Jump to content

labros

Mέλη με δικαίωμα ψήφου
  • Δημοσιευσεις

    11
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

Community Reputation

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος labros

  • Γενέθλια 06/03/1973

Profile Information

  • Φύλο
    'Ανδρας
  • Τα Ενυδρεία μου
    1X50lt & 1x120lt planted
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Previous Fields

  • Χώρα
    Hellas

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. labros

    Καλημέρα σε όλους!

    Γεια σου και σένα Γιάννη! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
  2. labros

    ΈΛΕΟΣ! ! !

    Είναι φυσιολογικό. Είναι ο ανθρώπινος χαρακτήρας. Σειρά μου να σου προτείνω ένα βιβλίο: http://www.protoporia.gr/protoporia/produc...WLQAC2C35JW42AB Άν δεν καταλάβεις κάτι (έχει πολλούς επτανησιακούς ιδιωματισμούς), εδώ είμαστε.... Όχι ακόμα. Έχω κάνει την αποκέντρωσή μου και είμαι μακρυούτσικα (Ανατ.Αττική). Αυτό σε συνδυασμό με κάποιες υποχρεώσεις προς το παρόν δε μου το έχουν επιτρέψει...
  3. labros

    ΈΛΕΟΣ! ! !

    Σέβομαι την επιθυμία σου να μην το συνεχίσουμε εδώ, μιας και όντως έχει ξεφύγει πάαααρα πολύ. Μπορώ να υποστηρίξω και να σου τεκμηριώσω αυτά που σου γράφω.Ας μη γινόμαστε όμως (και άλλο) κουραστικοί. Μόνο 2 πράγματα: 1)Για την παράγραφο με την ιστορία: Δεν βλέπεις κάθε μέρα το Σινικό τείχος. Την Ακρόπολη * βλέπεις. Αυτό σε διαφοροποιεί από έναν Κινέζο (Τεράστιος και ιστορικός πολιτισμός και ο Κινεζικός). Η Ιστορία της σε επηρεάζει, θέλεις δε θέλεις. Δεν πιστεύω ότι είσαι από αυτούς που δεν "ψάχνονται" με αυτά που βλέπουν τριγύρω τους. 2) Δεν μπορώ να καταλάβω πως και που (αυτο)προσδιορίζεσαι.(κυρίως εθνικά, αλλά έχεις βάλει στο παιχνίδι και τα πολιτικά). Έχεις υιοθετήσει θεωρίες αναρχικές, καπιταλιστικές -μιλάω φυσικά για την παγκοσμιοποίηση- και κομμουνιστικές.Πράγματα αντίθετα μεταξύ τους. Νομίζω ότι δεν έχεις κατασταλάξει κάπου. * Όπου Ακρόπολη , βάζεις ένα αρχαίο μνημείο που βρίσκεται στον τόπο σου.(Αντίστοιχα και για το Σινικό τείχος) Χάρηκα για τη συζήτηση. Φιλικά, Λάμπρος Υ.Γ. Δεν διαβάζω όσο θέλω, αλλά διαβάζω! και όχι μόνο "τεχνικά" (τεχνοκρατικά) βιβλία.
  4. labros

    ΈΛΕΟΣ! ! !

    Sorry, δεν είχα δει το post σου. Σταματάω λοιπόν εδώ.(Αν και δεν είμαστε εντελώς εκτός, στο Cafe είμαστε.. ;-))
  5. labros

    ΈΛΕΟΣ! ! !

    Κατ' αρχήν ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για το μακροσκελές του post. Ελπίζω να μη γίνομαι κουραστικός, όμως κάποια πράγματα δεν μπορώ να τα προσπερνάω. @kouzman, λοιπόν: Ο συναγωνισμός κάνει το καλό, ο (υγιής) ανταγωνισμός το καλύτερο!!! Δεν πιστεύω να έχεις αντίρρηση και σε αυτό! α)Αυτό πάλι, δεν το καταλαβαίνω με τίποτα... Δηλάδή θέλεις να πείς: - Γεννήθηκα στην Ελλάδα, -πιθανολογώ: από Έλληνες γονείς- πήρα Ελληνική Παιδεία, αλλά δεν ανήκω εκεί για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Αν αυτό λές, είναι ουτοπικό. Ακόμα και στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, το στίγμα του *-Έλληνα θα σε ακολουθεί. (Στο * βάλε ό,τι θες, καλό ή κακό). Θα σου πρότεινα να συμβιβαστείς με αυτό. Από την άλλη, αν δεν (θελεις να) ανήκεις στην Ελλάδα, που (θελεις να) ανήκεις; και μη μου πεις ένα εύκολο "στην ανθρωπότητα", όλοι ανήκουμε εκεί. Μαύροι, άσπροι, κίτρινοι, κόκκινοι, Έλληνες,Αλβανοί,Τούρκοι κ.ο.κ. Είναι όμως αναπόφευκτος ο περαιτέρω διαχωρισμός μας (όχι ταξικά ούτε ρατσιστικά). β) Δηλάδή σαν τί θα έπρεπε να σου προσφέρει η εθνικότητά σου και δεν στο προσφέρει; (Πρόσεξε, μη μου μπλέξεις την έννοια του (πολιτικού) κράτους εδώ.Υπάρχει σαφής διαχωρισμός και ως ανθρωπολόγος θα πρέπει να το ξέρεις). Εγώ νομίζω ότι σου προσφέρει πολλά. Σε κοινωνίες - πρότυπα της παγκοσμιοποίησης, η πλύση εγκεφάλου είναι τέτοια που ούτε καν θα σκεφτόσουν αυτά που εκφράζεις. Αμερική, η χώρα της Ελευθερίας...Άραγε έτσι είναι; ) α)Φάσκεις και αντιφάσκεις. Είπες σε προηγούμενο Post ότι κινείσαι με γνώμονα το ατομικό σου συμφέρον. Από τη μία το ατομικό συμφέρον, από την άλλη η παραίτηση και "ας μου επιβάλλουν ό,τι θέλουν, αρνητικό ή θετικό". Εξάλλου, πότε θεωρείς ότι έχεις πιο δυνατή άποψη, όταν είσαι το 1% ή το (1/άπειρο)%; Στην Ελληνική κοινωνία είσαι ένα μικρό ποσοστό, στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία είσαι αμελητέος. Το ατομικό σου συμφέρον, το οποίο ο μόνος τρόπος να το διεκδικήσεις σε μια οργανωμένη κοινωνία (νομίμως και δημοκρατικώς, αυτό (το Νόμο και τη Δημοκρατία) τουλάχιστον ελπίζω να το αποδέχεσαι) είναι η "κοινωνική ομάδα", πάει λοιπόν για περίπατο. Επίσης σε προηγούμενο post ανέφερες ότι τα έθνη τελείωσαν τον 19ο αιώνα. Αυτό που στην πραγματικότητα τελείωσε (και όχι πλήρως) είναι οι -αποικιοκρατικές- αυτοκρατορίες. Τα έθνη ποτέ δεν "τελείωσαν". Και σε ρωτάω: Τι άλλο είναι η παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, εκτός από μια μεγάλη αυτοκρατορία, υπό τον έλεγχο του πιο ισχυρού;(όχι ότι δε γινεται και τώρα , αλλά τουλάχιστον ας μη μας αρέσει. Ας έχουμε λιγη αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό). β)Δεν υπάρχει παγκοσμιοποίηση χωρίς ομογενοποίηση. Αφού είσαι ένθερμος οπαδός της παγκοσμιοποίησης (είσαι ο πρώτος που συναντώ,πράγμα που μου "τσιγκλάει" την περιέργεια, θέλω να ακούσω επιχειρήματα), θα πρέπει να το έχεις καταλάβει. Τα σημάδια είναι ήδη ξεκάθαρα. Παγκόσμια γλώσσα, νέα τάξη πραγμάτων, κλπ. Από την άλλη, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι "όλοι" θα συμμετέχουν; εγώ νομίζω ότι θα υπάρχουν 2 αντίπαλα στρατόπεδα και θα υπάρχουν συνεχώς συγκρούσεις (ήδη γίνεται. Ιράκ, Αφγανιστάν, προσεχώς Ιράν, Κορέα και ποιος ξέρει τι ακολουθεί).Ελπίζω τουλάχιστον να μην "χρειαστούν" (για την επιβολή) κάποτε πυρηνικά. Μήπως είσαι και οπαδός της "δια της βίας" επιβολής; Εδώ συμφωνώ και επαυξάνω-συμπληρώνω: και πλουραλισμό στην πληροφόρηση και σκέψη, ώστε να διαμορφώσουμε άποψη. Εμένα λοιπόν η κριτική μου σκέψη -και αυτά που ξέρω- με κάνει να γελάω όταν διαβάζω ότι ο Αλέξανδρος κατά βάθος ήταν Ιλλιριός (Αλβανός), για λόγους που ήδη έχω αναφέρει. Στο κάτω-κάτω, η Ιστορία αναφέρει "Ελληνιστικούς Χρόνους" και τα μνημεία που έχουν απομείνει είναι καθαρά Ελληνιστικά (Με Ελληνικές γραφές, κ.ο.κ.). Δεν μου αρέσει να αδιαφορώ για την πειρατεία της Ιστορίας "μου". Αυτό κάνει εμένα και όχι εσένα να ξεφεύγω από τα πλαίσια του κλασσικού (όχι και τόσο Νεο)Έλληνα: Ωχ αδερφέ....... Υ.Γ. Αλήθεια, τι ηλικία έχεις? (Απλά απο περιέργεια.)
  6. labros

    ΈΛΕΟΣ! ! !

    Άλλο παγκόσμια συνεργασία και άλλο παγκοσμιοποίηση. Η παγκόσμια συνεργασία είναι κάτι θεμιτό και επιθυμητό, ιδιαίτερα σε θέματα επιστήμης, ανθρωπισμού και πολιτισμού (εφόσον δεν υπάρχει -που υπάρχει- διαφθορά.Βλέπε πρόσφατες αποφάσεις ΟΗΕ κλπ). Η παγκοσμιοποίηση είναι ισοπέδωση, πάνω στα πρότυπα του πιο ισχυρού.Τουλάχιστον έτσι εκφράζεται μέχρι σήμερα. (Είμαι αντίθετος π.χ. στο να μου επιβάλλουν να τρώω γενετικά μεταλαγμένα προϊόντα ή ζώα ταϊσμένα με ζωάλευρα (κονιορτοποιημένα αδέσποτα δηλαδή) επειδή αυτό συμφέρει κάποια "παγκόσμια" επιχείρηση-ονόματα δε λέμε-). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα βιώματα που ο καθένας μας έχει είναι δεμένα με τον τρόπο και τον τόπο ζωής μας. Αυτό μας εντάσσει σε ομάδες και μας κάνει να διαφοροποιούμαστε από άλλες ομάδες, ακόμα και μέσα στο υπερσύνολο που λέγεται "Ελλάδα". Επειδή ανήκουμε σε κάποιο σύνολο, δεν σημαίνει ότι είμαστε καλύτεροι (μάλλον χειρότεροι είμαστε) από άλλους, αλλά νομίζω ότι μας δημιουργεί την υποχρέωση να είμαστε ανταγωνιστικοί και να διεκδικούμε, με μέτρο και σύνεση. Αυτό (η ανταγωνιστικότητα) δεν είναι που κάνει τους ανθρώπους (μεμονωμένα ή σαν σύνολο) να προχωρούν μπροστα; Η αδιαφορία και η παθητική στάση είναι ό,τι χειρότερο. Χαιρετώ, Λάμπρος
  7. labros

    ΈΛΕΟΣ! ! !

    " Ένα παράδειγμα θα σου πω για να καταλάβεις τι θα πει κατασκευή: Το ξέρεις φαντάζομαι απ’ το σχολείο το γνωστό παραμύθι για το Παπά που ήταν στην Αγία Λαύρα και σήκωσε την σημαία της Επανάστασης κλπ κλπ! Αυτό απεικονιστικέ από έναν ζωγράφο και εμείς το κάναμε πραγματικότητα για πολλά χρόνια γιατί έτσι βόλευε την εξουσία που ήθελε να μας ενώσει." Να σου ξεκαθαρίσω κάτι.. Δεν είμαι εθνικιστής. Για την ακρίβεια είμαι αντίθετος με τέτοιες λογικές. Αυτό που με ώθησε να σου απαντήσω είναι ότι αποκόμισα (από τα γραφόμενά σου) την εντύπωση της πλήρους αδιαφορίας για το κοινωνικό σύνολο που -ευτυχώς ή δυστυχώς και θέλοντας ή μη - ανήκουμε. (Το να αρνείσαι ότι ανήκεις εκεί είναι ουτοπικό. Αλλιώς δεν θα πρέπει να έχεις πάει στο στρατό, ούτε να έχεις ψηφίσει, αλλά και σημαίνει ότι θεωρείς ότι είσαι αρκετά ώριμος -και δυνατός, γιατί δεν είναι όλοι ώριμοι- ώστε να ζήσεις χωρίς κανόνες. Από την άλλη όμως σε βλέπω και ασπάζεσαι την παγκοσμιοποίηση. Η όχι; Πραγματικά, εδώ δε σε καταλαβαίνω.) Για το παράδειγμα με την Αγία Λαύρα: Εγώ ξέρω (από αυτά που έχω διαβάσει) ότι έχει γίνει στην πραγματικότητα. Άσχετο αν το ήθελε ή όχι ο "παπάς". (Με το ζόρι το έκανε, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο). Γενικά πάντως, όταν κάποιος διαβάζει Ιστορία (δεν είμαι ιστορικός ούτε το παίζω ειδικός) πιστεύω ότι θα πρέπει να ψάχνει -κατά το μέτρο του δυνατού- πρωτογενή πληροφορία και κατά το δυνατόν ανεξάρτητη --> ανεπηρρέαστη. Συμπέρασμα: κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τίποτα. Μόνο αν βάλεις κάτω τις πληροφορίες σου και τη λογική σου, ίσως πλησιάσεις την πραγματικότητα. Και στην περίπτωση αυτή, δεν βλέπω κάπου να υπάρχει πληροφορία ότι ο Μέγας Αλέξανδρος μιλούσε σλαβόφωνη γλώσσα. Αντίθετα, οι ιστορικές πηγές του δίνουν Ελληνική Παιδεία (Αριστοτέλης). Αυτό, κατά κοινή παραδοχή, τον κάνει "Έλληνα" "Για αρχή αν διαβάζεις πάρε το εξής βιβλίο για να πληροφορηθείς για τα ζητήματα Εθνικής Ταυτότητας: http://www.protoporia.gr/protoporia/produc...8VPU0Q4X5NGBRJ4 " Ομολογώ ότι δεν το έχω διαβάσει. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να διαβάζω όσο θα ήθελα. Για το συγκεκριμένο βιβλίο πάντως, είδα το βιογραφικό του συγγραφέα (http://www.english.emory.edu/Bahri/Anderson.html). Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να είναι αντικειμενικός πάνω στο θέμα που πραγματεύται. "Ο συγγραφέας μας παρουσιάζει τα σαθρά επιχειρήματα του εθνικισμού και απορεί και ο ίδιος πώς μπορεί να έχει τόση απήχηση στις μάζες." Δεν είμαι εθνικιστής. Ο (υπερ)Εθνικισμός (όπως και ο θρησκευτικός φανατισμός, αλλά και κάθε είδους φανατισμός) οδηγεί σε ακρότητες και στην περίπτωσή μας (Ελλάδα) σε ταπεινώσεις (π.χ. 1897,1922). Δεν πιστεύω επίσης ότι το να αντιστέκομαι στη διεκδίκηση της ιστορίας του τόπου μου από άλλους, με κάνει εθνικιστή. Τι άλλο θα απομείνει, εκτός από την απαξίωσή μας ως σύνολο, αν τελικά δεν αντισταθούμε (ή τουλάχιστον ας προσπαθήσουμε να μην πιστεύουμε) σε ό,τι μας σερβίρουν (οργανωμένα ή άτακτα); Φιλικά, Λάμπρος
  8. labros

    ΈΛΕΟΣ! ! !

    "Αγαπητέ μου φίλε κάτσε διάβασε λίγο ιστορία να δεις ποιος είπε πρώτος "είμαι Έλληνας" και τι ακριβώς εννοούσε με αυτό!" Μπορείς να μας διαφωτίσεις πάνω σε αυτό? ".....όλοι οι άνθρωποι είναι πρώτα απ' όλα άνθρωποι και μετά οτιδήποτε άλλο (το οποίο αποτελεί μια κατασκευασμένη ταυτότητα, η οποία αλλάζει με τον καιρό)! Αν εσύ θέλεις να είσαι Έλληνας αυτό είναι δική σου απόφαση και μόνο δική σου! " Θα διαφωνήσω ότι η εθνική ταυτότητα αλλάζει με τον καιρό... Τι οδήγησε άραγε στην επανάσταση του '21; Δεν μπορεί να ήταν μόνο η οικονομική εξαθλίωση... Όσο για το κατασκευασμένη, το συζητάμε... Επίσης, -δυστυχώς ή ευτυχώς- δεν νομίζω ότι είναι θέμα θελήσεως η εθνική ταυτότητα του καθενός μας. Γεννηθήκαμε σε μια χώρα, ανήκουμε σε μια -εθνική- ομάδα, για της οποίας το συμφέρον καλό είναι να μεριμνούμε όλοι μας. Σε τελική ανάλυση, το όφελος του συνόλου καταλήγει και στο άτομο... "Και για να μαθαίνεις και ορισμένα πράγματα, η δική μου δουλειά είναι να μελετάω και να κατασκευάζω τέτοιες αντιλήψεις." Να κατασκευάζεις; Πως μπορείς να κατασκευάζεις αντιλήψεις σε τόσο μεγάλο βαθμό ώστε να επηρεάζουν ταυτότητες;Μου είναι λίγο ασαφές....
  9. labros

    Προστασία ζώων

    Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ότι φανταζόμαστε. Είμαστε ανυποψίαστοι για τη σκληρότητα που υπάρχει γύρω μας. Πρόσφατα είδα ένα ντοκυμαντέρ στην ΕΤ1 με θέμα την ανηθικότητα στη μεταχείρηση των ζώων που εκτρέφονται για να παρέχουν τροφή στον άνθρωπο (Οι λήψεις ήταν κυρίως από Αμερική). Άθλιες σκηνές, με αφόρητες συνθήκες διαβίωσης αλλά και ελεϊνή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα. Με αφορμή αυτά που είδα, μπήκα στη σελίδα www.peta.org (People for ethical treatment of animals), του οργανισμού που είναι υπεύθυνος για το ντοκυμαντέρ. Εκεί είδα ακόμη κάποια -αισχρά- βίντεο που δείχνουν τη μεταχείρηση των ζώων που προορίζονται για σφαγή.... Πιστεύω ότι όλα αυτά δεν είναι και πολύ μακριά μας... Το ερώτημα είναι: Ποιος από εμάς έχει το σθένος να πει ότι δεν ξανατρώει κρέας, δεν ξαναγοράζει γούνα ή δέρμα;(Οκ, τα 2 τελευταία είναι εύκολα και πιστεύω τα κάνουμε οι περισσότεροι.) Γιατί οι συνθήκες (συμπεριφοράς απέναντι στα ζώα) είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουν, όταν από πίσω υπάρχει το -υπέρμετρο- κέρδος....
  10. labros

    Αναγνώριση Γαρίδας

    Χμμ... Μοιάζει αρκετά, αν εξαιρέσεις την καφεκόκκινη γραμμή στο σώμα. Πρέπει να πω πάντως ότι έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά από τις άλλες γαρίδες. Είναι κάπως επιθετική, ειδικά την ώρα του ταϊσματος -εκμεταλλεύεται τις δαγκάνες της- και της αρέσει να χώνεται μέσα στην τρύπα από όπου βγαίνει το νερό του φίλτρου.. Σκοτεινός τύπος.. :-)
  11. labros

    Αναγνώριση Γαρίδας

    Αγοράζοντας από κάποιο μαγαζί μερικές caridina japonica ήρθε στο ενυδρείο μου και η παρακάτω γαρίδα. Σαν χαρακτηριστικά έχει 2 μακριές δαγκάνες, 2 κοντύτερες εσωτερικά και μία κάθετη γραμμή καφε-κόκκινη που τέμνει το σώμα της ακριβώς στη μέση. Μετά από αρκετό googling δεν κατάφερα να βρώ κάτι που να της μοιάζει. Μήπως έχετε κάποια ιδέα για το τι είδος μπορεί να είναι?
  12. labros

    Στελέχωση Ομάδων

    Είμαι στη διάθεση σας για να βοηθήσω όσο μπορώ στα πλαίσια της "Συντακτικής Ομάδας". Φιλικά , Λάμπρος
×

Important Information

Πολιτική απορρήτου και Όροι χρήσης