Jump to content

Νεροχελώνες


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους , μου χάρισαν μια χελωνίτσα περίπου 11-12cm , είμαι τελείως άσχετος και θέλω βοήθεια , προς το παρών την έχω σε μια μεγάλη πλαστική χελωνιέρα του εμπορίου 60x40x15 εκ. περίπου χωρίς φίλτρα κτλ. και ψάχνω να αγοράσω ενυδρείο , διάβασα αρκετά πράγματα στο φόρουμ (μπερδεύτηκα κιόλας λίγο) θέλω να βρω κάτι έτοιμο και σωστό σε διαστάσεις περίπου 80x40x50cm με φίλτρα λάμπες και ότι άλλο χρειάζεται , οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.

Link to comment
Share on other sites

Πες μας αν θέλεις που μπερδεύτηκες για να σε βοηθήσουμε. Ξεκίνα με την αγορά ενυδρείου χωρίς φίλτρα λάμπες κλπ και στην συνέχεια αγοράζεις ότι χρειάζεσαι. Τα έτοιμα ενυδρεία με φίλτρα λάμπες κλπ είναι συνήθως κατάλληλα για ψάρια και όχι χελώνες. Θα τα αγοράσεις διπλά δηλαδή και είναι κρίμα για την τσέπη σου. Συνοπτικά χρειάζεσαι, ενυδρείο, θερμοστάτη κατάλληλο για τα λίτρα του ενυδρείου, καλό φίλτρο, λάμπα uvb, λάμπα θέρμανσης, ράμπα για να λιαζεται η χελώνα και αντιχλωριο.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

διωρθωσε με αν κανω λαθος αλλα απο οτι γνωριζω η λαμπα θερμανσης δεν ειναι απαραιτητη αμα ειναι μες στο σπιτι καπου πιο ζεστα η και γενικα μες το σπιτι.

Link to comment
Share on other sites

Θέλουμε η ζέστη στο σημείο που λιαζεται να είναι γύρω στους 32 με 33 βαθμούς. Σκέψου πως έξω στην φύση, στις περιοχές που ζει αυτή η χελώνα, εκεί που λιαζεται έχει περίπου τόση θερμοκρασία. Αποκλείεται μέσα στο σπίτι να έχεις τόση ζέστη. Οπότε καλό είναι να έχεις μια λάμπα να χτυπάει εκεί. Απλή λάμπα τύπου σποτ (προβολακι) θέλει.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος zalaros έγραψε: