Jump to content

Λαμπρινή Μπιζίκη

Mέλη με δικαίωμα ψήφου
  • Δημοσιευσεις

    63
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

Community Reputation

0 Neutral

1 Ακόλουθος

Profile Information

  • Φύλο
    Γυναίκα

Previous Fields

  • Χώρα
    Hellas
  1. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Καλησπέρα, Ανεξάρτητα μετά τα πρόσφατα γεγονότα που αφορούσαν την παύση του καταστήματος από το βήμα του ΑΖ, θα πρέπει να γνωρίζεται ότι η πολιτική των προσφορών δεν καθορίζεται από τις αντιπροσωπείες αλλά από την ίδια την εταιρία. Η πρώτη προσφορά ήταν μέχρι τέλος Νοεμβρίου, μετά δόθηκε παράταση μέχρι τέλος του 2012 και τώρα «τρέχει» μια νέα παράταση για όλο? το 2013. Όπως καταλαβαίνεται αυτά δεν μπορεί να τα γνωρίζει η αντιπροσωπεία και το μόνο που θεωρήθηκε σκόπιμο ήταν να ενημερωθεί η πελατεία της για την τρέχουσα προσφορά. Όσον αφορά τις ντίζες, χρεώνονται από την εταιρία ξεχωριστά και αυτό προφανώς λόγω της τρέχουσας τιμής προσφοράς. Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά με κάποιο τρόπο πρέπει να ενημερωθούν τα μέλη για τυχών παρερμηνείες. Μπορεί ως κατάστημα να μην έχουμε βήμα στο ΑΖ, αλλά ως αντιπροσωπεία θα σταθούμε δίπλα στους πελάτες μας. Σας ευχαριστώ
  2. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Maxspect Razor Led Lighting System 160W

    H Τιμη πωλησης και για το 2013 θα ειναι στα 990 ευρω μονο . και σε αυτη την τιμη πωλειται και στην ευρωπη σημερα . καποια καταστηματα στην αγγλια το πουλανε στα 1045 ευρω .
  3. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Triton R2 175W

    Tεχνικα χαρακτηριστικα του TRITON R2 175W . KATAΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΕΝΥΔΡΕΙΑ 60-80 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ Technical Data: Size: 14.5” x 8” x 2.5”(370x210x60mm) Power: 175Watt External power supply: 24V CE. RoHS certified Fron LCD screen – blue backlight(backlight turn on/off switch) Cooling – active cooling by extra silent fans up to 14dB each. Weight – 5.8 kg Coverage each: 30” x 24” LEDs: 10 different LEDs on 8 Channels of Control Application: Windows XP/7, Mac OS X – tablets with Android system – and iPhone/Ipad(R3) (12pcs) Cree Xlamp XM-L 180lm/W ((8) Cool White & (4) Neutral White) (6pcs) Cree Xlamp XT-E 450nm 575mW/W (6pcs) Cree Xlamp XT-E 465nm 575mW/W (2pcs) Cree Xlamp XP-E 475nm (1pcs) Cree Xlamp XP-E Orange 610nm (4pcs) Cree Xlamp XP-E Green 525nm (1pcs) Cree Xlamp XP-E Red 630nm (5pcs) UV-A 400 & 420nm Available in both Master and Slave (controlled by master) units. Slave units GHL compatible. Equipped with R2 (Bluetooth) or R3 (WIFI) computer. On-tank Spider Mount and Hang Kits available. http://www.pacific-s...id=48&Itemid=55
  4. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Maxspect Razor Led Lighting System 160W

    Καλησπερα και Καλη Χρονια . η τιμη του HYPERIONA είναι στα 990 και όχι στα 1500 ευρώ.
  5. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Διαγραφη Θεματος;;;;

    Αγαπητή Οικογένεια του Aqua Zone, Ως μέλος αυτής της διαδικτυακής οικογένειας και με αφορμή την πρόσφατη ,άδικη και βεβιασμένη απόφαση των αρμόδιων ‘’γονέων’’ της οικογένειας του ΑΖ θα ήθελα να παραθέσω την άποψη μου. Oσον αφορά την διαγραφή του θέματος ‘’σχετικά με τιμές’’ αναγκαστήκαμε, ως κατάστημα ,να καταφύγουμε στην διαγραφή του . Καθότι αποτελούσε ένα βήμα με προθέσεις ‘’Ιεράς εξέτασης ‘’. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει θέμα μη σεβασμού του ΑΖ η των μελών του , αλλά θα πρέπει τα μέλη να σεβαστούν το γεγονός , ότι η αργοπορία στην απάντηση κάποιων ερωτήσεων τους δεν σημαίνει και άμεσα την υπεκφυγή μας .Θα πρέπει λοιπόν, να αναλογιστούν κάποιοι ότι ως ανθρώπινα οντά δεν είναι δυνατόν να είμαστε 24 ώρες το 24 όρο μπροστά σε έναν υπολογιστή ,αναμένοντας το ποτέ, το που και γιατί έγινε το οποιοδήποτε συμβάν και μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων, να είμαστε υποχρεωμένοι να απαντάμε. Παράλληλα, αναφερόμενοι για σεβασμό προς μέλη ,διαχειριστές ,συντονιστές και καταστημάτων .Δεν διαπιστώνω την δυσαρέσκεια κανενός ,όσον αναφορά post με άκρως εριστικές διαθέσεις, παρά μοναχά την συσπείρωση κάποιων συγκεκριμένων μελών και συνέχιση τους και επανάληψη τους με λοιδορίες. Επίσης ,για να προχωρήσουμε και στην επεξήγηση κάποιων συμβάντων .Σχετικά με τους ιππόκαμπους ,αυτό το είδος ζώου είναι κάτι το τόσο σπάνιο και ιδιαίτερο, το όποιο έχει ως άμεσο επακόλουθο την μεγάλη ζήτηση του και κατά συνέπεια το άμεσο ενδιαφέρον από πολλούς για την αγορά του .Έτσι απευθύνομαι στον φίλο που ενδιαφέρθηκε και ήρθε από το κατάστημα μας αλλά ήταν άτυχης ,διότι το είδος που ήθελε είχε εξαντληθεί, δεν σημαίνει ότι τον κοροϊδεύουμε ούτε αυτόν ούτε κάποιον άλλον πελάτη μας .Αλλά, να εξηγούμε τα πράγματα με σωστό τρόπο. Ο εν λόγο κυρίως επικοινώνησε μαζί μας το προηγούμενο βράδυ από την επίσκεψη του, όλον αυτό τον καιρό που είχαμε στην κατοχή μας τους ιππόκαμπους δεν ήταν ο μοναδικός ενδιαφερόμενος!!!!Έτσι έτυχε κάποιο άλλο άτομο να σπεύσει στο κατάστημα μας νωρίτερα από αυτόν και να αποκτήσει το εμπόρευμα που επιθυμούσαν και οι δυο πολύ καλοί πελάτες μας .Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι σαν κατάστημα είμαστε υποχρεωμένοι, να κρατάμε πιστοποιητικά και τεκμήρια για το εάν όντως είχαμε στην κατοχή μας κάτι ή όχι .Επίσης δηλώσεις του κύριου ότι περίμενε μίση ώρα έξω από το κατάστημα και δεν είδε κανέναν πελάτη ,να βγαίνει και να μπαίνει και να έχει στα χέρια του το εμπόρευμα, που αυτός επιθυμούσε .Καλό θα ήταν, να σκεφτόμαστε ποιο λογικά και όχι όπως μας συμφέρει, και ,να εξετάσουμε το γεγονός ότι η πώληση ενός προϊόντος μπορεί και να έχει συμβεί και πριν από αυτό το μισάωρο η και μέσω τηλέφωνου και ως κατάστημα είμαστε υποχρεωμένοι, να ξεχωρίσουμε και να παραδώσουμε το εμπόρευμα στον πελάτη που το απέκτησε χωρίς πρώτα να πρέπει, να το διαπομπεύσουμε δημοσίως σε όλα τα άτομα που είχαν ενδιαφερθεί για, να μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι ότι δεν τους κοροϊδέψαμε. Και καλό θα ήταν, να αναφέρουμε ότι ο κυρίως ,που ενδιαφέρθηκε για τους ιππόκαμπους, παρά την τόσο άδικη επίθεση του απέναντι μας και με σχόλια, για διακτινησίμους και μαύρες τρύπες παρολαυτα μπροστά μας και όχι πίσω από την ασφάλεια του προσωπείου ενός ψευδώνυμου, δεν έθιξε τον προβληματισμό του άμεσα σε εμάς, αλλά εν αντιθέσει ,έδειξε και το ενδιαφέρον για την μελλοντική συνεργασία μαζί μας, σε περίπτωση, που θέλει να παραγγείλλει κάποια πολύ συγκεκριμένα ειδή ιππόκαμπων από εμάς. Με αφετηρία την θέση αυτή, θέλω να αναφερθώ και στο γεγονός της δημοσίευσης ενός ρητού που περιείχε την έκφραση βλάκας’’ .Γιατί ,θα πρέπει να αναφέρομαι σε κάποιο συγκεκριμένο άτομο μέσα στο ΑΖ ή και γενικότερα? Δηλαδή η δημοσίευση οποιασδήποτε γνώμης ,ρήσης , ιδέας και σκέψης πρέπει, να αναφέρεται σε κάποιο φυσικό πρόσωπο? Διότι με αυτήν την λογική εύκολα μπορούν, να παρεξηγηθούν και άλλες δημοσιεύσεις. Αναντίρρητα όμως αυτό δεν γίνεται ποτέ!! Εκείνο , που έχει ιδιαίτερη σημασία όμως ,είναι η διαγραφή του καταστήματος από την οικογένεια του ΑΖ .Αναλυτικότερα ,θα ήθελα να παραπονεθώ για το γεγονός ότι στην δεδομένη κατάσταση, θα έπρεπε πρώτα ο αρμόδιος, να επικοινωνήσει μαζί μου ,και να έρθουμε σε μια συνεννόηση για την επίλυση του προβλήματος, που δημιουργήθηκε και να συζητήσουμε με έναν δημοκρατικό τρόπο και όχι, να καταφύγουμε άμεσα στην έσχατη λύση ,όπου και έγινε με την διαγραφή του καταστήματος από το ΑΖ. Μιας πράξης, που υποθάλπει ένα δικτατορικό καθεστώς και δεν επιδιώκει την αποσόβηση των εντάσεων και αυτών των τραγελαφικών καταστάσεων .Αλλά δείχνει την ύπαρξη αποσάθρωσης ενός διαδικτυακού χώρου ,όπου ο λόγος είναι ελεύθερος και προπάντων δημοκρατικός κάτι το όποιο, θα πρέπει να καταπολεμηθεί και να έχουμε εμπέδωση ενός κλίματος αγάπης και σεβασμού και προσπάθεια διαλεύκανσης των καταστάσεων και όχι οριστικοποίηση τους. Ευλογοφανές είναι το συμπέρασμα ότι αυτή η κατάσταση προκαλεί λύπη, προπάντων σε έμενα αλλά και στην οικογένεια του ΑΖ, θα ήθελα να πιστεύω. Καθότι η ύπαρξη του καταστήματος στην αγορά πάνω από 20 χρόνια φαντάζομαι δείχνει την αφοσίωση μου, στους πελάτες μου, στα εμπορεύματα μου και στην άψογη αντιμετώπιση καταστάσεων και των πελατών μου, που με στηρίζουν .Επίσης η μέχρι πρότινος πορεία μου στο ΑΖ δείχνει την θέληση και την αγάπη μου, για αυτήν την όμορφη ενασχόληση αλλά προπάντων την ανάγκη μου, για εκσυγχρονισμό και ευχάριστη όχι δική μου!! αλλά των πελατών μου και κυρίως την αδήριτη ανάγκη, για συζήτηση και επίλυση τέτοιων δυσαρεστών καταστάσεων διότι ο κίνδυνος παρεξηγήσεων ελλοχεύει παντού και πάντα .Και επικρέμεται ως δαμόκλειος σπάθη το γεγονός, αυτό για μόνιμη απουσία μου από έναν χώρο που όχι μόνον, βοηθάει το κατάστημα μου αλλά κυρίως δημιουργήθηκε για την ευχαρίστηση όλων εμάς, που ασχολούμαστε με τον όμορφο κόσμο του ενυδρείου. Εν κατακλείδι ,εύχομαι σε όλους σας Καλή Χρονιά Χρόνια Πολλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όσους με στήριξαν και θα συνεχίσουν να με στηρίζουν. Φιλικά Λαμπρινή Μπιζίκη Water Love Aquarium Shop
  6. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    EΛΑ Κωστα σε πηραμε τηλ να ερθεις, αλλα δεν ειχες προφανως χρονο να περασεις να παραλαβεις ¨, το φωτιστικο σου!!!!!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
  7. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Καλη μερα , σε ολη την παρεα . Θα ηθελα να ανακοινωσω οτι οι HYPERION που περιμεναμε θα παραδοθουν στους πελατες μας στις 24 του μηνα !!!! Σας επισυναπτω και το mail που ελαβα απο την εταιρεια! φιλικα ΛΑΜΠΙΝΗ Dear Sir, Im sorry for late reply. Thank you for your Friday call. I want to apologise for this order proceed delay – it was sourced from factors not depednign from our company. All your parcels was waiting for picking up by Fedex since Friday – and they will be picked up today. There is very bad weather in Poland now – and many shipping companies have very big delays. We got information that parcel should be delivered to your company at Wednesday afternoon – or Thursday morning. You got probably all parcel numbers from our office – so – please track it on Fedex page and be in contact with them! Thank you for understanding and we apologise again. Merry Christmas! Regards Przemek Cybulski =================================== Pacific Sun RD Team work@pacific-sun.eu
  8. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Ερχεται αποστολη απο το bali να δει απο κοντα τον ηλιο που τους κλεψαμε!!!!!!!!!!!! Καλημερα
  9. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Καλημερα Σε ασπρο χρωμα μαλλον Κωστα.
  10. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Τι το θελεις το φωτιστικο απορω !!!!!!! Οταν μαλιστα εισαι και τοσο προκατειλημμενος . Μεχρι και με το εαν εχουν την δυνατοτητα να επισκευασουν κατι αμφιβαλεις!! οπως γραφεις πιο πανω....... ΚΑΙ παρολα αυτα εξακολουθεις να το θελεις. Ειλικρινα κωστα δεν σε καταλαβαινω !
  11. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Αγαπητοί φίλοι... Στα πλαίσια της υποστήριξης αγοράς του φωτιστικού Hyperion R2, το κατάστημα μας με δικιά του πρωτοβουλία, σας διαθέτει φωτιστικά αντικατάστασης: Ένα Arcadia Series4 Pendant (Με 2 Τ5 και 2 ΜΗ) και δυο OT2 Over-Tank Luminaire (με 4 λάμπες Τ5), για περιπτώσεις που χρειαστεί να μεταφερθεί ο Hyperion στο εργοστάσιο, (είτε για αναβάθμιση φακών στα led είτε για οποιαδήποτε άλλο λόγο). Τα μεταφορικά προς το κατάστημά μας ή και προς το εργοστάσιο, επιβαρύνουν τον αγοραστή βάση διεθνών όρων εγγύησης. Η αποστολή του φωτιστικού από το εργοστάσιο προς τον αγοραστή γίνεται δωρεάν εφόσον είναι μέσα στο χρονικό όριο της εγγύησης. Επίσης σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρία Pacific Sun, βρίσκονται στο κατάστημα μας επιπλέον τροφοδοτικά, διότι τα προβλήματα δικτύου της ΔΕΗ με αυξομειώσεις στην τάση, ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα στην λειτουργία των τροφοδοτικών. Κατόπιν πρότασης της κατασκευάστριας εταιρίας, θα ήταν θεμιτή η χρήση ενός σταθεροποιητή τάσης για την προστασία των τροφοδοτικών και του φωτιστικού γενικότερα. Ευχαριστω θερμα ΣΤΑΥΡΟΣ
  12. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Οταν λες οι αλλοι 2 ποιοι ειναι????????? πηραν καινουριο φωτιστικο απο εμενα και δεν τους υποστιριξα???
  13. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Eγω θα απαντησω στο θεμα ,που περιεργως πηρε τετοια εκταση , απο τους δυσπιστους και υπερβολικους στα σχολια [ φιλους ], προς την εταιρεια που εκπροσωπουμε , σχετικα με το σερβις τους . Με τι ιδιοτητα κατακρινουν και καταδικαζουν το σερβις της εταιρειας οταν ακομα το συγκεκριμενο φωτιστικο δεν εχει φτασει καν στα χερια τους προκειμενου να μας απαντησουν και μονο αυτοι υπευθυνα με το τι μπορει να εχει συμβει . και ιδιαιτερα θα παρακαλουσα να μην γινονται ασκοπα σχολια που μονο εντυπωσιασμους μπορει να παρεχουν. Το εν λογω καταστημα εχει μεχρι και αυτη την στιγμη τουλαχιστον που συντασω το μηνυμα αψογη , καθ'ολα, συνεργασια με τον παθοντα πελατη. και οπως ελεγαν και οι προγονοι μας, Μη προτρεχέτω η γλωττα της διανοιας
  14. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Χρώμα Και Reef Ενυδρείο.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
  15. Λαμπρινή Μπιζίκη

    Pacific Sun -Hyperion-

    Η απάντηση που πήραμε από την PACIFIC SUN σχετικά για την εγγύηση είναι παγκοσμίως 2 χρόνια . Η τριετής εγγύηση που κάνατε αναφορά, είναι πρωτοβουλια για διαφημιστικούς λόγους από την εκεί αντιπροσωπεία, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
×

Important Information

Πολιτική απορρήτου και Όροι χρήσης