Jump to content

Καλώς ήρθα στην παρέα σας και εγώ!!!


Λάμπρος.Τ

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι εντελώς "άσχετος" με τον κόσμο του ενυδρείου. Ασχολήθηκα μόλις πριν από λίγες ημέρες και η αφορμή ήταν οι συνεχόμενες παρακλήσεις από τις 2 κορούλες μου. Αγόρασα λοιπόν από γνωστό pet shop ένα ενυδρείο 54lt (το οποίο είχα μέσα όλα τα βασικά. Λάμπα φωτισμού, Φίλτρο εσωτερικό, Θερμοστάτη). Αγόρασα επίσης και ένα εσωτερικό θερμόμετρο για να βλέπω την πραγματική θερμοκρασία του νερού και να μην στηρίζομαι στην επιλογή του θερμοστάτη. Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησα, (και αφού πρώτα ώς άσχετος) είχα ρωτήσει τον βαθμό δυσκολίας ή τον απαιτούμενο χρόνο διάθεσης με την ενασχόληση του ενυδρείου, στο Pet shop και εκείνοι με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν είναι κάτι το ίδιαίτερα δύσκολο(!!!) ή απαιτητικό (από θέμα γνώσεων στο αντικείμενο). Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα, δηλαδή!!!

Αυτά για να μην σας κουράζω. Τα προβλήματα που εμφανίστηκαν από την αρχή της όλης προσπάθειας θα τα βάλω στον αντίστοιχο τόπο προκειμένου να ζητήσω την βοήθεια σας, την ανοχή σας (στην ασχετοσύνη μου) και στις ίσως συνηθισμένες απορίες μου.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά μήπως μπορείτε να μου πείτε σε ποιό σημείο μπορώ να ανοίξω ένα θέμα με το "νεοσύστατο" ενυδρείο μου και τα προβλήματα που αντιμετώπισα από την αρχή?

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες.

Δες γενικα περι γλυκου νερου.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες φίλε !!! Εφόσον έγινες μέλος εδώ τα παιδιά θα σε βοηθήσουν κ όλα θα πάνε καλά !!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση. Πραγματικά έχω μείνει άφωνος με την αμεσότητα σας. Πρόσθεσα ένα θέμα στα "περί γλυκού νερού" και αν κάποιος έχει κάποια συμβουλή ή πρόταση θα είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη.

Σας ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες.

 

   :welcome:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!