Jump to content

Το black moor μου δεν είναι καλα


Recommended Posts

Χθες, για πρώτη φορά εφαγε μονο ενα flake απο την τροφή του αλλα δεν εδωσα πολυ σημασία, και σήμερα δεν έφαγε καθόλου, αλλα αυτο που με ανησυχεί περισσότερο ειναι οτι κάθετε συνέχεια στην επιφάνεια και αμα αφεθεί γέρνει. Πραγματικά δεν ξερω τι να κανω ειμαι αρχάρια και είναι το πρώτο μου ψάρι. Παρακαλώ βοηθήστε με. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω κλείσει οθτε μήνα που το εχω αλλα ποτε δεν ειχα παρατήρηση για κάτι παράξενο, χθες για πρώτη φορα εφαγε μονο ενα flake απο την τροφή του αλλα δεν εδωσα και πολυ σημασία. Σήμερα όμως, κάθεται συνέχεια στην επιφάνεια χωρις να κουνιέται και αμα αφεθεί λιγο γέρνει αν και μετα ξανα μόνο τοθ γυρίζει. Είμαι αρχάρια είναι το πρώτο μου ψάρι, και αυτην την στιγμή δεν ξέρω τι πρέπει να κανω, για αυτο ζητάω και την βοήθεια σας.

Link to comment
Share on other sites

Πες μας λίγο μέγεθος ενυδρειου φιλτρανση και κάθε πότε αλλάζεις νερό και ποσο

Link to comment
Share on other sites

On 25/8/2020 at 10:00 ΠΜ, το μέλος Χριστίνα Μαστοράκη έγραψε:

Δεν έχω κλείσει οθτε μήνα που το εχω αλλα ποτε δεν ειχα παρατήρηση για κάτι παράξενο, χθες για πρώτη φορα εφαγε μονο ενα flake απο την τροφή του αλλα δεν εδωσα και πολυ σημασία. Σήμερα όμως, κάθεται συνέχεια στην επιφάνεια χωρις να κουνιέται και αμα αφεθεί λιγο γέρνει αν και μετα ξανα μόνο τοθ γυρίζει. Είμαι αρχάρια είναι το πρώτο μου ψάρι, και αυτην την στιγμή δεν ξέρω τι πρέπει να κανω, για αυτο ζητάω και την βοήθεια σας.

Το εχεις σε κονσερβοκουτο(ειδα τ φωτογραφια, που ανεβασες). Πόσα λιτρα; 3-4; Αυτο το ψαρι θελει ενυδρειο με μηκος 100 εκ! Ναι, δεν κανω πλακα! Σε τετοιες συνθηκες - παει το ψαρι.......

Πριν να παρεις ενα ζωντανο, πρεπει να πεσει λιγο διαβασμα.

Τι μπορεις να κανεις τωρα.... Αν δεν μπορεις να παρεις ενα μεγαλο ενυδρειο....... - ή να πας το ψαρι πισω στο πετ σοπ   ή παρε τουλαχιστον ενα πλαστικο κουτι αποθηκευσης 50-60λ. Μεχρι τοτε καθημερινες αλλαγες νερου 30-40% με αντιχλωριο.