Jump to content

Επιλογή φυτών


SALT

Recommended Posts

Καλησπέρα. Σκέφτομαι (στην εποχή της καραντίνας) να ξεκινήσω μία νέα υπέροχη ασχολία. Θα ήθελα λίγο βοήθεια για να το κάνω σωστά. Πήρα ένα μικρό ενυδρείο 38 λίτρων. Θα ήθελα να βάλω πολλά φυτά. Αλλά θέλω να πάω σε εύκολα φυτά χωρίς πολλές απαιτήσεις (είμαι εντελώς άσχετη). Νομίζω ότι θα βάλω χαλαζιακό χαλίκι σε μαύρο χρώμα κάτω. Θα ήθελα να έχω μερικά ψηλά φυτά για  πίσω. Μέτρια για την μέση και κοντά για το μπροστινό μέρος του ενυδρείου. Επίσης θα βάλω και ένα κομάτι ξύλου και καναδυό ξυλόπετρες (ίσως) . Τί φυτά πρέπει να επιλέξω ?? Πόσα ??  Μετά από ένα διάστημα (μεγάλο από ότι διαβάζω) σχεδιάζω να βάλω κανέναν μοναμάχο ή 2 γκαπυ και καμιά γαριδούλα και κανένα σαλιγκάρι που μου αρέσουν. Υπάρχουν προτάσεις ??? Ιδέες ?? Έλα παιδιά. Αφού μέσα είμαστε όλοι, ας βοηθήσει η φαντασία σας και οι γνώσεις σας. Ευχαριστώ πολύ πολύ !!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και ακλως ήρθες! Πλάκα έχει το εκβιαστικό σου χιούμορ να απαντήσουμε!! 

Για πες μας τί φως έχεις, αν θα χρησιμοποιήσεις διοξείδιο του άνθρκα (CO2) κλπ. 

Για εμένα πάντως και για εύκολα φυτά, χρειάζεσαι μόνο καλό υπόστρωμα και φως. 

Τα rotate species είναι πολύ ωραια για το πίσω μέρος και μπορστα χαμηλά ίσως μπορείς να χρησιμοποιήσεις το marsilea hirsuta που είναι εύκολο για "χαλί". 

Μετά μπορείς να βάλεις διάσπαρτα κάποιες κρυπτοκορίνες, λίγη μοσσ στπ ξύλο και μία ωραία anubia. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλως ήλθες! Αν θες να σου πω για το δικό μου που είμαστε στα ίδια λίτρα και στο ίδιο σκεπτικό. Μπορείς καταρχάς να το δεις εδώ:

 

Στα φυτά έχουν προστεθεί ακόμη hydrocotyle tripartita, lysimachia nummularia και hygrophilia polysperma