Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδια! Χρειάζομαι άμεσα βοήθεια με τ ο μονομαχο μου .Πριν μιαμιση βδομαδα μου εφεραν μονομάχο σαν δωρο επειδη πάντα έλεγα πως ήθελα έναν ,Προφανώς κι αμεσω ςετρεξα και πηρα ενα 15 λιτρο ενυδρειο, με μπολι απο προηγουμενο ,αγορασα φιλτρο θερμοστατη και φυτα  και μετα απο δυο μερες εβαλα και το μονομαχο μεσα. Εβαλα και water conditioner.,του αγόρασα και δυο διαφορετικες τροφες.Απο τότε έχω τρελαθει! κουνιεται ελαχιστα παει συχνα κατω απο το φιλτρο η ειναι στον πατο του ενυδρειου, γενικα δεν τον βλεπω καλα,Κάποιες φορες κατω απο το φιλτρο ανοιγει τα βραγχια του κι εκει τα επαιξα .κΙ  επειδη είμαι και φοιτητρια έχω πολυ περιορισμενο πορτοφολι .θεωρω ότι έκανα οτι καλυτερο μπορουσα για να του προσφερω ενα καλο περιβαλλον .Ειμαι συνεχως αγχωμενη οτι θα μου πεθανει .Φοβαμαι μηπως υπαρχει θεμα με την αμμωνια αλλα δεν εχ λεφτα προς το παρον να παρω τεστ .Να ριξω βακτήρια? Αν ναι πως τα ζηταω ? είμαι εντελως καινουρια στο χομπι .Ξέχασα να προσθεσω οτι ο μονομάχος ηταν ταλαιπωρημενοσ απο πριν αλλα εχει περασει αρκετοσ καιροσ για να πω οτι ειναι ετσι απο τις συνθηκεσ στο ποτηρακι.Βοηθειστε με παρακαλω .

15151570_1234299133304360_1796015062_n.jpg

14971900_1234294836638123_348652986_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 109
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

χμμμμ πραγματικά ότι έκανες ήταν καλό...υπάρχει πάντωτε η πιθανότητα το ψάρι να είχε πρόβλημα πρίν στο φέρουν....

 

Η συμπεριφορά που περιγράφεις και η φωτό (κολλημένα πτερύγια) δίχνουν ότι το ψαράκι δέν είναι καλά και μάλλον όχι από μή στρώσιμο (αυτό θέλει μετρήσεις για να το πούμε).

 

Κάνε μία αλλαγή νερού 40-50% και προσπάθησε να τον ταίσεις κάτι που θα του αρέσει πολύ π.χ. bloodworms και πές μας πώς αντέδρασε.Η θερμοκρασία πόσο είναι?

Link to comment
Share on other sites

Α επίσης όταν λές μπόλι τί έβαλες από το προηγούμενο ενυδρείο?

Link to comment
Share on other sites