Jump to content

Ξεκίνημα 60L για μονομάχο


gogosk

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα. 

Λέω να στήσω ένα 60λιτρο που έχω στην άκρη (διαστάσεις 60x30x30) με εύκολα φυτά, καθότι στο συγκεκριμένο πεδίο είμαι ολίγον τι άσχετος και κάτοικο έναν μονομάχο.

Από φωτισμό έχω αυτή τι στιγμή μια λάμπα novolux led 8w, η αποθήκη όμως φιλοξενεί και δύο φωτιστικά solarmax (1 με 2 λάμπες Τ5 και 1 με 4 Τ5) τα οποία σίγουρα θέλουν αλλαγή οι λάμπες τους.

Φίλτρο εσωτερικό το bioflow της juwel για τα 60 λιτρα.

Εδώ να πω πως έχω καβατζα ένα eheim 2217 και ένα fluval 305 αλλά λόγω έλλειψης χώρου δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω.

Για ξεκίνημα θέλω τα φώτα σας:

Υπόστρωμα: Τείνω προς tropica ή seachem. Δεν ξέρω ποιο όμως. Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητές τους (εννοώ εύκολο φύτεμα, δεν έχουν θέμα με το σιφωναρισμα κ.λπ). Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν θέλω να είναι μαύρο.

Φωτισμος: Είμαι εντάξει με την novoloux η θα πρέπει να χρησιμοποιήσω τις Τ5; Αν πάω στις Τ5 τι λάμπες να βάλω; ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μιλάμε πάντα για εύκολα φυτά και δεν υπάρχει διαθέσιμο co2.

Φιλτρανση: Με καλύπτει το bioflow ή να κάνω καμιά πατέντα και να βάλω ένα από τα μεγάλα που τα τρώει η αποθήκη (βλέπε παραπάνω eheim-fluval);

Αυτά για την ώρα, ότι άλλες απορίες μου γεννηθούν (που θα γεννηθούν) εδώ θα είμαστε να τις συζητήσουμε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Γιώργος

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και καλος ηρθες!

1- σχεδον ολα τα soil ειναι μαυρα. μπορεις να διαλεξεις απλο χαλαζιακο χαλικι 1-3 mm, για ευκολα φυτα δεν χρειαζεται κατι παραπανω.

2- το novolux, που εχεις, πόσα lumen βγαζει;

3- το φιλτρο (bioflow) για ενα μονομαχο φτανει.

Απο τα φυτα....ποια  θελεις να βαλεις συγκεκριμένα; Καποια ευκολα φυτα χρειαζονται καλο φωτισμο (πχ cabomba, egeria κ.α)

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος natateo έγραψε:

Καλησπερα και καλος ηρθες!