Jump to content

Καλώς σας βρήκα και Βοήθεια!


loutsofigueroa

Recommended Posts

Καταρχήν καλησπέρα!Έπεσε πριν κάποιες μέρες στα χέρια μου (εντελώς τυχαία/μεγάλη ιστορία) το ενυδρείο ενός γνωστού μου

Εγω είμαι τελείως αρχάριος απο ψάρια (όπως και εκείνος απ οτι έχω καταλάβει)αλλα θα ήθελα να μάθω πράγματα.Λοιπόν το ενυδρείο είναι περίπου 90 λίτρα ,είναι διακοσμημένο με κρυψώνες και πλαστικά φυτά,έχει άμμο,κ φυσικά φίλτρο/θερμοστατη

Αυτή τη στιγμή το ενυδρείο (αφού το είχε παραμελήσει απ οτι κατάλαβα) εχει μέσα μόνο δυο μικρα zebra και ένα ακόμη μικρό ψαρακι το οποίο ειναι διάφανο και φαίνεται ο σκελετός του.Τι μου προτείνεται να αλλάξω και σε τι αγορές ψαριών να προχωρήσω?Σας ευχαριστώ παρα πολύ!

Έγινε επεξεργασία - loutsofigueroa
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε... Και καλορίζικο το ενυδρείο... Θα σε συμβούλευα να αφαιρέσεις οτιδήποτε σε πλαστικό που είναι μέσα στο ενυδρείο και να το αντικαταστησεις με αληθινό.. Δηλαδή φυτά και διάφορα διακοσμητικά... Καλό θα κάνει και στα ψάρια που θα έχεις αλλά και θα είναι και οπτικά καλύτερο για εσένα... Τώρα εάν έχεις άμμο και όχι χαλίκι εγώ θα προτιμούσα να βάλω μόνο πέτρες και κάποιες κιχλιδες.. Ένα τοπίο λίμνης Malawi... Θα σου πουν και πιο έμπειροι από εμένα βέβαια... Και εξαρτάται και τι αρέσει σε σένα πάνω από όλα.... Αλλά για τα ψεύτικα διακοσμητικά καλό είναι να τα βγάλεις... Και καλός ήρθες στο υπέροχο αυτό χόμπι... 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε και καλώς μας ήρθες!!

Για αρχή και πριν κάνεις οτιδηποτε θα σου πρότεινα να μπεις στις ενότητες του φόρουμ, πιο συγκεκριμένα στους αρχάριους, και να διαβάσεις την πρώτη επαφή με το ενυδρείο!!

Μετά από λίγο διάβασμα σε εκείνες τις ενότητες θα καταλάβεις πολλά πράγματα για τα ψάρια και το μικροκλίμα που φτιάχνουμε για να το ευχαριστιόμαστε και εμείς αλλα να είναι ευρωστα και τα ψάρια!!

 

Καλό ψάξιμο λοιπόν και ό,τι απορίες έχεις μετέπειτα εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε.. ;) 

 

 

Έγινε επεξεργασία - panos nts
  • Like 2