Jump to content

Πρώτη φορά ενυδρείο


Recommended Posts

Γειά σας. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ενυδρεία αλλά πάντα μου άρεσαν θέλω να φτιάξω ένα και θα μου βγει περίπου 560 λίτρα έτσι όπως το σχεδίασα. Μπορείτε να μου δώσετε κάποια συμβουλή γιατί είμαι λίγο άσχετος; και το ψάρια να βάλω; 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε και καλή αρχή... Έχεις αρκετο διάβασμα αλλά θα σε ανταμείψει σίγουρα στο τέλος. Στην αρθρογραφία αλλά και στα θέματα θα βρεις πολλες πληροφορίες για να καταλάβεις πως λειτουργεί το θαλασσινό. Καλό θα ήταν μας αναφερεις αν θα έχει μόνο ψάρια η και κοραλια. Επίσης αν έχεις κάποια σχέδια για το ενυδρείο και πως το σκέφτεσαι. 

 

 

Να έχεις για σύμμαχο την υπομονή και όλα καλά θα πάνε...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καταρχήν θα το πώ λιγο χύμα. 500 λιτρα θαλασσινό θέλουν καποια οικονομική άνεση. τωρα το τι θεωρεί ο καθένας μας σαν οικονομική άνεση ειναι πολύ σχετικό. απλά στο λέω πριν κάνεις οτιδήποτε να ξεκινήσεις με οικονομική μελέτη να δεις αν σε παίρνει (εκτός και αν τα εχεις μετρήσει ηδη στο περίπου).

Αναφέρομαι κυρίως στο ετήσιο κόστος του ενυδρείου για τη διατήρηση του.  Όπως πχ ποσα κιλά αλάτι θα θες το χρόνο και πόσο νερό (γιατι η ΑΟ ξοδεύει μπόλικο) και επίσης πόσο εύκολο σου ειναι να κρατάς 500λιτρα νερό στους 25 βαθμούς το χειμώνα και το καλοκαίρι ανάλογα με το τι θερμοκρασίες θα εχει το σπιτι/δωματιο που θα το εχεις. Γενικά μαζεύονται τα έξοδα από καποια λίτρα και πάνω.

Έγινε επεξεργασία - Δημήτρης Tρεχαγυρευόπουλος
Link to comment
Share on other sites

πριν 39 λεπτά, το μέλος salamander έγραψε:

Γεια σου φίλε και καλή αρχή... Έχεις αρκετο διάβασμα αλλά θα σε ανταμείψει σίγουρα στο τέλος. Στην αρθρογραφία αλλά και στα θέματα θα βρεις πολλες πληροφορίες για να καταλάβεις πως λειτουργεί το θαλασσινό. Καλό θα ήταν μας αναφερεις αν θα έχει μόνο ψάρια η και κοραλια. Επίσης αν έχεις κάποια σχέδια για το ενυδρείο και πως το σκέφτεσαι. 

 

 

Να έχεις για σύμμαχο την υπομονή και όλα καλά θα πάνε...