Jump to content

Λεπτομέρειες


Recommended Posts

Γει σας είμαι αρχάριος και εγω και ήθελα να ρωτήσω πως βλέπεται το ενυδρείο ειναι μικρο κ 2 χρυσόψαρα? Εβαλα και φώς και ενα μικρό φίλτρο HY-500F  

1564845076348493447687.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και καλος ηρθες!

Το ενυδρειο σου φαινεται μικρο για δυο χρυσοψαρα. Πόσα λιτρα ειναι;

Αν θελεις να μαθεις τα βασικα, διαβασε αυτο

 

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορεις, πες και δυο λογια παραπανω για το ενυδρειο σου.

Μαλλον το πηρες πολυ προσφατα (χτες;)

Το φιλτρο τι εχει μεσα απο υλικα και πόσα λ/ωρα βγαζει;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα το εχω 3 μερες ειναι 15 ,λίτρο δεν ξερω τ υλικά εχει ετσι ετοιμο τ αγόρασα παντοε σίγουρα εχει σφουγγάρι και αξυγονονει το ενυδρείο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, Νίκο και καλώς ήρθες στην παρέα. Δυστυχώς, το ενυδρείο σου είναι πολύ μικρό. 15 λίτρα είναι πολύ λίγα ακόμα και για 1 χρυσόψαρο (το χρυσόψαρο χρειάζεται 40 λίτρα). Ένα ζευγαράκι (όπως το δικό σου) απαιτεί ένα ενυδρείο τουλάχιστον 80εκ. μήκος (πάνω από 80 λίτρα καθαρά και καλή φίλτρανση-φίλτρο με μπόλικο βιολογικό υλικό) για μία αξιοπρεπή διαβίωση...:)

Έγινε επεξεργασία - Φρου Φρου
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος Nikos Zaxaropoylos έγραψε:

Καλησπέρα το εχω 3 μερες ειναι 15 ,λίτρο δεν ξερω τ υλικά εχει ετσι ετοιμο τ αγόρασα παντοε σίγουρα εχει σφουγγάρι και αξυγονονει το ενυδρείο

Αν θα αφησεις τα ψαρακια σ΄αυτο το ενυδρειο, θα σε αποχαιρετήσουν συντομα.

Δωσε καπου το ενα τουλαχιστον. Κανε συχνες αλλαγες νερου (καθε 1-2 ημερες) και σκεψου να παρεις ενα πιο μεγαλο ενυδρειο ή μπορεις να δωσεις και τα δυο χρυσοψαρα και να παρεις εναμ μονομαχο.

Διαβασε ακομα εδω-

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 3/8/2019 at 9:32 ΜΜ, το μέλος Φρου Φρου έγραψε: