Jump to content

Skoti CrS nano tank


Skoti

Recommended Posts

Καλημέρα στις κυρίες και τους κυρίους,

 

μιας και βρήκα λίγο χρόνο ας παρουσιάσω κι εγώ το δικό μου ενυδρειάκι που λίαν συντόμως θα φιλοξενήσει γαρίδες red crystal.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν κι επειδή είμαι αρκετά αρχάριος στο κομμάτι των γαρίδων, οποιαδήποτε παρατήρηση/άποψη/ΚΡΑΞΙΜΟ είναι άκρως καλοδεχούμενο..  ;) 

Για πάμε.. 

 

Γενική κατηγορία ενυδρείου
Ασπόνδυλα και συγκεκριμένα γαρίδες(CRS) και λίγα σαλιγκάρια ramshorn

Γενικές Πληροφορίες

Συνολικά Λίτρα: 30 μικτά (γύρω στα 23-24 καθαρά)


Οργανισμοί: Red Crystal Schrimps
Φυτά: Anubias Barteri Nana , Echinodorus Grisebachii Bleherae , Aegagrophpila Linnaei , Microsorum windelov (crisped leaves)

Ψάρια: 5 white cloud tetra
Άλλα είδη: 3 Ramshorn Snails


Φόντο: Μπλε αφίσα
Πέτρες: Οχι
Ξύλα: Driftwood
Υπόστρωμα: Dannerle schrimp
Βυθός: Dannerle schrimp

Φωτισμός
Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος):2 * 3watt led (Λευκός,Κόκκινος,Μπλε)
Διάρκεια φωτισμού: 8 Ωρες

Υποστήριξη οργανισμών 
Φίλτρανση:Ενσωματωμένο εξωτερικό φίλτρο Boyu
Θέρμανση/ Ψύξη: 2 Ανεμιστηράκια για καλοκαίρι/50 watt Boyu για το χειμώνα
Λίπανση: Seachem flourish (ελάχιστο)
Παροχή CO2: Όχι
Διατροφή: Green Power Sticks , Nano Algae Wafers , Ocean Nutricion(για τα ψαράκια όσο θα είναι μέσα)


Παράμετροι
pH: 6,2-6,5
Γενική σκληρότητα (GH): 5,5-6,5
Ανθρακική σκληρότητα (ΚΗ): 0-1
Αμμωνία (ΝΗ3): 0
Νιτρώδη (ΝΟ2): 0
Νιτρικά (ΝΟ3): 10
Φωσφορικά (PΟ4): Δεν γνωρίζω(Με τεστ Salifert παίρνω μέτρηση 0)
Μέση Θερμοκρασία (°C): 22

Tds: 130-132

Συντήρηση
Αλλαγές νερού: 1 φορά τη βδομάδα 5 λίτρα
Προετοιμασία νερού/πρόσθετα: Bee Schrimp Mineral GH+ (Ιχνοστοιχεία για το συγκεκριμένο είδος γαρίδας)
Άλλες ρουτίνες συντήρησης: Κλάδεμα κάθε 20 μέρες

 

 

Να σημειωθεί ότι όλο το ενυδρείο είναι γεμισμένο με νερό αντίστροφης όσμωσης εμπλουτισμένο με τα ιχνοστοιχεία που προαναφέρθηκαν κι επίσης τα ψαράκια θα βγουνε μόλις παραλάβω τις γαρίδες.

 

Φωτογραφίες: 

 

20181220_174832.jpg

20181215_151223.jpg