Jump to content

Ψαροσύνθεση για κιχλίδες σε 300 ενυδρείο


Recommended Posts

Σκέφτομαι σε ενα 300 ενυδρείο να βάλω κιχλίδες τανγκανικα ή μαλαουι . Θέλω να ρωτησω τι ειναι καλυτερο σε αυτα τα λίτρα απο τα δύο είδη κ ποια θα μπορουσε να ειναι η ψαροσύνθεση ;

Έγινε επεξεργασία - SOTIRIS
Link to comment
Share on other sites

Φιλε monaski το 300 λιτρο φοβαμαι οτι πολυ συντομα θα το χρειαστεις για την χελωνα σου!Εκτος κι αν εχεις κατα νου να συντηρεις 2.Οποτε super!!!Ενα ενυδρειο δεν ειναι ποτε αρκετο !:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Είμαι άσχετος από κιχλίδες, αλλά ο τίτλος του θέματος μ έκανε να το διαβάσω!!!!!

 

"Ψυχοσύνθεση για κιχλίδες σε 300 ενυδρείο" :bow:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες στην αφρικη.Πιστεψε με θα σε ανταμοιψουν με χρωματα κ συμπεριφορες.Θα μπορουσες να φιλοξενισεις ανετα δυο χαρεμακια mbuna απ τη λιμνη malawi ή να κανεις ενα κοινωνικο με νανοκιχλιδες των neolamprolus απ τη λιμνη tanganyika 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 46 λεπτά, το μέλος Chocolate_Puma έγραψε:

Είμαι άσχετος από κιχλίδες, αλλά ο τίτλος του θέματος μ έκανε να το διαβάσω!!!!!

 

"Ψυχοσύνθεση για κιχλίδες σε 300 ενυδρείο" :bow:

Ρε παιδιά ας αλλάξει κάποιος τον τιτλο.....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι ο τιτλος!Πιασαρικος!

Link to comment
Share on other sites

πριν 21 ώρες, το μέλος monaski έγραψε:

Σκέφτομαι σε ενα 300 ενυδρείο να βάλω κιχλίδες τανγκανικα ή μαλαουι . Θέλω να ρωτησω τι ειναι καλυτερο σε αυτα τα λίτρα απο τα δύο είδη κ ποια θα μπορουσε να ειναι η ψαροσύνθεση ;

Ελεγα να βάλω την χελωνα μου στο ίδιο ενυδρείο με τις κιχλιδες γιατί από ότι έχω διαβάσει  είναι τα ψάρια που μπορούν να συνυπάρξουν μαζί τους χωρίς προβλήματα . 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος johnbaggios έγραψε: