PanaGreco

Mέλη με δικαίωμα ψήφου
  • Δημοσιευσεις

    3.035
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    34

PanaGreco last won the day on November 22 2016

PanaGreco had the most liked content!

Community Reputation

1.211 Excellent

Σχετικά με το μέλος PanaGreco

Profile Information

  • Φύλο
    'Ανδρας
  • Τα Ενυδρεία μου
    1 X Ακρυλικό Κυλινδρικό Reef 240 λίτρων.
  • Τοποθεσία
    Νότια Προάστια Αθήνας
  • Interests
    Internet, Κυνήγι και φυσικά τα ενυδρεία

Previous Fields

  • Νομός
    Αττικής
  • Χώρα
    Hellas

Contact Methods

Πρόσφατοι επισκέπτες

1.501 εμφανίσεις προφίλ
  1. Χα χα ναι αυτός που σου άρεσε ήταν. Πρόλαβα.
  2. Μια τελευταία προσθήκη που πάντα ήθελα και περίμενα να ωριμάσει ο βράχος.
  3. Φιλαράκι τις πιθανές δυσκολίες του προμηθευτή μπορώ να τις καταλάβω με την έλλειψη πιστώσεων και capital controls αλλά δεν μπορώ την κοροϊδία. Θα προτιμούσα να μου έλεγε από την αρχή οτι υπάρχουν κάποιες δυσκολίες και θα αργήσει πολύ και να διαλέξω αν θα περιμένω ή να πάρω τα χρήματα μου πίσω αμέσως και να επιλέξω κάποια άλλη μάρκα. Η Hydor δεν μου έχει απαντήσει ακόμα.
  4. Το κατάστημα δεν ευθύνεται για αυτό το συμβάν κατά ομολογία του προμηθευτή που όπως αναφέρει δεν υπήρχε stock στην εταιρεία το οποίο μέχρι κάποια στιγμή μπορεί να είναι και θεμιτό αλλά και πιστευτό. Θα προτιμούσα από την αρχή να μου λέγανε οτι δεν υπάρχει stock (που αμφιβάλλω -περιμένω να μου απαντήσει η Hydor) παρά να μου λένε κάθε φορά οτι σε 10 ημέρες έρχεται.
  5. Το κατάστημα δεν χρειάζεται να αναφερθεί γιατί πρώτον δεν θα μπορεί να απάντηση μη έχοντας πρόσβαση εδώ και δεύτερον γιατί από την αρχή ήθελε να μου επιστρέψει τα χρήματα.
  6. Στις 25/10/2016 αγόρασα από ενυδρειακό κατάστημα μια Hydor Smart Level Top Off. Ένα μήνα αργότερα η συσκευή χάλασε και την επέστρεψα πίσω στο κατάστημα που με την σειρά του την έστειλε στην αντιπροσωπεία για επιβεβαίωση βλάβης εντός εγγύησης. Η βλάβη επιβεβαιώθηκε και μου είπαν ότι η συσκευή θα αντικατασταθεί. Ακόμα περιμένω. !!!!!!!!! Στις 20 Δεκεμβρίου που είπαν κάνε λίγο υπομονή και μόλις έρθει θα σου κάνουμε και δώρο ένα κυκλοφορητή. Ακόμα περιμένω !!!! Το δούλεμα που έχει πέσει είναι πλέον πέρα από κάθε λογική. Σε κάθε επικοινωνία μου με το κατάστημα για το πότε θα έρθει η αντικατάσταση η απάντηση που έδινε η αντιπροσωπεία ήταν σε λίγες ημέρες. Πλέον δεν περιμένω άλλο και καταγγέλλω αυτό το customer service του συγκεκριμένου αντιπροσώπου. Ανάλογη καταγγελία έστειλα και στην Hydor . Αν η διαχείριση του ΑΖ θεωρεί ακατάλληλη την ανάρτηση για οποιαδήποτε λόγο μπορεί να την σβήσει όπως έκανε και κάποια άλλη ενυδρειακή σελίδα του Facebook από την οποία και αποχώρησα από μέλος Εγώ δεν χαιδεύω κανενός τα αυτιά. Μέχρι και σήμερα ,σχεδόν 5 μήνες από την αγορά δεν έχω ακόμα μια επίσημη ημερομηνία παραλαβής. Ακόμα περιμένω. Και μετά γρινιάζουν γιατί προτιμούμε το ebay.
  7. Περαστικά φιλαράκι !!!!!
  8. Είναι πολύ καλύτερο από πριν. Με αραγωνίτη ακόμα καλύτερο !!!!!!
  9. Χαίρομαι που σας άρεσε . Σας ευχαριστώ !!!
  10. Φιλαράκια καλησπέρα. Μετά από πολύ καιρό σας δείχνω το τελευταίο μου update. Γενικά το ενυδρείο λειτουργεί στον αυτόματο πιλότο. Ελάχιστα ασχολούμαι μαζί του. Στάση πληρωμών και για αυτό !!!! παρόλα αυτά όλα πάνε καλά. Τα πολυποδούχα έχουν μεγαλώσει πολύ και δυστυχώς μου σκοτώνουν τα ποιο κοντινά τους κοράλλια. Καλή Σαρακοστή να έχουμε !!!!
  11. Σας αγαπάω όλους φίλε μου αλλά τους αγώνες ταεκβοντο του πιτσιρικά μου δεν τους χάνω. Είμαι σίγουρος οτι θα κάνατε το ίδιο.
  12. Ίσως να μην τα καταφέρω να είμαι εκεί για πρώτη φορά και ελπίζω η τελευταία. Λυπάμαι που μπορεί να χάσω τέτοια εκδήλωση αλλά σας εύχομαι να περάσετε υπέροχα αν και είμαι σίγουρος.
  13. Διονύση είναι οι βίδες της βάσης που κρατάνε το πάτο του skimmer μας !!!!! Αν βρω θα σου πάρω και εσένα γιατί σπάνε εύκολα !!!!!!!
  14. Πήρα ένα κουβαδάκι να το δοκιμάσω. Πρόσεξα όμως στις οδηγίες οτι γράφει οτι από την στιγμή που θα ετοιμάσεις το νερό σου θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα σε 5 ημέρες. Είναι σωστό αυτό; με το προηγούμενο αλάτι που έβαζα δεν είχα τέτοιος περιορισμούς.