Aggelos Mastoras Posted May 12, 2016 #1 Share Posted May 12, 2016 Καλησπέρα! Είμαι κάπως αρχάριος στα ενυδρεία. Αγιρασα ενα απο τα jumbo το οποίο είχε μέσα πέτρες χρωματιστές και την αντλια. Η αντλία μέσα είχε ενα κουτάκι με άνθρακα (ένας θεός ξέρει αν ηταν άνθρακας) ενα σφουγγάρι και το βαμβάκι. Να πω οτι δεν είχα θερμοστάτη αλλά η θερμοκρασία είναι στους 21 βαθμούς. Εκανα έλεγχο του ph και έριξα το υγρό για να το ανεβασω και μετα απο 1 μέρα έβαλα τα ψάρια. Το νερό μετα απο 2 μέρες έγινε κάπως θόλο και η επιφάνεια του ηταν σαν να είχε κάτι μέσα (σαν πετρελαιο). Αδειασα όλο το νερο και έβαλα νεο. Έβαλα παλι τα ψαράκια μέσα και μετα απο λιγες ώρες αρχισαν να πεθαίνουν σιγά σιγά. Ειχα βάλει 2 guppy και 8 neon. Αφού πέθαναν 4 neon και ενα guppy πήγα σε petcity να με βοηθήσουν και λου έδωσαν 2 φάρμακα το ενα για το χλοριο και το άλλο κάτι για τα βακτήρια τα οποία τα έβαλα και μετα απο 8 ώρες έβαλα τα ψαράκια (γιατί τα είχα σε κατσαρολακι). Αφού τα έβαλα το πρωι είχαν πεθάνει 2 neon και το άλλο guppy και μετα απο 7-8 ώρες πεθανε και άλλο ενα neon. Σε όσα πέθαναν είχε χαλάσει πολύ η οψη τους και οι ουρες ηταν σπασμένες. Τι φτάνει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rastafarian Posted May 12, 2016 #2 Share Posted May 12, 2016 Καταρχην,το ενυδρειο ειναι παρα πολυ μικρο γι αυτα τα ψαρια. Ποσα λιτρα ειναι? Ξερω οτι τα jumbo πανω απο 20-25 λιτρα δεν εχουν. Αυτο το ενυδρειο κανει μονο το πολυ για εναν μονομαχο και τιποτα αλλο. Το φιλτρο θελει μεσα βιολογικο υλικο. Ξεκινα διαβασμα εδω και ειδικα στον κυκλο του αζωτου. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggelos Mastoras Posted May 12, 2016 Author #3 Share Posted May 12, 2016 15lt είναι, στο petcity μου είπαν πως δεν θα έχω θέμα μέχρι 10 τέτοιου μεγέθους, όχι παραπάνω όμως. Άρα να πάρω άλλο φίλτρο? Link to comment Share on other sites More sharing options...