Jump to content

Καλώς ήρθα και σας βρήκα!!!


Recommended Posts

Καλή σας  ημέρα,
Ονομάζομαι Διονύσης και είμαι αρχάριος στο χώρου ενυδρείου.
Στο tripάκι του ενυδρείου μπήκα τους τελευταίους 4 μήνες που επιτέλους κατάφερα και αποκτήσα!
Στην κατόχη μου έχω ενα DIY ενυδρείο 20Lt εδώ και 4 μήνες που με την βοήθεια ενός έμπειρου φίλου κ νομίζω οτι τα πηγαίνω μέχρι στιγμής καλά,

στο οποίο φιλοξενώ (φωτο1)

1) ¨Ενα αρσενικό Guppie

2)Ένα Purple Danio

3)'Eνα Γατόψαρο Aeneus Corey

Και απο φυτά :

Μια Ludwigia rapens Rubins

και μια Eleocharis MIni

Πλέον αποκτησα ενα Juwell 80Lt (φωτο2) Κ πλέον ειμαι σε σκέψεις για το τι ,το πως κ με ποιον τροπο θα  το ξεκινησω και θα το συνεχισω.Το σίγουρο είναι ότι θέλω να κάνω κάτι το εντυπωσιακό κ  πολύ ποιοτικά καλό περιβάλλον για τα ψαράκια που ακόμα δεν αποφάσισα

 

 

post-62515-0-72275100-1468667793_thumb.jpg

post-62515-0-37595200-1468668942_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες ,το θεμα μεταφερθηκε στην σωστη κατηγορια.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες.

Χωρις να θελω να σε απογοητευσω,αυτα τα ψαρια που εχεις διαλεξει γι αυτο το ενυδρειο δεν κανουν. Πολυ λιγα τα λιτρα.

Σ αυτα τα λιτρα μπορεις να βαλεις μονο εναν μονομαχο η μονο γαριδες.

Κατα τα αλλα ωραια το εχεις φτιαξει αν και χωρις παροχη co2  η ελεοχαρις δεν θα τα καταφερει.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες.

Χωρις να θελω να σε απογοητευσω,αυτα τα ψαρια που εχεις διαλεξει γι αυτο το ενυδρειο δεν κανουν. Πολυ λιγα τα λιτρα.

Σ αυτα τα λιτρα μπορεις να βαλεις μονο εναν μονομαχο η μονο γαριδες.

Κατα τα αλλα ωραια το εχεις φτιαξει αν και χωρις παροχη co2 η ελεοχαρις δεν θα τα καταφερει.

Στο 80άρι όμως θα είναι καλύτερα... ;)

Καλως ήρθες και από εμένα....με το καλό το στήσιμο στο νέο σου ενυδρείο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στο 80άρι όμως θα είναι καλύτερα... ;)

Καλως ήρθες και από εμένα....με το καλό το στήσιμο στο νέο σου ενυδρείο!