Jump to content

Έγκυος molly?


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

αρχικά θα ήθελα να αναφέρω ότι είμαι παντελώς άσχετη αλλά το παλεύω...Πριν 1 μήνα αγόρασα δυο black molly για θηλυκά υποτίθεται. Το ένα ωστόσο περισσότερο μου έμοιαζε με αρσενικό λόγω πτερυγίου και το άλλο φουσκώνει και πάει. Σήμερα τα έβγαλα φωτογραφία και τα έδειξα σε ένα pet shop της περιοχής, όπου και μου είπαν οτι πράγματι είναι ένα αρσενικό και ότι η θηλυκή είναι έγκυος. Ακόμη μου πρότειναν την αγορά μιας γεννήστρας και την τοποθέτηση του θηλυκού μέσα, διότι όπως μου είπαν είμαστε κοντά στην γεννα. Η ανησυχία μου είναι ότι το θηλυκό ειναι πολύ ταραγμένο και μήπως κακώς το ταλαιπωρω έτσι. Οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή σίγουρα θα μου είναι χρήσιμη. Σας ευχαριστω εκ των προτέρων.

27C8D469-376F-4FD8-87BB-F2112D019DEE.png

4CBFD082-90DD-4CD1-9AE0-C3C60154606F.png

E5007F71-B676-450B-B8F4-F1ACBEC0CC51.png

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι 1 θηλυκό και 1 αρσενικό δεν θα ήταν περίεργο να είναι στρεσαρισμένο το θηλυκό από το κυνηγητό του αρσενικού. Προσωπικά δεν συμπαθώ τις γεννήστρες αλλά ίσως στην περίπτωση αυτή να μην είναι τόσο κακή η ιδέα να μετακινηθεί η θηλυκή εκεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κατα τις γεννηστρες. Βαλε στο ενυδρειο σου αρκετα φυτα (πχ κερατοφυλλο, egeria) και ολα θα πανε καλα.

Οπως λεει ο @CptMario καλυτερα παρε ακομα ενα θυλικο. Το ενυδρειο πόσα λιτρα ειναι;

 

Έγινε επεξεργασία - natateo
Link to comment
Share on other sites