τα βγάλω. Για την μορφή της monti μάλλον ευθύνεται η αρχική της τοποθέτηση με κλίση και το οτι πίσω αριστερά της υπήρχε η jebao...Επίσης ακριβώς απο πάνω της υπάρχει led cyan χωρίς φακο. Για τις λάμπες έπαιξε ρόλο και η γνώμη του Θανάση (Tan)...
  7. kwstasb

    Kwstasb:βουτιά Στα "βαθιά"...

    Μάλλον Montipora Superman. Δυστυχώς λόγο δουλειάς και ταξιδιών δεν υπάρχουν...Ξεκίνησα να φτιάξω έναν all-in-one arduino controller και έμεινα στην μέση. Αλλαγές νερού στο μήνα, χερατη προσθήκη για Kh, Mg,CA. Μια φορά την εβδομάδα προσθήκη Reef Trace, Marine Trace, Reef Plus, Mb7.... Η μoνη αλλαγή που υπάρχει ειναι στον φωτισμό που ξηλωσα κάποια απο τα Led για να παίζω με τον controller και έβαλα 4χ54w T5 ATI (2xBlue+, actinic, Coral) και μια μπάρα led 60w (RB, UV, actinic violet, cyan).
  8. kwstasb

    Kwstasb:βουτιά Στα "βαθιά"...

    Ένα Update μετα από καιρό....
  9. kwstasb

    Kesabaran Reef - The Expansion

    Τα ζωντανά θα είχαν πρόβλημα αν τον έτρωγαν. Ήθελα να πώ οτι θα ηταν καλύτερα να τον έδιωχνες στην αποχετευση.. . Την σακουλα μέσα σε μια δυο πλαστικες Super Market και ειναι εντάξει. Για την σκουπα στον Ήλιο, ακριβώς αυτός ειναι ο λόγος. Ότι τραβάει η σκούπα μένει μέσα στην σακούλα, το κενό όμως δημιουργείται απο την αντλία της η οποία παράγει θερμοκρασίες πάνω απο 45-50 βαθμούς και ταυτόχρονα αποβάλει τον αέρα. Λόγω θερμοκρασίας ο υδράργυρος περνά σε αέρια φάση και βρίσκεται στον χώρο που δούλευε η σκούπα. Συμπτώματα από δηλητηρίαση αέριου υδραργύρου σε μικρές ποσότητες ειναι οι πονοκεφαλοι, ημικρανιες, μουδιασματα σε άκρα, δυσκολία συγκέντρωσης, απώλειες μνήμης, κράμπες.. ..
  10. kwstasb

    Kesabaran Reef - The Expansion

    Θα σταθώ μόνο σε αυτό.. .Ότι χειρότερο θα μπορούσες να κάνεις. Ο υδράργυρος είναι ανενεργός μέσα σε υγρά, αλλα άκρως επικίνδυνος όταν περνά σε αέρια μορφή. Βγάλει την σκούπα άμεσα απο το σπίτι, πέτα την σακούλα και άφησε την ανοιχτή για 4-5 ημέρες. Αν την χτυπά και ο ήλιος ακόμη καλύτερα.. .
  11. kwstasb

    Βοήθεια Για Κατασκευή Φωτιστικού Led

    Ο controller δεν κάνει για αυτο που θες. 99% θα στα κάψει την πρώτη φορά που θα δώσεις ρεύμα.. . Αν δεν σε ενδιαφέρουν ανατολή - δύση και αυτοματισμοί, πας σε maxwellen ή σε αντίστοιχους meanwell, με τα ποντεσιομετρα τους, στα 700mA ή 1400mA (για παράλληλη σύνδεση) έξοδο και καθάρισες.. .. Για την ψύκτρα +1000, έχει απίστευτη απαγωγη θερμότητας. Με 2 μικρά ανεμιστηράκια θα έχεις τέλεια ψύξη. Περί Led, ειναι ότι σου κάτσει....
  12. kwstasb

    Led Φωτισμος

    Για το -75%...... Έχωντας ως βάση ένα φωτιστικό, με συγκεκριμένο αριθμό Led, αρχικά μονο με Royal Blue & Cool White, και στην συνέχεια αφαιρουσα μπλε και λευκά, προσθέτοντας κόκκινα , πράσινα, κίτρινα , κυανά κλπ είχα κατακόρυφη αύξηση ολικών των Lumen αλλα σε φάσματα που ευνοούν τις άλγες (κοκκινο:κυανοβακτύριο, πράσινο: τριχοειδή). Ενώ όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν οτι κάποια φασματα δεν προσφέρουν στην πραγματικότητα τίποτα, τα χρησιμοποιούν ωστε να εχουν υψηλές μετρήσεις απόδοσης. Απλά οπως θα δείτε τα χρώματα αυτά , κόκκινο-πράσινο, μπαίνουν πάντα κοντά και ανάμεσα σε μπλέ ώστε η μίξη να δώσει λευκό. Μάλιστα κάποια εταιρεία έβγαλε ένα Led με τον παραπάνω συνδυασμό, το οποίο το ονόμασε Ocean Cool White, αν θυμάμαι καλά, και έχει διπλάσια + απόδοση απο τα απλά λευκά.
  13. kwstasb

    Led Φωτισμος

    Το -75% δεν παίζει με την καμία.. .. Και είμαι φανατικά υπερ των Led. Ρεαλιστικό θεωρώ το -30- -40% αλλά με συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Και αναφέρομαι όπως και ο Λυκούργος στον σωστό φωτισμό ενός reef. Σε 120χ50χ50 δεν έχω παίξει με κάτω απο 250Watt σε Led. Με ποσοστό λειτουργίας στο 80-90%. Αυτή τη στιγμή έχω 4χΤ5 ATI 54W (2x Blue+, 1x Actinic & 1x Coral+) και 100W Led. Αν πάμε σε μετρήσεις Lumen, έχω καταφέρει με 84W Led να βγάλω 1.5 φορά τα αντίστοιχα των 4-Τ5 (216W) αλλά αν το χρησιμοποιούσα οι άλγες θα έκαναν πάρτυ.. Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο δοκιμαζω διάφορα Led και συνδυασμούς τους αλλά δεν έχω ακόμη αποφασίσει ούτε στο φάσμα ούτε στη τελική ισχύ.. ..
  14. kwstasb

    Ταισμα Κοραλλιων

    Για κάποιο λόγο τσάκισε το σωληνάκι αέρα γεμισε νερό, ακαθαρσίες, και βούλωσε, έτσι υπερχειλιζε το skimmer με αποτέλεσμα όλο το νερό να βγαίνει απο επάνω και όλες οι τροφες, detritus κλπ περνάνε απευθείας στο διαμέρισμα της επιστροφής και στην συνέχεια στο main. Έχω το MCE600 αλλά το δουλεύω μέσα στο sump.
  15. kwstasb

    Reefάροντας Στο Δωμάτιο!!!

    Το έχω δοκιμάσει ήδη. Σε μπουκάλι νερού 500 ml ή 1 LT. Η αναλογία ασβεστίου: νερού ειναι: 1:3. Πρώτα βάζεις το μισό νερό, ρίχνεις το ασβέστιο, χτυπάς αλα φραπέ για 2-3 δευτερα, προσθέτεις το υπόλοιπο νερό, ξαναχτυπάς για δέκα δεύτερα και το βάζεις στο ενυδρείο/sump. Η θερμοκρασία στο μπουκάλι, ανάλογα το ασβέστιο θα είναι απο 40-60°C. Χοντρικά στα 300 λίτρα ενυδρειου το μπουκάλι 1 λιτρου θέλει περίπου 1.5-2 ώρες για να πέσει στους 25°C με διάφορα θερμοκρασίας έως 5 βαθμους Χωρίς κυκλοφορία. Το ίζημα που θα μείνει μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί με προσθήκη νερού. Προσοχή η αρχική ανάμιξη να γίνει με νερό σε θερμοκρασία 20-25°C.
×

Important Information

Πολιτική απορρήτου και Όροι χρήσης