Jump to content

Γαρίδες αμάνο βοήθεια


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους εδώ κ περίπου 30 μέρες τρέχω ένα ενυδρειο φυτεμένο με κερατοφυλλα κ βαλισνεριες. Στο ενυδρείο υπάρχουν επίσης τέσσερις γαριδουλες αμάνο.  Στο σημείο αυτό να τονίσω πως είμαι αρχάριος και μπορεί η ανησυχία μ να σας φανεί γελοία αλλά εγώ θα την μοιραστώ.  Οι γαρίδες είναι στο ενυδρείο περίπου 10 μέρες και ενώ ήταν ενεργητικότατες κ αεικίνητες σήμερα έχουν μαζευτεί κ οι τέσσερις κάτω από ένα κερατοφυλλο και δεν κουνιούνται καθόλου.  Μπορεί κάποιος να υποψιαστεί τι συμβαίνει.  Θα βάλω και φωτο για να σας βοηθήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

IMG_20191212_214734_433.jpg

IMG_20191212_214740_458.jpg

IMG_20191212_214737_688.jpg

IMG_20191212_214744_399.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γενικά τις πρώτες μέρες και εμένα όλες οι γαρίδες μου μαζεύονται.μαλλον δεν είναι τίποτα.

Χωρίς όμως μετρήσεις δεν μπορεί κανείς να ξέρει...
Τι gh kh ΝΗ4 ΝΟ2 ΝΟ3 έχεις? Ποσα λίτρα το ενυδρείο?




Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος H.P.L inc. έγραψε:

Γενικά τις πρώτες μέρες και εμένα όλες οι γαρίδες μου μαζεύονται.μαλλον δεν είναι τίποτα.

Χωρίς όμως μετρήσεις δεν μπορεί κανείς να ξέρει...
Τι gh kh ΝΗ4 ΝΟ2 ΝΟ3 έχεις? Ποσα λίτρα το ενυδρείο?




Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
 

Μετρήσεις δεν έχω κάνει ακόμα το ενυδρείο μ είναι 35 λίτρα. Οι γαρίδες όμως ήταν πολύ ενεργητικές τις προηγούμενες μέρες κ μόνο σήμερα εγινε αυτο

Link to comment
Share on other sites

Μετρήσεις δεν έχω κάνει ακόμα το ενυδρείο μ είναι 35 λίτρα. Οι γαρίδες όμως ήταν πολύ ενεργητικές τις προηγούμενες μέρες κ μόνο σήμερα εγινε αυτο
Το ενυδρείο πόσο καιρό το έχεις? Ειναι στρωμένο (κύκλος αζώτου)?

Αν όχι μπορείς να το βρεις στο φόρουμ ή και σε βίντεο youtube αν ξέρεις καλά αγγλικά. Υποθέτοντας πως είναι στρωμένο τι ζώντανα έχει μέσα συνολικά? Στα λίτρα σου θα έβαζα το πολύ 4-5 αμανο μόνες τους και λιγότερες με ψάρια...