Jump to content

Access

Mέλη με δικαίωμα ψήφου
  • Δημοσιευσεις

    26
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

Community Reputation

0 Neutral

1 Ακόλουθος

Profile Information

  • Φύλο
    Γυναίκα

Previous Fields

  • Χώρα
    Hellas

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Access

    Ερώτηση για Diy Co2 και φωτισμό

    Μία λέξη μου έρχεται στο νου και αυτή είναι η λέξη ΑΛΓΗ αφού δεν μπορείς να αγοράσεις τώρα μπουκάλα απλά μην τρέχεις το ενυδρείο σου. Ξέχνα τα επιπλέον φυτά και πορεύσου με αυτά ή άλλαξε τα σε Low, μέχρι να μπορέσεις να κάνεις upgrade σε λάμπες και Co2 Ναι σε ανακλαστήρες όπως σου ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω ναι στην Τρίτη λάμπα με την προϋπόθεση του Co2 Το ξέρω ότι είναι δύσκολο και ότι ίσως να σε απογοητεύω με την απάντηση μου αλλά είναι καλύτερα να κάνουμε αργά και σωστά βήματα παρά να προσπαθούμε να διορθώσουμε τις λάθος κινήσεις που έχουμε κάνει. Πάντα φιλικά, Εύα
  2. Οπότε στο ενυδρείο σου έχεις 0,45w/litro αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα πρέπει να επιλέγεις φυτά εύκολα με μικρές ανάγκες σε φωτισμό. Όσον αφορά τα φυτά σου 1. καλή επιλογή λογικά ίσως να έχουν ταλαιπωρηθεί λίγο από την ζέστη παρότι έχουν αντοχές μέχρι τους 30C σε περίπτωση που τα φυτά έχουν πρόβλημα καθάρισε λίγο τις σαπισμένες ρίζες,αραίωσε ίσως λίγο αν δεις ότι χρειάζεται και ξαναδέστα στο ξύλο. 2. Ceratopteris thalictroides είναι λογικό να το έχει πάρει ο χάρος είναι σχετικά δύσκολο φυτό για τα watt σου. 3. 023 Alternanthera reineckii ''roseafolia'' ('Pink') αυτό είναι περίεργο μια και παρότι θεωρείτε σχετικά «δύσκολο» φυτό δεν είναι και δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να σαπίζει. 4. λογικό 5. λογικό τα ποιο εύκολα γκαζόν ξεκινούν από 0,8w/litro αν θές οπωσδήποτε γκαζόν επέλεξε Eleocharis parvula Όταν λέω υπόστρωμα εννοώ το ειδικό μίγμα που βάζουν κάτω από το χαλίκι και περιέχει «θρεπτικά συστατικά» για την ανάπτυξη των φυτών σχεδόν όλες οι γνωστές εταιρείες βγάζουν από ένα τέτοιο. Δεν είναι απαραίτητο να το βάλεις άλλα βοηθάει σημαντικά. Κάποιο όπως εσύ χρησιμοποιούν την λίπανση σε ταμπλέτες άλλα θα πρέπει να δεις τις οδηγίες μήπως χρειάζεται ανανέωση μετά από κάποιο χρονικό διάστημα (δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ όποτε δεν γνωρίζω οδηγίες χρήσης). Σχετικά με τα σαλιγκάρια είναι φυσιολογικό κάποια από αυτά να μπαίνουν στο φίλτρο και να τα κρατούν τα σφουγγάρια, εγώ έβγαζα «τόνους». Σχετικά με την βρομιά που βγαίνει από το φίλτρο σου όταν πρωτοξεκινά δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς θα τα ξανάρουφήξει. Να έχεις υπόψη σου ότι δεν πρέπει να κάνεις «λαμπίκο» τα σφουγγάρια απλά να τα ξεπλένεις ελαφρά, κάποιοι τα καθαρίζουν εναλλάξ κάθε μήνα ή δύο μήνες. Το ρεζουμέ είναι ότι για τα watt που έχεις αυτή την στιγμή θα πρέπει να επιλέξεις φυτά εύκολα που δεν έχουν απαιτήσεις σε φως ένα search στην tropica θα σε βοηθήσει να αγοράσεις τα σωστά φυτά. Το λιγοστό φως σε συνδυασμό με την παρατεταμένη ζέστη μπορεί να ξέκαναν κάποια από τα φυτά σου αλλά αρκετά από αυτά δεν ενδείκνυνται για 0,45 w/litro. Παρεμπίπτοντος εγώ στην θέση σου θα άλλαζα το αμμοχάλικο άμεσα μια και μόνο προβλήματα μπορεί να σου δημιουργήσει + το σωστό στήσιμο δηλαδή 3-4 εκ υπόστρωμα +3-4 χαλαζιακό χαλίκι από 0,1-0,5 ή από 0,5-1,5 mm είναι ιδανικό για φυτά. Φιλικά, Εύα
  3. Καλησπέρα Eltzor, Για να πάμε από την θεωρία στην πράξη καλό θα ήταν να αναφέρεις τα λίτρα του ενυδρείου σου πόσα watt είναι οι λάμπες σου, αν έχεις βάλει υπόστρωμα στο ενυδρείο σου και τι είδους φυτά έχεις μέσα, αν δεν ξέρεις τι φυτά είναι ανέβασε φωτογραφίες για να τα αναγνωρίσουμε. Όσον αφορά την θερμοκρασία που ανεβάζει το ενυδρείο σου σωστά υποπτεύεσαι ότι είναι ένας από τους λόγους που μπορεί να έχεις πρόβλημα με τα φυτά, αλλά αν η θερμοκρασία πράγματι φτάνει μόνο μέχρι τους 29 τότε τα περισσότερα φυτά δεν θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα. Όσον αφορά την πρακτική βάζω πάγο στο ενυδρείο για να πέσει η θερμοκρασία καλό θα ήταν να μην το ξανακάνεις γιατί δημιουργεί απότομη πτώση θερμοκρασίας και τα ψάρια σου θα έχουν πρόβλημα, ο σωστός τρόπος είναι η τοποθέτηση ανεμιστήρων από pc, αν κάνεις αναζήτηση στο νετ θα βρεις πληροφορίες και οδηγίες να το συναρμολογήσεις. Αν για κάποιο λόγο δεν τα καταφέρνεις με το DIY υπάρχουν έτοιμες λύσεις που μπορείς να προμηθευτείς από μαγαζιά είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό και στην χειρότερη περίπτωση αγόρασε έναν απλό οικιακό ανεμιστήρα βάλε την ροή του αέρα να χτυπάει την επιφάνεια του νερού και άφηνε το καπάκι ανοιχτό. Όσον αφορά το μπετόν αρμέ που έχεις ρίξει μέσα στο ενυδρείο (αμμοχάλικο) δεν είναι ο ιδανικότερος συνδυασμός που θα μπορούσες να κάνεις μια και αυτό θα σου δημιουργήσει διάφορα προβλήματα θα σε συμβούλευα να τον αλλάξεις με την πρώτη ευκαιρία. Ο σωστότερος τρόπος για να στήσεις ένα φυτεμένο ενυδρείο είναι πρώτα υπόστρωμα για τα φυτά σε ύψος 3-4 εκ. και μετά χαλαζιακό χαλίκι από 0,1-0,5 ή από 0,5-1,5 mm άλλα 3-4 εκ. μόνο σε περίπτωση που έχεις corydoras απαιτείτε η χρήση άμμου σε φυτεμένο. Συνέχισε τις αλλαγές 30% κάθε εβδομάδα, πλένε τα σφουγγάρια με ενυδρειακό νερό μόνο!!! Και αυτό μόνο όταν μειωθεί υπερβολικά η ροή του φίλτρου σου. Η μυρουδιά μπορεί να οφείλετε στα σαπισμένα φυτά ή στο αμμοχάλικο ιδίως άν το έχεις καιρό, ρίξε μια ματιά σε αυτό στο τέλος είναι αυτό που σε ενδιαφέρει http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=9381 ή ψάξε για αναερόβιες περιοχές στο νετ Φιλικά, Εύα
  4. Access

    Στρώσιμο ενυδρείου

    Σε ένα νέο στημένο ενυδρείο δεν ενδείκνυται να βάζουμε corydoras είναι ευαίσθητα ψάρια και η παραμικρή αλλαγή στις τιμές του νερού τα στέλνει αδιάβαστα, πόσο μάλλον σε νέο «άστρωτο» ενυδρείο με αρχάριο χομπίστα, να μην αναφέρω και την δημιουργία αναερόβιων περιοχών σε ένα νέο ενυδρείο όπου υπάρχει πιθανότητα συγκέντρωσης μεγάλης ποσότητας αμμωνίας στο χαλίκι/άμμο όπου τα cory σκαλίζοντας μπορούν να πάθουν δηλητηρίαση. Παρεμπίπτοντος σκέψου και το θέμα κόστος αν υπάρχει έστω και μία μικρή πιθανότητα τα ψάρια να…………….. “φύγουν αδιάβαστα” μέχρι να στρώσει κανονικά το ενυδρείο ποια από τα δύο που προτείνεις είναι αυτά που έχουν το μικρότερο κόστος? oupps τώρα είδα την απάντηση σου.......... ας το αφήσουμε......just for the record
  5. Access

    Στρώσιμο ενυδρείου

    Εγώ σε καταλαβαίνω Νίκο μου, αυτό που δεν καταλαβαίνεις εσύ είναι ότι,……………. ότι ζουμί και να χρησιμοποιήσεις δεν πρόκειται να στρώσεις το ενυδρείο του φίλου σου σε λίγες μέρες, αυτό που θα κάνεις με τα ζουμάκια είναι απλά να κάνεις (ίσως) υποφερτή την ζωή των ζωντανών που θα βάλει μέσα. Στο link που σου έδωσα θα βρεις και παρόμοια προϊόντα για το «στρώσιμο» του ενυδρείου. Εφόσον επέλεξες αυτό τον τρόπο στρωσίματος να θυμίσεις στον φίλο σου να κάνει συχνότερες αλλαγές στο ενυδρείο του, να ταΐζει το ελάχιστο δυνατόν και να κάνεις συχνές μετρήσεις μέχρι να στρώσει πραγματικά το φίλτρο.
  6. Access

    Στρώσιμο ενυδρείου

    Σου προτείνω να μπολιάσεις το ενυδρείο σου, γιατί όπως γνωρίζεις είναι ο ποιο ενδεδειγμένος τρόπος είτε από δικό σου μπόλι είτε κάποιου άλλου αν δεν θεωρείς το ενυδρείο σου «ασφαλή» για μπόλιασμα. (μια και δεν μας εξηγείς για ποιο λόγο δεν γίνετε να το μπολιάσεις) Πάντως όταν ξεκίνησα το πρώτο ενυδρείο μου χρησιμοποίησα αυτό http://www.aquaristic.net/shop.php/sid/a71...nitrol//vid/JBL να σημειώσω βέβαια ότι είχα μόνο 3 guppies μέσα σε 120 λίτρα. Φιλικά, Εύα
  7. Access

    Στρώσιμο ενυδρείου

    Αφού έχεις ήδη ένα ενυδρείο στην κατοχή σου (υποθέτω στρωμένο) γιατί δεν μεταφέρεις μέρος της βιολογίας του στρωμένου φίλτρου σου στο νέο «ξεπλένοντας» ελαφρά τα σφουγγάρια σε νερό ενυδρείου το οποίο θα μεταφέρεις στο νέο? 10 cardinal με συχνές αλλαγές και ελάχιστο τάισμα δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα.
  8. Access

    Συμβατά ψαριά

    Χρήστο, επειδή με ενδιαφέρει μια τέτοια σύνθεση θα μπορούσες ενδεικτικά να μου πεις με ποία ωοτόκα ταιριάζουν τα guppies ? Φιλικά, Εύα Υ.Γ. Συγνώμη για την «σφήνα» στο πόστ
  9. Access

    ΑΠΟΡΙΕΣ

    Προληπτικά προφανώς ………………………. Άκου τον μοδεράτορα………..
  10. Access

    Πηγαίνω στα τυφλά...

    Προσοχή στον Pleco ανάλογα το είδος μπορεί να έχει πρόβλημα (μου έχει φύγει πλεκο αδιάβαστο από οσμωτικό σοκ πριν 7 μήνες ακόμα το κλαιω). Η συμπεριφορά του πλέκο πριν τις αλλαγές πως ήταν ? Αν νομίζεις ότι χειροτέρεψε συνέχισε τις αλλαγές αλλά πρόσεχε να μην ανέβει απότομα το PH άστον να συνηθίσει λίγο (μία δύο μέρες) τις νέες συνθήκες και μετά ανέβασε το PH και άλλο.
  11. Access

    ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΥΤΩΝ ΣΕ ΕΝΥΔΡΕΙΟ

    Καλησπέρα stav, Όσον αφορά τα MICROSOROUM και τις Ανούμπιες το βασικό ριζικό τους σύστημα πρέπει να είναι έξω από το υπόστρωμα πάνω σε πέτρες γι’ αυτό χρειάζονται υγρό λίπασμα και όχι ταμπλέτες. Το υγρό λίπασμα επίσης θα βοηθήσει και την Java moss (Vesicularia dubyana)
  12. Access

    Γεια σας …. Καλώς με βρήκατε….

    Dimitris Βλέπω ότι ταίζεις τα Σκαλάρια σου με ζωντανή τροφή. Ρίξε μια ματία στις συμβατότητες των ψαριών σου καλό site για να δείς το προφίλ κάθε ψαριού είναι : www.fishprofiles.com www.fishbase.org/search.php Φιλικά, Εύα
  13. Access

    Πηγαίνω στα τυφλά...

    λίγο ακόμα διάβασμα για σένα http://www.bestfish.com/oldtank.html αυτό εξηγεί επίσης γιατί δεν έχουν πεθάνει ακόμα τα ψάρια σου The same processes that reduce ammonia to nitrite to nitrate also produce an abundance of hydrogen ions, which, if left to their own accord, acidify the water. In water from some sources that contain few "buffers" (ions that help stabilize pH by combining with excess hydrogen or hydroxyl ions), pH will tend to decline steadily just as the nitrate increases, and again regular pH testing may help alert the aquarist to impending trouble. However, in more heavily buffered water, an interesting but more threatening phenomenon occurs. As hydrogen ions are produced, they are immediately tied up by the buffer ion, and the pH remains roughly the same - until all the buffer ions are used up. At this point, the pH drops rapidly, and this sudden "pH crash" can be very damaging to fish. If this process is allowed to continue (and a few, very hardy fish survive), another interesting biochemical phenomena occurs. At a pH of about 5.5 or less, the bacteria that usually convert ammonia to nitrite are inhibited, so ammonia levels begin to rise. Strangely, though, the low pH actually protects the remaining fish by keeping the ammonia in the non-toxic ammonia (molecular) form instead of the very toxic ammonium (ionic) form! It is not uncommon to see an old, neglected tank with a pH reading off the bottom of the chart, ammonia and nitrate off the top, and a couple of old-timer fish still swimming about. όσον αφορά τις αλλαγές πάντα ΙΜΟ (και παρακαλώ να με διορθώσουν οι παλαιότεροι αν κάνω λάθος) άρχισε με 2-3 λίτρα την φορά, μέτρα και εάν δεν έχεις δραματικές αλλαγές συνέχισε με λίγο παραπάνω την επόμενη μέρα. Πάντα με προσοχή για να μην έχεις μεγάλες διαφοροποιήσεις στις τιμές από την μία μέρα στην άλλη.
  14. Access

    Πηγαίνω στα τυφλά...

    Καλημέρα Wizard, 1. Ο άνθρακάς μπαίνει στο ενυδρείο μόνο όταν έχεις κάνει φαρμακευτική αγωγή στα ψάρια για να σου καθαρίσει γρηγορότερα (μαζί με τις αλλαγές) το νερό. 2. Αναφέρεις τιμές kH: 1.75, pH: 4.5 στο ενυδρείο σου (υποθέτοντάς πάντα ότι δεν χρησιμοποιείς Α/Ο και CO2) δεν μπορώ να καταλάβω πώς έχει πέσει τόσο χαμηλά είσαι σίγουρος για τις μετρήσεις σου? έχεις μπουκάλα CO2 ή χρησιμοποιείς DIY CO2 αυτό μπορεί να σου φέρει αστάθεια στο PH. 3. Μεγάλη Προσοχή με αλλαγές σου, αν οι τιμές του ενυδρείου σου είναι πραγματικές και κάνεις μεγάλες αλλαγές τα ψάρια θα πάθουν οσμωτικό σοκ. Η άποψη μου είναι να κάνεις μικρές αλλαγές δύο φορές την ημέρα και πάντα να μετράς –τουλάχιστον- ΚΗ, PH και μετά την αλλαγή, για να διασφαλίσεις ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση στις τιμές, προσωπικά θα χρησιμοποιούσα για τις αλλαγές ένα μέρος απιονισμένου νερού. 4. Παρεμπιπτόντως το τελικό μέγεθος του silver shark είναι 35 εκατοστά έχεις σκεφτεί τι θα τα κάνεις ? http://www.fishprofiles.com/files/profiles/321.htm Φιλικά, Εύα
  15. Access

    Cardinal Tetra

    Δεν έχει, χτες έβγαλα την πέτρα με την riccia και την “ξέπλυνα” σε κουβά . Δεν περίμενα να έχει, τα Cardinal tetra τρωνε τα αυγά τους για αυτό και σε περίπτωση αναπαραγωγής απομακρύνεις τους γονείς μετά το spawning το πιθανότερο λοιπόν θα ήταν να έκανε πάρτι πάνω από την riccia παρά να τα φυλάει αλλά είπα μπας και ........... –άλλωστε και η riccia ήθελε καθάρισμα-
×

Important Information

Πολιτική απορρήτου και Όροι χρήσης