Jump to content

Ερώτηση γιατί είμαι εντελώς αρχάριος στο σπορ


mazoutas

Recommended Posts

Κέρδισα στο Luna park 2 χρυσοψαρα δν ξέρω καν Ποιο είδος είναι τα είχα σε μια γυάλα και λέω ας πάρω κάτι μεγάλο να χωράνε μέσα πήρα ένα 85×32×50 ενυδρείο έχω μέσα 110 λίτρα νερό έβαλα φίλτρο μέσα που έχει μακαρονι πέτρα και κάτι αλλο δεν ξέρω καν πως το είπε το pet shop και  θερμοστατη  γτ ήθελα γλυφτη η όπως αλλιώς ονομάζετε αυτό το ψάρι παλι no name για τι είδους γλύπτη έχω ο ένας πέθανε σε μια εβδομάδα ο άλλος ζει έχω βάλει και αντιχλορικο και ακόμα ένα για τους ζωντανούς οργανισμούς δεν βλέπω να ενοχλούν τα χρυσοψαρα τους γλυφτες μέχρι τώρα αλλά γτ πέθανε ο ένας?

Έγινε επεξεργασία - SOTIRIS
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε Mazoutas, μπράβο που έβαλες τα ψάρια σε ενυδρείο το θέμα είναι ότι αυτά είναι κοινά χρυσόψαρα και μεγαλώνουν τόσο που  δεν θα μπορούν να πάρουν στροφή σε αυτό το ενυδρείο. Ο δε γλυφτης πέθανε κατά πάσα πιθανότητα από το <<σύνδρομο της νέας δεξαμενής>> δηλαδή, το φίλτρο είναι αστρωτο, δεν έχει αναπτυχθεί η απαραίτητη αποικία απονιτρωποιητικων βακτηριδιων που καθαρίζει το νερό, ο κύκλος του αζώτου. Αυτή η διαδικασία πέρνει κάνα μήνα και τα υπόλοιπα ψάρια είναι σε κίνδυνο από την υψηλή συγκέντρωση αμμωνίας που παρουσιάζετε σε αυτό το διάστημα. Αν θες την γνώμη μου  καλύτερα να γυρίσεις πίσω τον γλυφτη γιατί θα φάει τα χρυσόψαρα όταν μεγαλώσει και άλλαξε τα κοινά χρυσόψαρα με fancy δηλ. αυτά που έχουν διπλή ουρά και δεν μεγαλώνουν τόσο. Εν πάση περιπτώσει τάιζε μία φορά κάθε δυο ημέρες, αλλαγή νερού τουλάχιστον 30% κάθε 2 μέρες, μην καθαρίσεις το φίλτρο και να βάζεις κατευθείαν τα βακτηρίδια στο βιολογικό υλικό του φίλτρου. Πάρε υγρά τεστ για  αμμωνία, Νιτρικα, Νιτρώδη. Έτσι που τα έγραψα μαζεμένα, μπορεί να φαίνεται μανίκι αλλά στην πραγματικότητα είναι απλό ότι άλλη απορία έχεις εδώ είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Καλα εκανες,που πηρες μεγαλο ενυδρειο. Σειρα εχει το διαβασμα....:thumbsu:

 

Link to comment