Jump to content

Χρυσόψαρο


OlBi

Recommended Posts

Καλησπέρα σας!!! Για αρχή να σας ευχαριστήσω για το καλωσόρισμα! 

Είμαι αρχάρια λοιπόν κ άσχετη μετά τα ψαράκια γι'αυτό κ χρειάζομαι την βοήθεια σας!

Το πρόβλημά μου λοιπόν είναι ο Λάζαρος μου, το χρυσόψαρο μου (αν κ πρέπει να είναι θηλυκό) όπως τον ονόμασα γιατί επέζησε άλλες 2 φορές ελπίζω κ τρίτη!

Το πρόβλημα είναι ότι κάθεται στον πάτο της γυάλας  εδώ κ 2 μέρες, σηκώνεται για  πολύ  λίγο κ  ξανά πιάνει πάτο. Τον εχω σε μια σχετικά μεγάλη γυάλα,  με κάτι βραχάκια, πετρουλες κ κοχύλια. Στην αρχή του έβαζα εμφιαλωμένο νερό και στην πορεία νερό βρύσης. Η τροφή που του δίνω είναι τροφή χρώματος (όπως γράφει) κ είναι καφέ μπιλίτσες. Στον πρώτο μήνα που τον είχα πάρει είχε πάθει το ίδιο αλλά με την διαφορά ότι επέπλεε κ ήταν στα πλάγια! Τότε προσπαθούσα να τον κρατήσω ίσια κ τον "χαϊδευα" όσο μπορούσα. Τώρα τι μπορώ να κάνω για να κρατήσω το φιλαράκι μου, το παρεάκι μου ζωντανό... 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

Το βασικό είναι ότι άμεσα πρέπει να τον βάλεις σε ενυδρείο με σωστό φίλτρο και να κάνεις μετρήσεις. Στην γυάλα και χωρίς φίλτρο δεν θα αντέξει πολύ μιας και σίγουρα θα έχεις αμμωνία, κτλ. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχω ενυδρείο κ δεν έχω ιδέα από ενυδρεία!! ☹️ 

Υπάρχει περίπτωση αν βράσω νερό κ του το αλλάξω να είναι καλύτερα? 

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος Husky_Jim έγραψε:

Πω πω!!! Με αγχωσες! Λες κ δίνω εξετάσεις για πανεπιστήμιο...

Έχει πάρα πολλά που πρέπει να ξέρεις για όλα! Σ' ευχαριστώ πολύ! 

Link to comment
Share on other sites

:welcome: