Jump to content

Anubias A1000 led


ReaperX

Recommended Posts

Καλησπέρα

 

Ενδιαφέρομαι να πάρω το Α1000 ενυδρείο της Anubias.Κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημα που τα φέρνει,με ενημέρωσαν πως πλέον βγαίνουν μονο με led.

Ωστόσο προδιαγραφές του led δε μπορούσαν να βρουν να μου πουν..

 

Βλέποντάς το από κοντά είναι μια μεταλλική πλάκα με ρυθμιστή και από κάτω έχει 2 σειρές με led και στο κέντρο πιο αραιά μερικά μπλε.Το τροφοδοτικό που τσέκαρα ήταν 15V 4A δλδ 60watt...

 

Η απορία μου είναι κατά πόσο έχουν καλή απόδοση και πόσο ανθεκτικά είναι..Διότι απ' ότι ρώτησα το κόστος αντικατάστασης είναι απαγορευτικό σε αντίθεση με τις T5.

 

Επίσης ποια η χρησιμότητα των μπλε led?

 

 

Nα σημειώσω πως ενδιαφέρομαι να στήσω κοινωνικό φυτεμένο με φυτά μέτριων προς χαμηλών απαιτήσεων καθώς είμαι αρχάριος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , φοβάμαι πως δεν θα μπορέσεις να στήσεις ένα φυτεμένο ενυδρείο όπως το φαντάζεσαι με τα συγκεκριμένα led.

 

Τα μπλέ λεντ θεωρώ πως δεν τα χρειάζεσαι για ενυδρείο γλυκού νερού και μου κάνει εντύπωση που βγαίνει έτσι.πλέον.

 

Δεν έχει κάποιο φυλλάδιο το ενυδρείο με τις προδιαγράφες ;

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη η αλήθεια είναι ότι όσα ενυδρεία της συγκεκριμένης εταιρίας έχω δει τον τελευταίο χρόνο είναι όλα με led :(

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τίποτα...Γενικά δεν το έχουν με τα specs..Ακόμα και διαστάσεις αλλα λένε στο site του καταστήματος άλλα στα μαγαζιά,και δεν έχω βρει κι ένα επίσημο site του κατασκευαστή..

 

Σε λειτουργία που το είδα ήταν πάρα πολύ φωτεινό αλλά σίγουρα δεν έχω μέτρο σύγκρισης..

 

 

Όπως και να έχει Σάββατο θα το παραλάβω οπότε θα ενημερώσω για ότι πληροφορία βρω και θα ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τίποτα...Γενικά δεν το έχουν με τα specs..Ακόμα και διαστάσεις αλλα λένε στο site του καταστήματος άλλα στα μαγαζιά,και δεν έχω βρει κι ένα επίσημο site του κατασκευαστή..